Πέθανε ο Carlo Benetton, ιδρυτής της εταιρίας ενδυμάτων Benetton, σε ηλικία 74 ετών

Πέθανε ο Carlo Benetton, ιδρυτής της εταιρίας ενδυμάτων Benetton, σε ηλικία 74 ετών
Open Image Modal
Bloomberg via Getty Images

Ο Carlo Benetton, ο νεότερος από τα αδέλφια που ίδρυσαν τη γνωστή εταιρία ενδυμάτων, πέθανε σε ηλικία 74 ετών, έγινε σήμερα γνωστό από την ιταλική εταιρία. Πέθανε στο σπίτι του στο Treviso της βόρειας Ιταλίας από επιπλοκές νόσου. Είχε τέσσερα παιδιά.

Μαζί με τα αδέλφια του Luciano και Gilberto και την αδελφή του Giuliana, ο Benetton ίδρυσε την εταιρία το 1965 στο Ponzano Veneto, ένα χωριό της βορειοανατολικής Ιταλίας, η οποία επικεντρώθηκε αρχικά στο μαλλί.

Η ιδέα προήλθε από τον Luciano, τον μεγαλύτερο αδελφό της οικογένειας, και γρήγορα τα μικρά πουλόβερ από μαλακό μαλλί σε διάφορα χρώματα άρχισαν να γίνονται ανάρπαστα στην αγορά.

Η επιτυχία των «United Colors of Benetton» ολοένα και μεγάλωνε, μέχρι που έγινε παγκόσμια μεταξύ 1982 και 2000 με τις τολμηρές διαφημιστικές εκστρατείες του φωτογράφου Oliviero Toscani, όπως αυτή που έδειχνε μια μαύρη γυναίκα να θηλάζει ένα λευκό παιδί.

Ωστόσο, από την αρχή της δεκαετίας, η εταιρία που διαφοροποιήθηκε στον χώρο της ένδυσης, δεν σταμάτησε να παρακμάζει, γεγονός που ώθησε τον 83χρονο Luciano Benetton να ξαναπάρει στα χέρια του τα ηνία της επιχείρησης το φθινόπωρο, τα οποία είχε παραδώσει το 2012.

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Benetton για το 2017 έδειξαν απώλεια 180 εκατομμυρίων ευρώ, τη μεγαλύτερη στην ιστορία της, αλλά η εταιρία ελπίζει να δει το 2019 τα πρώτα αποτελέσματα της νέας στρατηγικής της.

Ο Luciano Benetton είχε εξηγήσει τον Νοέμβριο στην εφημερίδα La Repubblica ότι είναι «αβάσταχτος πόνος» να παρακολουθεί τη διάλυση της «United Colors of Benetton». Όπως είπε, «το μεγαλύτερο αμάρτημα» ήταν ότι σχεδόν «σταμάτησε η παραγωγή των πουλόβερ».

Κάνοντας μια γενική ανασκόπηση, η εταιρία έχασε αυτό που αποτελούσε το DNA της και παράλληλα δυσκολεύτηκε να ανανεωθεί την ώρα που άλλες αλυσίδες έμπαιναν στην αγορά του «fast fashion», όπως οι H&M, Zara, Uniqlo.

 

 

(Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)