Τα Ck πέθαναν, ζήτω τα CALVIN KLEIN: Η πρώτη καμπάνια του Raf Simons ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου

Πριν από περίπου έξι μήνες, ανακοινώθηκε πως ο Raf Simons θα αναλάβει τη διεύθυνση του οίκου Calvin Klein ως καλλιτεχνικός διευθυντής. Πριν από λίγες ημέρες, ο οίκος, επί Simons πλέον, παρουσίασε το νέο του λογότυπο. Τέρμα το κλασικό Ck, το νέο επίσημο logo του θρυλικού αμερικανικού οίκου μόδας σχεδιάστηκε από τον Simons και τον art director Peter Saville, χρησιμοποιεί μόνο κεφαλαία και κάνει ξεκάθαρη την ταυτότητά του: CALVIN KLEIN.

Και τώρα έχουμε, επιτέλους, μια πρώτη γεύση από το αποτέλεσμα που είχε το μαγικό άγγιγμα του Raf Simons στην εικόνα και το πνεύμα του οίκου, καθώς λίγες μέρες πριν το μεγάλο του show στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης (10/2), ο Simons δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες από την νέα διαφημιστική καμπάνια του CK.

Η καμπάνια, σε επιμέλεια του Olivier Rizzo και φωτογραφημένη από τον Willy Vandeperre, αλλάζει όλα όσα ξέραμε μέχρι τώρα για το ύφος του CK, ενός brand γνωστού για τον προκλητικό χαρακτήρα του και τις σέξι, στα όρια της απαγόρευσης, διαφημίσεις του.

Μέσα από μια σειρά οκτώ φωτογραφιών μόδα και τέχνη ανοίγουν διάλογο, με μοντέλα να παίρνουν θέση μπροστά σε διάσημα έργα τέχνης του Andy Warhol, του Richard Price και του Sterling Ruby, σαν άλλα έργα τέχνης και οι ίδιοι. Ο Simons είναι γνωστός λάτρης της τέχνης, οπότε η καλλιτεχνική κατεύθυνση που δείχνει να παίρνει ο οίκος δεν αποτελεί έκπληξη. Το γυμνό σώμα, ωστόσο, συνεχίζει να δίνει το παρόν, απλά με έναν πιο γήινο τρόπο, συνομιλώντας τόσο με τα εσώρουχα και τα ρούχα του οίκου που φορά, όσο και με τα έργα και το χώρο που το περιβάλει.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο GQ, ο Simons είχε πει σχετικά με τον ερχομό και την εγκατάστασή του στη Νέα Υόρκη: «Η πόλη προσφέρει πάντα έμπνευση. Αλλά νομίζω πως όταν βρίσκεσαι συνεχώς εδώ, σε εμπνέει προφανώς με ένα διαφορετικό τρόπο. Μπορώ να είμαι πολύ ειλικρινής: Και οι δύο συλλογές θα σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με το πώς βιώνω εγώ την πόλη. Πώς τη βλέπω. Πώς την έβλεπα πάντα. Και ίσως πώς θέλω να τη δω. Θα σχετίζονται με εμένα και τις ρίζες μου και την Ευρώπη. Και οι δύο συλλογές, με ένα διαφορετικό τρόπο -η μία θα είναι περισσότερο Αμερική, η άλλη περισσότερο Ευρώπη».

Μαζί με τη δημοσίευση των πρώτων φωτογραφιών της νέας καμπάνιας του Simons, ο λογαριασμός του Calvin Klein στο Instagram ανάρτησε και μια δήλωση του σχεδιαστή: «Είναι ένας εορτασμός των εμβληματικών εσωρούχων και τζιν του Calvin Klein. Αναγνωρίζουμε το στάτους τους ως Pop και τα συστήνουμε στον κόσμο της τέχνης».

Introducing the Calvin Klein Campaign: American Classics

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Calvin Klein (@calvinklein) στις