LIFE
27/06/2017 07:30 EEST | Updated 27/06/2017 11:00 EEST

Ο Giuseppe Lavazza αγαπάει το τένις όσο και τον καφέ

archive

Συναντήσαμε τον Giuseppe Lavazza, τον αντιπρόεδρο της Lavazza Group, στο Roland Garros και μιλήσαμε μαζί του για τις σχέσεις του καφέ με το τένις και την τεράστια επιτυχία να συνεργάζεται και με τα 4 Grand Slam, όντας η μοναδική εταιρία που το έχει καταφέρει!

Ποιες είναι οι κοινές αξίες που μοιράζεται η Lavazza με το τένις;

Το τένις και ο καφές μοιράζονται πολλά κοινά ιδεώδη, μεταξύ των οποίων η παράδοση, η καινοτομία, η διεθνής οπτική και, πρωτίστως, το πάθος. Το Wimbledon ήταν το τουρνουά που έβαλε τη Lavazza στον κόσμο του τένις, αποκαλύπτοντας τις συγγένειες και τις αξίες που μοιράζονται το παγκοσμίου επιπέδου τένις με τον εξαιρετικό καφέ. Από τότε, βήμα προς βήμα, η Lavazza συνέχισε την πορεία της για να αναγνωριστεί και να εκτιμηθεί ως ο καφές των φίλων του τένις.

Σήμερα, η ώθηση της ενέργειας που δίνεται από τον αυθεντικό ιταλικό καφέ βρίσκεται στο προσκήνιο στις κορυφαίες διοργανώσεις του τένις στον κόσμο. Αυτό συμβαδίζει με τη στρατηγική της διεθνοποίησης της μάρκας σε τέσσερις βασικές αγορές - τη Μεγάλη Βρετανία με το Wimbledon, τη Γαλλία με το Roland Garros, τις Ηνωμένες Πολιτείες με το US Open και την Αυστραλία με το Australian Open - και σημαίνει ότι η Lavazza είναι επίσης συνεργάτης για όλα όσα περιστρέφονται γύρω από το τένις και ξεπερνά τους ίδιους τους αγώνες: τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam είναι -εκτός από αθλητικές διοργανώσεις- και πλήρεις κοινωνικές εκδηλώσεις, έμπειρες και εκτιμημένες για κάτι περισσότερο από το υψηλό επίπεδο τένις.

Τι σημαίνει για τη Lavazza να έχει και τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam; Τι σημαίνει αυτό για τα συνολικά σχέδια του brand;

Από το 2015 γίναμε το μόνο εμπορικό σήμα τροφίμων και ποτών που συνεργάζεται με τα τέσσερα Grand Slams σε όλο τον κόσμο, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας για αυτό το εκπληκτικό άθλημα με ένα όνειρο για να γίνουμε ο επίσημος καφές των φίλων του τένις παγκοσμίως.

Η επένδυση στον αθλητισμό έχει στρατηγική αξία για τη Lavazza: το προφίλ στόχων μας ταιριάζει απόλυτα με αυτό του τένις και η παρουσία της εταιρείας στα 4 κύρια τουρνουά αποτελεί ευκαιρία για μεγαλύτερη προβολή σε προϊόντα υψηλής ποιότητας σε βασικές αγορές.

Η παρουσία της Lavazza στα τουρνουά προσφέρει την ευκαιρία σε περισσότερους από 2 εκατομμύρια οπαδούς τένις να απολαύσουν τον αυθεντικό ιταλικό καφέ. Οι θεατές και οι παίκτες του τένις μπορούν να δοκιμάσουν έναν πραγματικό ιταλικό espresso στην πιο αθλητική του έκδοση, σχεδιασμένο για όσους θέλουν να απολαύσουν την τελετουργία ενός καλού καφέ χωρίς να χάσουν ούτε ένα στιγμιότυπο στο γήπεδο. Σε όλα τα τουρνουά, η Lavazza φιλοξενεί σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο τους καλεσμένους της για να τους εκπαιδεύσει και να ασχοληθεί με τους καταναλωτές, αλλά και να προσφέρει στους επισκέπτες δείγματα προϊόντων που θα απολαύσουν στο σπίτι, ενώ παράλληλα θα διαδώσει την ιταλική καλλιέργεια καφέ σε διεθνές επίπεδο.

van eaton galleries

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει η Lavazza στους επισκέπτες σε κάθε Grand Slam; 

Στο Wimbledon, το US Open, το Roland Garros, το Australian Open και στα άλλα τουρνουά ATP: συνολικά, πάνω από 200 σημεία εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων των καφετεριών, των εστιατορίων και των χώρων φιλοξενίας, που προσφέρονται σε περισσότερους από δύο εκατομμύρια λάτρεις του τένις.

Εάν βάλουμε μαζί όλα τα σημεία καφέ, είναι σαν η Lavazza να δημιουργεί τη μεγαλύτερη καφετέρια στον κόσμο σε κάθε τουρνουά. Απλά σκεφτείτε ότι κάθε χρόνο περίπου 100 μπάρμεν απασχολούνται στα σημεία πώλησης της Lavazza στο Roland Garros μετά από εκπαίδευση από το Εκπαιδευτικό Κέντρο Lavazza, το μεγαλύτερο κέντρο μελέτης καφέ παγκοσμίως. Χρησιμοποιούν πάνω από 200 μηχανές παραγωγής καφέ σε 70 σημεία εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων των μπαρ και των εστιατορίων, των εταιρικών χώρων φιλοξενίας, του χώρου Τύπου και των περιοχών που προορίζονται για παίκτες και αξιωματούχους αγώνων. Ξέρετε ότι πάνω από 400.000 φλιτζάνια σερβιρίστηκαν κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων στο Roland Garros; Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να προωθήσετε το εμπορικό μας σήμα, δεν συμφωνείτε;

Με ποιον τρόπο μπορεί ένα φλιτζάνι καφέ Lavazza να βοηθήσει έναν πρωταθλητή τένις πριν ή μετά από ένα παιχνίδι; Είναι απλή διασκέδαση ή κάτι περισσότερο;

Σήμερα, η ώθηση της ενέργειας που παραδίδεται από τον αυθεντικό ιταλικό καφέ βρίσκεται στο προσκήνιο στις κορυφαίες διοργανώσεις του τένις στον κόσμο. Ο ιταλικός καφές από τη Lavazza και το υπέροχο τένις είναι πολύ περισσότερο συνδεδεμένα από ό,τι φαντάζεστε: συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 2011 και μαζί σχηματίζουν μια πραγματικά εκπληκτική ομάδα.

- Διεθνείς διακρίσεις: Με τον ίδιο τρόπο που η Lavazza είναι πρωτοπόρος στον τομέα του καφέ και σύμβολο ιταλικής ανωτερότητας σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, έτσι και τα τουρνουά Grand Slam αναγνωρίζονται ως τα πιο διάσημα γεγονότα τένις από τους λάτρεις του αθλήματος και τους αθλητές σε όλο τον κόσμο.

Social Media: το Wimbledon, το US Open, το Roland Garros και το Australian Open δεν είναι μόνο αθλητικοί αγώνες, αλλά κοινωνικά γεγονότα με δικά τους τελετουργικά, τα οποία αναμένουν αθλητές και φίλαθλοι με αγωνία σε όλο τον κόσμο. Ο καφές επίσης δεν είναι μόνο ένα ποτό, αλλά συχνά αποτελεί ευκαιρία για κοινωνικοποίηση και υπάρχει μια παράδοση ανταλλαγής ιδεών και απόψεων κατά τη διάρκεια της απόλαυσης ενός φλυτζανιού.

-Ενέργεια: Το τένις είναι εκρηκτικό, γρήγορο και ένα άθλημα που απαιτεί σημαντική κατανάλωση ενέργειας, ενώ ο ιταλικός εσπρέσο είναι το παγκοσμίως αναγνωρισμένο έμβλημα τόνωσης της ενέργειας.

-Κοινή γλώσσα: οι δύο κόσμοι, του τένις και του καφέ, μοιράζονται την κοινή χρήση πολλών λέξεων. Για παράδειγμα, ένας αγώνας διπλού είναι μεταξύ δύο ομάδων των δύο παικτών, ενώ ένας "διπλός" εσπρέσο είναι δύο δόσεις καφέ στο ίδιο φλιτζάνι. Ομοίως, το "σέρβις" είναι ένα από τα πιο σημαντικά και δύσκολα σημεία του τένις, ενώ ο τρόπος με τον οποίο "σερβίρεται" ο καφές είναι βασικός παράγοντας για την απόλαυση της ποιότητας του.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το γεγονός ότι τόσο οι παίκτες του τένις όσο και οι προπονητές εμπιστεύονται τη γεύση του καφέ Lavazza. Τι σημαίνει αυτό, όσον αφορά στη διαχείριση της Lavazza παγκοσμίως και ποια είναι η σχέση μεταξύ της Lavazza και του αθλητισμού γενικά;

Εκτός από τον Andre Agassi, μερικοί από τους κορυφαίους αθλητές του τένις έχουν εργαστεί με τη Lavazza στο παρελθόν στα Grand Slams. Μερικοί από αυτούς είναι ο Goran Ivanisevic, ο Thanasis Kokkinakis, η Caroline Wozniacki, ο Pat Cash, ο Judy Murray. Και μια ειδική μνεία στους Carlos Moya και Toni Nadal: τώρα είναι οι πραγματικοί φίλοι της Lavazza, πολύ περισσότερο από απλούς πρεσβευτές μάρκας.

Ξεκινήσαμε την επικοινωνία με το πάθος της εταιρίας για τένις πριν από έξι χρόνια στο Wimbledon και τα τουρνουά έγιναν γρήγορα μία από τις βασικές μας στρατηγικές πλατφόρμες από τις οποίες μπορούμε να γνωστοποιήσουμε την κληρονομιά, τις αξίες και τα προϊόντα μας.

Πράγματι, η επένδυση στο άθλημα έχει στρατηγική σημασία για τη Lavazza: το προφίλ του πελάτη μας ταιριάζει απόλυτα με αυτό ενός φίλου του τένις και πέρα ​​από αυτό, η παρουσία σε βασικά τουρνουά μάς δίνει την ευκαιρία να προβάλουμε τα ποιοτικά προϊόντα μας σε βασικές χώρες για την εταιρεία. Η αποστολή της Lavazza για την εξάπλωση και την προώθηση του αληθινού ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο ξεπερνά το τένις και αγκαλιάζει άλλα επιλεγμένα μεγάλα αθλητικά γεγονότα.

Μπορείτε να μας περιγράψετε τη σημασία του Ιδρύματος Andre Agassi και την ιδιαίτερη σχέση που έχει το Ίδρυμα με τη Lavazza; Πρέπει να είναι συναρπαστικό για σας να είστε σε θέση να βοηθήσετε τόσες πολλές οικογένειες, δημιουργώντας ευκαιρίες για αυτές. Πόσο σημαντική είναι η οικονομική συνεισφορά της Lavazza σε αυτό το πρόγραμμα και ποια άλλα παρόμοια προγράμματα βοηθάει η Lavazza;

Πριν από δέκα χρόνια, ο Andre Agassi είπε "αντίο" στο τένις, στο άθλημα που το άλλαξε για πάντα. Με τον ίδιο τρόπο ο Luigi Lavazza έφερε την επανάσταση στον καφέ δημιουργώντας το μείγμα της Lavazza πριν από 120 χρόνια.

Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του τουρνουά του US Open 2016, η Lavazza δεσμεύτηκε σε ένα μεγάλο έργο, δωρίζοντας για κάθε καφέ, ένα δολάριο στο Ίδρυμα USTA, προς όφελος του Ιδρύματος Andre Agassi για την εκπαίδευση, δημιουργώντας ευκαιρίες για τα παιδιά. Τα κεφάλαια που θα αντληθούν, θα διατεθούν ειδικά στο πρόγραμμα προετοιμασίας κολλεγίων του ιδρύματος "Summer of a Lifetime", στο σχολείο προετοιμασίας σχολών Andre Agassi στη Νεβάδα (με περισσότερους από 1.200 φοιτητές), καθώς και ως οικονομική βοήθεια για τη φοίτηση στα κολέγια.

Η Lavazza έδινε πάντα ιδιαίτερη προσοχή στην ΕΚΕ και τα θέματα βιωσιμότητας. Το 1996 άρχισε να συνεργάζεται με το Slow Food, μια σχέση που συνεχίζεται ακόμα και σήμερα, εστιάζοντας στην προστασία της ποιότητας των προϊόντων και του σεβασμού της βιοποικιλότητας. Το 2004 ιδρύθηκε το Ίδρυμα Giuseppe και Pericle Lavazza, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που στοχεύει στη διατήρηση των κοινοτήτων καλλιέργειας καφέ μέσω κοινωνικών και περιβαλλοντικών εργασιών τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό, σε συνεργασία με οργανώσεις όπως η ICP (International Coffee Partners) "Σώστε τα παιδιά". Με την Oxfam, παγκόσμιο ηγέτη σε σχέδια αγροτικής ανάπτυξης, το Ίδρυμα υποστηρίζει επίσης καλλιεργητές του καφέ στη Δομινικανή Δημοκρατία και την Αϊτή, όπου έχουν τεθεί σε εφαρμογή προγράμματα με στόχο τη βελτίωση των μακροπρόθεσμων κοινωνικοοικονομικών προοπτικών στις αντίστοιχες χώρες.

Επιπλέον, η σχέση μεταξύ της Lavazza και της Rainforest Alliance χρονολογείται από τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η Lavazza επικεντρώθηκε σε τρεις βασικές πτυχές: την ποιότητα του προϊόντος, την προσοχή στις συνθήκες διαβίωσης των πληθυσμών των χωρών παραγωγής καφέ και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.