ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
27/06/2017 15:25 EEST | Updated 27/06/2017 15:26 EEST

Νέος παίκτης στην ελληνική αγορά smartphones: 7 συσκευές από τη Wiko, με στόχο να μπει στο «Top 5» ως το 2018

Ένας νέος παίκτης εισέρχεται στην «αρένα» της ελληνικής αγοράς smartphones: Η γαλλική Wiko μπαίνει στο «παιχνίδι» με επτά smartphones στοχεύοντας κυρίως στο κοινό των «millenials»- και αποσκοπώντας στην απόκτηση ενός σημαντικού μεριδίου στην- ιδιαίτερα κατακερματισμένη, όπως αναγνωρίζουν στελέχη της εταιρείας- αγορά της χώρας μας.

Η εταιρεία είναι νούμερο 2 σε λιανικές πωλήσεις στη Γαλλία, με μερίδιο 18% και νούμερο 4 στη δυτική Ευρώπη, ενώ τα smartphones Wiko πωλούνται σε περισσότερες από 30 χώρες σε όλη την Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Η Wiko πούλησε 10 εκατομμύρια τηλέφωνα το 2016, γεγονός που σημαίνει αύξηση άνω του 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε μια επιβραδυνόμενη αγορά (αύξηση μόλις 4% στον κλάδο).

wiko

Μιλώντας στη HuffPost Greece,ο Σιμόνε Τορνάγκι, Area Director Wiko Southern Europe, παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας και τις συσκευές με τις οποίες η Wiko διεκδικεί μερίδιο στην ελληνική αγορά

wiko

Ποιες είναι οι συσκευές τις οποίες θα κυκλοφορήσετε στην ελληνική αγορά;

Στόχος της Wiko είναι να προσφέρει την πλέον ποιοτική και ανταγωνιστική εμπειρία σε κάθε κατηγορία τιμής, από την απλούστερη μέχρι την πλέον προηγμένη συσκευή, με τιμές από 59€ μέχρι 199€.Λανσάρουμε την Wiko στην Ελλάδα με την αποκλειστική συνεργασία με την Cosmote για τα 4G smarthpones FREDDY, TOMMY και Ufeel ενώ στις αλυσίδες λιανικής έχουμε τα SUNNY, JERRY, JERRY 3 και ROBBY.H Wiko πάντα ήταν ένα brand που ξεκινούσε τις συνεργασίες του από την ανοιχτή αγορά και έπειτα περνούσε στον πάροχο, ωστόσο η ελληνική αγορά αποτελεί εξαίρεση: εδώ ξεκινάμε με τον πάροχο (Cosmote) και έπειτα πάμε στο κανάλι της λιανικής.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα τα οποία θεωρείτε πως θα τις διαφοροποιήσουν από τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στον χώρο;

Τα smartphones μας είναι τα πλέον προσβάσιμα στην αγορά. Με τη λέξη προσβασιμότητα, εννοούμε ότι είναι τα πιο εύχρηστα και τα πιο ελκυστικά σε σχέση με την αναλογία ποιότητα-επιδόσεις-τιμή. Η επιτυχία της Wiko βασίζεται στη δυνατότητα της εταιρείας να διαθέτει την τεχνολογία σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, βρίσκοντας τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογία, τη σχεδίαση, την ποιότητα και την τιμή, με στόχο πάντα να προσφέρουμε την πλέον ποιοτική και ανταγωνιστική εμπειρία σε κάθε κατηγορία τιμής. Τέλος, η ευελιξία στην επικοινωνία και η στενή σχέση της εταιρείας με τους καταναλωτές της σε κάθε αγορά έχουν αποδειχθεί καθοριστικοί παράγοντες στην επιτυχία της Wiko, επιτρέποντάς της να προσφέρει μία ευρεία γκάμα κινητών τηλεφώνων που καλύπτουν κάθε ανάγκη.

Σε τι μερίδια αγοράς προσβλέπετε και σε τι χρονικά πλαίσια;

Στην Ελλάδα στοχεύουμε στο 5% του μεριδίου αγοράς τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας μας, και στις 5 πρώτες θέσεις μέχρι τα μέσα της επόμενης χρονιάς.

Ποια είναι τα μερίδια αγοράς της WIKO σε διεθνές επίπεδο; Σε ποιες αγορές δραστηριοποιείται;

Σε κάθε νέα αγορά που μπαίνουμε, κερδίζουμε γρήγορα σημαντικό μερίδιο αγοράς, πετυχαίνοντας μια πολύ θετική εικόνα για την μάρκα και τα προϊόντα μας. Η Wiko είναι #2 σε πωλήσεις στη Γαλλία, με 18% μερίδιο αγοράς. Και η επιτυχία της δεν περιορίζεται εκεί. Είμαστε #4 στη Δυτική Ευρώπη, ενώ τα smartphones της Wiko πωλούνται σε περισσότερες από 30 χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Μέση Ανατολή και την Ασία. Η Wiko πούλησε 10 εκατομμύρια τηλέφωνα το 2016, με άλλα λόγια η εταιρεία σημείωσε 50% ανάπτυξη και μία επιβραδυνόμενη αγορά (άνοδος μόλις 4%).

Γιατί επελέγη η Ελλάδα για το νέο λανσάρισμα;

Είμαστε ένα νέο και φρέσκο brand, με ξεχωριστό DNA και συγκεκριμένους καταναλωτές που στοχεύουμε. Οι Έλληνες από την άλλη βλέπουν μπροστά σε ό,τι αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Επίσης, η ελληνική αγορά είναι πολύ κοντά με την ιταλική, όπου έχουμε μία πολύ καλή ανταπόκριση από το κοινό: ίδια επιχειρηματική δυναμική σε ό,τι αφορά τη σχέση μεταξύ της ανοιχτής αγοράς και των παρόχων. Θα χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία αυτή ώστε να γίνουμε ένας από τους κυριότερους παίκτες στην τοπική αγορά. Επιπλέον, η προσέγγιση του Έλληνα καταναλωτή είναι παρόμοια με του Ιταλού: και οι δύο αναζητούν την καλύτερη σχέση μεταξύ τιμής και αξίας, με έμφαση στις συσκευές κάτω από τα 200€. Επιπλέον, τα αγοραστικά κριτήρια του Έλληνα καταναλωτή βασίζονται στα εξής: τιμή, τεχνικά χαρακτηριστικά και brand. Έχουμε την καλύτερη ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας, του design, της ποιότητας και της τιμής. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε μία ευρεία γκάμα κινητών τηλεφώνων για να καλύπτουμε κάθε ανάγκη.