Κιάρα Φεράνι - Μέγκαν Μαρκλ: 1-0. Πώς η μπλόγκερ κατάφερε να εξαφανίσει τη δούκισσα του Σάσεξ

Κιάρα Φεράνι - Μέγκαν Μαρκλ: 1-0. Πώς η μπλόγκερ κατάφερε να εξαφανίσει τη δούκισσα του Σάσεξ
|
Open Image Modal
Claudio Lavenia via Getty Images

Μπορεί κάποιοι να μην γνωρίζουν καν πια είναι η Κιάρα Φεράνι, αλλά στον κόσμο των social media είναι κάτι παραπάνω από γνωστή. Είναι ιέρεια, μούσα και trend setter, με 14 εκατομμύρια φανατικούς followers να περιμένουν ανυπόμονα για κάθε της ανάρτηση.
Μάλιστα, ο πρόσφατος γάμος- υπερπαραγωγή της ξανθιάς Κιάρα φαίνεται ότι ξεπέρασε σε διαδικτυακό ενδιαφέρον τον γάμο της μοντέρνας Σταχτοπούτας, Μέγκαν Μαρκλ.

 


Η Φεράνι κατέγραψε στο μπλογκ της, Blonde Salad, όλες τις λεπτομέρειες του χλιδάτου γάμου της με τον Ιταλό ράπερ Φεντερίκο Λεονάρντο Λουτσία, από την προετοιμασία και τις πρόβες νυφικού μέχρι το μυστήριο και το γαμήλιο πάρτι και αυτό που ακολούθησε ήταν άνευ προηγουμένου. Η ίδια θεωρείται, μάλλον δικαίως πλέον, παγκόσμιο φαινόμενο λόγω της τεράστιας επιρροής που έχει στα κοινωνικά δίκτυα, με τις εταιρίες ρούχων να πληρώνουν χιλιάδες δολάρια για μια της ανάρτηση με τα προϊόντα τους.

 

 


Σύμφωνα με στοιχεία της Launchmetrics που δημοσιεύει η huffingtonpost.com, το hashtag που επέλεξε το ζευγάρι για το γάμο του, το #TheFerragnez, είχε 67 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις. Ο αριθμός αυτός μεταφράζεται σε 36 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον δείκτη MIV (αξία επιρροής media).
Η ανάρτηση της fashion blogger που συγκέντρωσε πάνω από 2 εκατομμύρια like και θεωρείται από την Launchmetrics ότι αξίζει 5 εκατομμύρια ευρώ σε MIV είναι αυτή όπου φοράει το περίφημο custom made Dior νυφικό της.
Για να το πούμε απλά: Αν ο οίκος Dior ήθελε να κάνει μια διαφημιστική καμπάνια που να έχει την ίδια ανταπόκριση στο κοινό με τον γάμο της Φεράνι, θα έπρεπε να πληρώσει 5 εκατομμύρια δολάρια.

 


Το πιο εντυπωσιακό δε, είναι ότι ότι το νυφικό Dior της μπλόγκερ συγκέντρωσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακόμα και από το νυφικό Givenchy που φόρεσε η Μέγκαν Μαρκλ στον πριγκιπικό γάμο του περασμένου Ιουλίου.
Από το στοιχεία που δίνει η Launchmetrics προκύπτει ότι το 15% του MIV της Φεράνι αντιστοιχεί στον Dior, ενώ μόλις το 7% του πριγκιπικού γάμου κατέληξε στον οίκο Givenchy. Για να είμαστε δίκαιοι όμως, υπάρχει μια βασική διαφορά. Η Μέγκαν Μαρκλ δεν έχει προσωπικό λογαριασμό στα social media και δεν διαφημίζει φίρμες ρούχων.

 


Ο επικός γάμος της Κιάρα Φεράνι ωφέλησε εμπορικά και αποτελεσματικά μέχρι και τις φίρμες Prada και Alberta Ferretti, απλώς και μόνο επειδή στην πρόβα γάμου φόρεσε μια τουαλέτα της πρώτης και οι παράνυμφες της φόρεσαν βραδινές τουαλέτες της δεύτερης.

 

(Mε πληροφορίες από huffingtonpost.com )