ΚΟΙΝΩΝΙΑ
24/08/2016 03:33 EEST | Updated 24/08/2016 03:50 EEST

Οι δύο νομικές κινήσεις που μπορεί να «ανοίξουν στόματα» για το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα

eurokinissi

Νομικές ενέργειες, οι οποίες θα φωτίσουν τα σκοτεινά σημεία στην πολύκροτη υπόθεση της φονικής σύγκρουσης σκαφών στην Αίγινα, προετοιμάζουν οι δικηγόροι Σπύρος Βλάσσης και Αλέξης Κούγιας, οι οποίοι εκπροσωπούν την πλευρά των θυμάτων.

Η πρώτη κίνησή τους είναι να ζητήσουν την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου των ατόμων που φέρονται να βοήθησαν στη διαφυγή του 77χρονου Θ.Λ., ο οποίος κατηγορείται για πρόκληση ναυαγίου και ανθρωποκτονία από αμέλεια. Η πλευρά των θυμάτων ισχυρίζεται ότι μετά το ναυάγιο στήθηκε μία ολόκληρη «επιχείρηση φυγάδευσης» του Θ.Λ. που γεννά ερωτήματα.

Ήδη έχει ζητηθεί άρση του τηλεφωνικού απορρήτου για τον 77χρονο και τα νέα αιτήματα για άρσεις θα αφορούν, σύμφωνα με πληροφορίες, σε έναν δύτη, έναν ιδιοκτήτη σκάφους και μία γυναίκα. Ο δύτης είναι ο άνθρωπος που βοήθησε τον 77χρονο στη ρυμούλκηση, ο ιδιοκτήτης σκάφους είναι στενός φίλος του κατηγορουμένου που έφτασε στο σημείο με φουσκωτό για να παραλάβει την παρέα του Θ.Λ. και η γυναίκα είναι στενή φίλη του κατηγορουμένου.

Η δεύτερη κίνηση των δικηγόρων, που εκπροσωπούν την οικογένεια που έχασε το 5χρονο κορίτσι και τον πατέρα του, είναι να υποβάλλουν μήνυση στους τρεις επιβαίνοντες στο ταχύπλοο «Ντουέντε» (έναν 83χρονο, μία 80χρονη και μία 65χρονη), τους οποίους θεωρούν, επίσης, υπεύθυνους για την εγκατάλειψη των θυμάτων μετά το ναυάγιο.

Οι κ.κ. Βλάσσης και Κούγιας θεωρούν ότι ύστερα από τις νομικές τους ενέργειες θα ασκηθεί η κατάλληλη πίεση προκειμένου –όπως λένε- να «ανοίξουν στόματα».

Από την πλευρά του 77χρονου παρατίθεται ο ισχυρισμός ότι δεν υπάρχουν κενά σημεία στα όσα συνέβησαν τη μοιραία ημέρα. Στο απολογητικό υπόμνημα του κατηγορουμένου αναφέρεται δε ότι ο Θ.Λ. είναι αυτός που είχε προτεραιότητα διότι ερχόταν από τα δεξιά του καϊκιού «Αντωνία». Ο 77χρονος προσθέτει ότι δεν ήταν σε θέση να βοηθήσει τα θύματα διότι δεν του το επέτρεπαν οι συνθήκες (η μηχανή του είχε χαλάσει, το σκάφος έμπαζε νερά, ο αέρας τον κατηύθυνε προς την αντίθετη κατεύθυνση).

Sponsored Post