ΔΙΕΘΝΕΣ
07/12/2016 05:57 EET | Updated 07/12/2016 06:01 EET

Lilly Singh: Πώς μία 28χρονη από τον Καναδά μπήκε στο club των εκατομμυριούχων Youtuber

To να ξυπνάς κάθε πρωί και να τραγουδάς, να χορεύεις και να μιλάς μπροστά στην κάμερα του υπολογιστή σου μπορεί να μην ακούγεται και τόσο κουραστική δουλειά αλλά σίγουρα απαιτεί να έχεις μεγάλες αντοχές.

Για τους YouTubers οι οποίοι προσφέρουν καθημερινά στιγμιότυπα της προσωπικής τους ζωής προς δημόσια κατανάλωση υπάρχει αναμφίβολα μία συνεχής και σχεδόν απάνθρωπη πίεση να διατηρήσουν το brand τους ακέραιο στο πέρασμα των χρόνων.

Η Lilly Singh αποτελεί ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Γνωστή με το ψευδώνυμο της Superwoman (σ.σ Υπερ-γυναίκα) το αστέρι του YouTube που θεωρείται από τις πιο καλοπληρωμένες γυναίκες YouTuber του 2016, κερδίζει 7,5 εκατομμύρια δολάρια, δουλεύοντας καθημερινά 24 ώρες το 24ωρο για να χτίσει την «αυτοκρατορία» της. Για την Singh δεν υπάρχουν κακές ημέρες ή ακόμη και αν υπάρχουν θα πρέπει να φανούν στους followers της ως καλές.

Aπό το 2010 που προώθησε το κανάλι «Superwoman» στο Youtube, η καναδικής και ινδικής καταγωγής YouTuber έχει περίπου 10 εκατομμύρια subscribers και τα βίντεό της πετυχαίνουν πάνω από 1.5 δισεκατομμύρια προβολές. Η Singh έγινε γνωστή για τα χιουμοριστικά και εκπαιδευτικά βίντεό της.

Άρχισε να γυρίζει βίντεο για να ξεπεράσει την κατάθλιψη

Κόρη Ινδών μεταναστών, η Singh μεγάλωσε στο Scarborough - το μετέπειτα βόρειο Yorkshire - στο Τορόντο, όπως αναφέρει ο Independent. Αρχικά ανέβαζε βίντεο στο Youtube γιατί θεωρούσε ότι με αυτόν τον τρόπο μπορούσε να ξεπεράσει την κατάθλιψή της. Παρόλο που σπούδαζε Ψυχολογία και στόχευε να ακολουθήσει μία καριέρα στη Συμβουλευτική, αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη της στο Youtube. Oι επιτυχίες της τη βοήθησαν έτσι ώστε να φτιάξει σύντομα η ψυχολογική της διάθεση.

Αν και στην αρχή οι γονείς της δεν συμφωνούσαν με την απόφασή της να αφήσει στη μέση τις σπουδές της, στη συνέχεια όταν είδαν την επιτυχία που σημείωνε την ενθάρρυναν να συνεχίσει την πορεία της.

Απολαμβάνει να μιλάει για θέματα ταμπού

Στα βίντεό της η Singh μιλάει γρήγορα και συχνά αλλάζει πρόσωπα καθώς απολαμβάνει τις μεταμφιέσεις. Απευθύνεται κυρίως σε νεαρές γυναίκες με θέματα όπως «Γιατί τα σουτιέν είναι απαίσια» και «Αν τ αγόρια είχαν περίοδο». Δεν διστάζει ακόμα να μιλάει για θέματα όπως η αφόδευση σχολιάζοντας τα είδη των κοπράνων.

Προσπαθεί να επεκτείνει την αυτοκρατορία της

Έχοντας ήδη γίνει η τρίτη πιο καλοπληρωμένη Youtuber για το 2012 βάζει τα δυνατά της για να επεκτείνει την καριέρα της, λανσάροντας δικά της καλλυντικά προϊόντα, καθώς και δική της βιβλίο και ταινία.

«Από μία επιχειρηματική σκοπιά όταν ανακάλυψα το Youtube είδα ότι δεν υπήρχαν κορίτσια από την Νότια Ασία που να κάνουν κάτι παρόμοιο έτσι σκέφτηκα ότι θα ήταν μια καταπληκτική ευκαιρία να προωθήσω τη δική μου επιχείρηση αφού στην αγορά υπήρχε κενό σε κάτι αντίστοιχο», είπε σε μία συνέντευξη που παραχώρησε στο BuzzFeed τον προηγούμενο χρόνο.