Για πρώτη φορά μια μουσουλμάνα με μαντήλα στις σελίδες του περιοδικού Playboy

Για πρώτη φορά μια μουσουλμάνα με μαντήλα στις σελίδες του περιοδικού Playboy
Open Image Modal
Instagram

To περιοδικό Playboy, γνωστό για τα «κουνελάκια» του και τις ερωτικές του φωτογραφίες, δείχνει για πρώτη φορά στις σελίδες του μια μουσουλμάνα που φορά τη μαντήλα, σε ένα άρθρο που προκαλεί τόσο επαίνους όσο και επικρίσεις.

Η Αμερικανίδα λιβυκής καταγωγής δημοσιογράφος Noor Tagouri εμφανίζεται στο τεύχος Οκτωβρίου σε ένα άρθρο με τίτλο «οι Αντιρρησίες» και που εστιάζεται στους άνδρες και στις γυναίκες που ρισκάρουν τα πάντα --ακόμη και τη ζωή τους-- για να κάνουν αυτό που αγαπούν".

Η 22χρονη, που εργάζεται για το δίκτυο ειδησεογραφικών βίντεο Newsy, φωτογραφίζεται φορώντας μαύρο δερμάτινο σακάκι, αθλητικά παπούτσια και χακί μαντήλα γύρω από το κεφάλι.

Η Tagouri που θέλει να γίνει η πρώτη δημοσιογράφος «με χιτζάμπ» της αμερικανικής τηλεόρασης δηλώνει ότι οι δυσκολίες που αντιμετώπισε ως νεαρή μουσουλμάνα που μεγάλωσε στις ΗΠΑ την βοήθησαν στην καριέρα της.

«Ξέρω τι σημαίνει να βλέπεις την ιστορία της κοινότητάς μας να διαστρεβλώνεται και να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης στα μέσα ενημέρωσης», είπε στο Playboy το οποίο γύρισε τη σελίδα του απόλυτου γυμνού σε μια προσπάθεια να διευρύνει το κοινό του.

Η εμφάνιση της Tagouri, η οποία έχει περισσότερους από 100.000 ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στη νέα εκδοχή του Playboy χαιρετίζεται από πολλούς ως πρόοδος, ωστόσο άλλοι επικρίνουν άγρια τη νεαρή κοπέλα.

«Το Playboy είναι συνώνυμο της πορνογραφίας», καταγγέλλει το διαδικτυακό περιοδικό The Muslim Vibe έχοντας το επιχείρημα ότι το περιοδικό που ίδρυσε ο Χιου Χέφνερ εμφανίζει τις γυναίκες ως αντικείμενα, τις μετατρέπει σε εμπόρευμα και σε σεξουαλικό αντικείμενο σε υπερβολικό βαθμό «εδώ και δεκαετίες».

«Δεν σημαίνει ότι επειδή άμβλυναν την εικόνα τους, μπορούμε να αρχίσουμε (να συνεργαζόμαστε) με αυτή την πλατφόρμα».

Η μπλόγκερ Νισάτ Ισμαήλ, η οποία επίσης φορά μαντήλα, εξέφρασε και αυτή την αντίθεσή της με άρθρό της επικρίνοντας το γεγονός ότι η Ταγκούρι συνεργάζεται με μια εταιρία που «εδραιώθηκε παρουσιάζοντας ως αντικείμενα τις γυναίκες».