ΔΙΕΘΝΕΣ
27/12/2016 13:39 EET | Updated 27/12/2016 13:39 EET

Aυστραλός κατέληξε στο νοσοκομείο έξι μέρες μετά από δάγκωμα φιδιού

BeyondImages via Getty Images
'Close-up of an alert and deadly Coastal Taipan, Oxyuranus scutellatus, as it slowly unwinds its coiled body. This is a highly venomous snake found in northern Australia and has a strongly neurotoxic venom. It has the third most toxic venom of any land snake in the world and many people have died from its bite. Horizontal.'

O 77χρονος David Pitt υπέστη καρδιακή ανακοπή όταν ένα δηλητηριώδες φίδι τον τσίμπησε στο πόδι του, την ώρα που βρισκόταν στο σπίτι του στη βόρεια Κουίνσλαντ, σύμφωνα με τον Guardian.

Το τραγικό συμβάν έλαβε χώρα στις 20 Δεκεμβρίου. Μετά την απρόσμενη επίθεση ο Pitt μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο του Κέρνς όπου και νοσηλεύτηκε επί μία εβδομάδα.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ο ηλικιωμένος έδωσε μάχη προκειμένου να απομακρύνει από το πόδι του το φίδι που είχε εισβάλει στο σαλόνι του.

Τελικά ο 77χρονος δεν τα κατάφερε και άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο μία ημέρα μετά τα Χριστούγεννα, στις 26 Δεκεμβρίου.

To φίδι που δάγκωσε τον ηλικιωμένο ανήκει στο είδος «taipan» και αποτελεί το πιο δηλητηριώδες και μεγαλύτερο είδους αυστραλιανού φιδιού, που το μήκος του μπορεί να φτάσει μέχρι και τα δύο μέτρα.

Sponsored Post