ΕΙΔΗΣΕΙΣ
05/02/2017 08:32 EET | Updated 05/02/2017 09:30 EET

Εάν δεν μπορείτε εσείς να λύσετε αυτό το μαθηματικό πρόβλημα γιατί να μπορούν τα παιδιά σας;

A young man in school is frustrated with his assignment and breaks a pencil in half.
JenniferPhotographyImaging via Getty Images
A young man in school is frustrated with his assignment and breaks a pencil in half.

Έσπασαν το κεφάλι τους για να βρουν τη λύση στο πρόβλημα των μαθηματικών που έδωσε το σχολείο στον εξάχρονο γιό τους, αλλά μάταια.

Η συγκεκριμένη οικογένεια ανάρτησε και σχετική φωτογραφία με τη σπαζοκεφαλιά στο προσωπικό τους blog με την ονομασία The Hoderness Family και ζητούσαν απεγνωσμένα από κάποιον να τους δώσει τη λύση.

«Είμαι 40 ετών και το μυαλό μου δεν μπορεί να κάνει τέτοιους ελιγμούς» έγραψε η μητέρα.

Το ερώτημα ζητεί από τα παιδιά να βρουν πιο είναι το γράμμα που λείπει από το διάγραμμα.

«Η παρακάτω εικόνα δείχνει ορισμένα γράμματα τα οποία είναι ταξινομημένα με ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Βρείτε το «κλειδί» για να συμπληρώσετε το γράμμα που λείπει». Αυτό είναι το ερώτημα όπως τέθηκε στον εξάχρονο μαθητή.

Η πλειονότητα όσων προσπάθησαν έκαναν τον εξής συλλογισμό:  B = 6, S = 23, P = 20 and G = 11.  Όμως εκεί ακριβώς ήταν που όλοι τους «κολλούσαν».

Η αποτυχία επίλυσης του γρίφου εξελίχθηκε σε οργή με πολλούς γονείς να γράφουν πως αυτή η άσκηση θα βοηθήσει στη ζωή των παιδιών τους. Τι έγινε με τα φυσιολογικά μαθηματικά, γράφει κάποιος άλλος.

Ευτυχώς βρέθηκαν ορισμένοι που έδωσαν την απάντηση. Ένας από αυτούς ήταν ο James Nantz.

«Η απάντηση είναι J=14. Πρόκειται για μια πολύπλοκη μαθηματική ερώτηση που απαιτεί να αντικαταστήσεις τα γράμματα με αριθμούς. Παίρνεις την αξία των S (23), B (6) και G (11) και τα προσθέτεις. Το άθροισμά τους είναι το 40. Στη συνέχεια αφαιρείς το Β (6) και το Ρ (20) από το 40, το καθένα ξεχωριστά. 40-6=34 και 40-20=20. Η διαφορά αυτών των δύο (34-20) είναι το 14. Το 14 λοιπόν αντιστοιχεί στο γράμμα J.

Στόχος αυτής της άσκησης, εξηγεί ο James Nantz είναι να βοηθήσει τα παιδιά να σκέφτονται περίπλοκα και εμάς τους ενήλικες να νιώθουμε βλάκες, συμπληρώνουμε εμείς...