Πώς το ίντερνετ μετέτρεψε το «nasty woman» του Trump στη Hillary στο μεγαλύτερο κοπλιμέντο της εβδομάδας

Πώς το ίντερνετ μετέτρεψε το «nasty woman» του Trump στη Hillary στο μεγαλύτερο κοπλιμέντο της εβδομάδας
Nasty Gal

Μετά το τρίτο και τελευταίο προεδρικό debate ανάμεσα σε Hillary Clinton και Donald Trump, έγινε πιο ξεκάθαρο από ποτέ (όχι πως χρειαζόμασταν κι άλλα στοιχεία, αλλά τέλος πάντων) πως διανύουμε την πιο σουρεαλιστική, αλλόκοτη και καταθλιπτική περίοδο στη σύγχρονη ιστορία της ανθρωπότητας. Και λέω της ανθρωπότητας γιατί αν πιστεύετε πως ο Trump και οι υποστηρικτές του είναι ένα φαινόμενο που αφορά μόνο την Αμερική, τότε μάλλον ζείτε σε κάποιον άλλο πλανήτη.

Μέσα σε όλη αυτή τη τραγελαφικά απελπιστική κατάσταση, όμως, οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων καταφέρνουν να βρίσκουν μικρές ρωγμές ελπίδας και αισιοδοξίας, χρησιμοποιώντας, τι άλλο, το χιούμορ. Κάπως έτσι, όταν κατά τη διάρκεια του debate της Τετάρτης ο Trump αποκάλεσε την Hillary «nasty woman», ο κόσμος των social media δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Γιατί αν το nasty μεταφράζεται στα ελληνικά σε κάτι σαν «μοχθηρός, κακός», η χρήση του στην αγγλική γλώσσα καλύπτει ένα αρκετά ευρύτερο φάσμα εννοιών, με αποτέλεσμα πολλές φορές να χρησιμοποιείται και ως θετικό πρόσημο για κάποιον -πιο κοντά στην έννοια του «cool» παρά σε κάτι άλλο.

Ο Trump λοιπόν, μπορεί να πέταξε τον αρνητικό, για αυτόν, χαρακτηρισμό μέσα από τα δόντια του, το Twitter όμως, αλλά και μεγάλα site του εξωτερικού όπως το online shop γυναικείων ρούχων Nasty Gal, τον άκουσαν δυνατά και καθαρά και χρησιμοποίησαν τα λόγια του για να ενισχύσουν, κι άλλο, το προφίλ της Hillary.

Καταρχάς, έγινε αμέσως ο συσχετισμός με το γνωστό τραγούδι της Janet Jackson, «Nasty», όπου και οι στίχοι άρχισαν να αλλάζουν για να ταιριάξουν στο θέμα:

Έπειτα, ο κόσμος άρχισε να δίνει διαφορετική χροιά στο χαρακτηρισμό:

Οι γυναίκες άρχισαν να χρησιμοποιούν (και στη πορεία, να κάνουν trending) το hashtag #IamANastyWomanBecause παραθέτοντας τις αξίες μιας «nasty» γυναίκας -ενώ αρκετοί άντρες δήλωσαν απογοητευμένοι που δεν μπορούσαν, λόγω φύλου, να κάνουν το ίδιο:

Ο Jeff Metz, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με την καμπάνια της Hillary, αγόρασε το URL NastyWomenGetShitDone.com, το οποίο ανακατευθύνει το χρήστη στην επίσημη σελίδα της Clinton, HillaryClinton.com. Το ίδιο κάνει και το, επίσης νέο, MakeAmericaNastyAgain.com.

To Nasty Gal, ένα από τα μεγαλύτερα και δημοφιλέστερα online καταστήματα γυναικείας ένδυσης, έσβησε το Gal από τον τίτλο του και το αντικατέστησε με το Woman.

She lives. #nastywoman

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Sophia Amoruso (@sophiaamoruso) στις

Δεν σταμάτησε όμως εκεί. Με μια επίδειξη εκπληκτικά γρήγορων αντανακλαστικών, δημιούργησε μια απλή, λευκή tote bag η οποία απεικονίζει από τη μία πλευρά την Hillary Clinton με punk look και από την άλλη τη φράση «Nasty Woman». Η τσάντα είναι προς πώληση στο site και, το καλύτερο από όλα, είναι πως όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα πάνε στο Planned Parenthood.

Coming soon to @nastygal #nastywoman all profits will go to @plannedparenthood

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Sophia Amoruso (@sophiaamoruso) στις

Στην ίδια λογική, έκαναν την εμφάνισή τους και οι ανάλογες μπλούζες:

Και, φυσικά, το Spotify ανακοίνωσε πως το «Nasty» της Jackson ανέβηκε κατά 250% σε ακροάσεις, μέσα σε ένα βράδυ. Φυσικά.