Πολλές και σημαντικές διακρίσεις για την AEGEAN στα βραβεία επιβατών Skytrax World Airline Awards 2021

Με πολλές και σημαντικές διακρίσεις ξεχώρισε η AEGEAN στα φετινά 2021 Skytrax World Airline Awards, τα πρώτα που διοργανώνει ο διεθνής οργανισμός αξιολόγησης αερομεταφορών Skytrax κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και αποτελούν σημείο αναφοράς για τον κλάδο.
Open Image Modal
2
2

Ειδικότερα, στα βραβεία που ανακοινώθηκαν την Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου στο Λονδίνο, η AEGEAN βραβεύθηκε ως η Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη για 10 συνεχή χρονιά - και 11 φορά τα τελευταία δώδεκα χρόνια. Παράλληλα, αναδείχθηκε ως η 3Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία στον Κόσμο, έλαβε την 10 θέση στην Ευρώπη για το προσωπικό της, συγκαταλέχθηκε μεταξύ των 100 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως (έλαβε την 36 θέση), ενώ διακρίθηκε και μεταξύ των νικητών της ειδικής κατηγορίας COVID-19 Airline Excellence Awards, που αξιολογούν την εφαρμογή των υψηλότερων προτύπων και βέλτιστων πρακτικών για την προστασία της υγείας και ασφάλειας επιβατών και πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η AEGEAN πέτυχε μια αξιοσημείωτη επιτυχία, καθώς με την ψήφο τους οι επιβάτες την ανέδειξαν ως την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης για δέκατη συνεχόμενη φορά, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για τη διοργάνωση των Skytrax World Airline Awards. Οι αεροπορικές εταιρείες που βρέθηκαν ψηλά στην κατάταξη επιβραβεύθηκαν από τους ταξιδιώτες για την υψηλή ποιότητα της εξυπηρέτησης από το προσωπικό με την υποστήριξη φυσικά ενός ισχυρού και ελκυστικού ταξιδιωτικού προϊόντος. Ατενίζουμε με αισιοδοξία το 2022, ελπίζοντας τα αεροπορικά ταξίδια να επανέλθουν στην φυσιολογική τους ροή».

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Σε μια ιδιαίτερη περίοδο για τις αερομεταφορές και την παγκόσμια κοινότητα, η βράβευση της AEGEAN, για μια ακόμη φορά, από το επιβατικό κοινό για την ποιότητα των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν οι άνθρωποί μας, αποτελεί ακόμη μεγαλύτερη τιμή. Από την αρχή της πανδημίας, ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις που αλλάξαν το αεροπορικό ταξίδι και αναπτύξαμε διαδικασίες και εργαλεία που διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη, την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών μας, διαφυλάσσοντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας που έχουμε συνηθίσει να προσφέρουμε. Για τον λόγο αυτό και αυτή η διάκριση, ανήκει πρωτίστως στους ανθρώπους μας, που εργάζονται καθημερινά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες για να προσφέρουν στους επιβάτες μας μια πραγματικά μοναδική εμπειρία ταξιδιού». 

Σχετικά με βραβεία World Airline Awards:

Τα World Airline Awards είναι ανεξάρτητα βραβεία που ξεκίνησαν την πορεία τους το 1999, με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών. Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων. Συχνά αναφέρονται ως τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών.

Η διαδικασία αξιολόγησης για τα βραβεία World Airline Awards 2021 βασίστηκε στην αποτίμηση της πραγματικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για ένα διάστημα 23 μηνών (Σεπτέμβριο 2019 έως και Ιούλιο 2021) και αντανακλά αποκλειστικά την άποψη των ίδιων των επιβατών, στην οποία καταμετρήθηκαν 13,42 εκατομμύρια συμμετοχές, 100 διαφορετικών εθνικοτήτων.