Ο Μάρκο ντε Βιτσέντζο είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Etro

Τα πρώτα του σχέδια θα τα παρουσιάσει τον Σεπτέμβριο στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο για τη γυναικεία συλλογή Spring/Summer 2023.
Open Image Modal
marcodevincenzo / Instagram
Μάρκο ντε Βιτσέντζο

Ο Μάρκο ντε Βιτσέντζο είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της ιταλικής μάρκας Etro υπεύθυνος για όλες τις συλλογές (γυναικείες, ανδρικές, οικιακές). Αναλαμβάνει επίσημα από 1η Ιουνίου. Τα πρώτα του σχέδια θα τα παρουσιάσει τον Σεπτέμβριο στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο για τη γυναικεία συλλογή Spring/Summer 2023.

«Μέσω της ευαισθησίας του για τα χρώματα, τα μοτίβα και τα υφάσματα, είμαστε βέβαιοι ότι ο Μάρκο θα μπορέσει να μεταφράσει με τον καλύτερο τρόπο την καταπληκτική κληρονομιά του Etro, να αναδημιουργήσει τις διάφορες συλλογές του brand, και παράλληλα να δώσει μία νέα ώθηση στον κόσμο των αξεσουάρ», δήλωσε ο Φαμπρίτζιο Καρντινάλι, CEO του Etro.

Ο ιδρυτής Τζελόραμο ή Τζίμο, και τα μέλη της οικογένειας του Etro, Βερόνικα, Κην και Τζάκοπο, θα συνεχίσουν να εργάζονται στον οίκο, ο οποίος είναι υπό τον έλεγχο της εταιρείας ιδιωτικών μετοχών L Catterton από τον περασμένο Ιούλιο.

Ο οίκος είναι ευρέως γνωστός για το χαρακτηριστικό μοτίβο του paisley αλλά και τα έντονα prints. Ιδρύθηκε το 1968 ως επιχείρηση κλωστοϋφαντουργίας. Στη δεκαετία του ’80 επεκτάθηκε σε ανδρικές και γυναικείες συλλογές, αξεσουάρ, ομορφιά, αρώματα και είδη σπιτιού. Έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο καταστημάτων που περιλαμβάνει 140 μπουτίκ σε περισσότερες από 58 χώρες, από το Μιλάνο και το Λονδίνο μέχρι το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, το Πεκίνο και το Τόκιο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ