Apple: Ανακοινώθηκε η νέα υπηρεσία τηλεοπτικού περιεχομένου

Ο Τιμ Κουκ, διευθύνων σύμβουλος της Apple, χρειάστηκε οχτώ χρόνια για να την θέσει σε εφαρμογή.
|
Open Image Modal
ASSOCIATED PRESS

Η Apple ανακοίνωσε το νέο της προϊόν. Πρόκειται για την υπηρεσία τηλεοπτικού περιεχομένου, που σκοπό έχει να ανταγωνιστεί τις Netflix, Amazon καθώς και την ίδια την καλωδιακή τηλεόραση.

Η  θεματολογία της νέας αυτής υπηρεσίας θα περιλαμβάνει, ειδήσεις, αθλητικά καθώς και ταινίες, που υπολογίζεται πως θα κοστίσουν στην Apple περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο δολάρια - πολύ λιγότερα βέβαια από αυτά που ξοδεύουν οι Netflix και η HBO κάθε χρόνο.

Παρά το γεγονός πως η ναυαρχίδα της Apple ήταν και παραμένει το iPhone, οι πτώση των πωλήσεων οδηγεί την εταιρεία στην ψηφιακή συνδρομή και στην αναζήτηση νέων πόρων.

Εμπνευστής της συγκεκριμένης ιδέας ήταν ο Στιβ Τζόμπς, που όμως δεν πρόλαβε να την υλοποιήσει πριν τον θάνατο του το 2011. Ο Τιμ Κουκ, διευθύνων σύμβουλος της Apple, χρειάστηκε οχτώ χρόνια για να την θέσει σε εφαρμογή.

Σύμφωνα με την εταιρεία «eMarketer» που ασχολείται με την έρευνα σε θέματα της αγοράς και τον Πολ Βέρνα, η Apple μπαίνει πολύ καθυστερημένα στο παιχνίδι, με την Netflix να είναι σε θέση ισχύος και αυτή που καθορίζει τους κανόνες του.

Να σημειωθεί πως η Netflix έχει σήμερα 139 εκατομμύρια συνδρομητές. Το ζητούμενο για την Apple όμως είναι πως θα έχει να ανταγωνιστεί και άλλους πολύ δυνατούς αντιπάλους, όπως την Amazon αλλά και την Walt Disney, ιδίως τώρα με την εξαγορά της 21st Century Fox, καθώς και τον κολοσσό τηλεπικοινωνιών AT&T που κάνει την εμφάνιση του μέσω του HBO.

Για την Apple το θέμα δεν είναι τόσο γύρω από τους αριθμούς, καθώς σύμφωνα με το Associated Press, διαθέτει σε ρευστό ένα ποσό της τάξεως των 245 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που της δίνει την δυνατότητα να επενδύσει σοβαρά στη συγκεκριμένη υπηρεσία, αλλά το κατά πόσο θα αποτελέσει πόλο έλξης για το Χόλιγουντ τόσο σε θέματα υψηλής ποιότητας όσο και στα θέματα ακροαματικότητας.

Στην προσπάθεια της αυτή, η Apple για να εγγυηθεί τα αποτελέσματα που θέλει να δει, προσέλαβε το 2017, δύο πολύ έμπειρους συμβούλους της Sony, τον Τζέιμι Ερλιχτ και τον Ζακ Βαν Αμπουργκ. 

Συγχρόνως έβαλε στο δυναμικό της τους Οπερα Ουίνφρι, Στίβεν Σπίλμπεργκ και Τζένιφερ Ανιστον.