Πώς τα αβοκάντο οδήγησαν στην απαγόρευση διαφήμισης καφέ

Πώς τα αβοκάντο οδήγησαν στην απαγόρευση διαφήμισης καφέ
Open Image Modal
NurPhoto via Getty Images

Κι όμως, ραδιοφωνική διαφήμιση της πολυεθνικής εταιρίας καφέ Costa Coffee απαγορεύτηκε γιατί αποθάρρυνε τους καταναλωτές να αγοράζουν αβοκάντο.

Το διαφημιστικό, είχε ως εξής: ο εκφωνητής γκρίνιαζε για το πόσο καιρό παίρνει στα φρούτα να ωριμάσουν και έπειτα ενθάρρυνε τους ακροατές να αγοράσουν ένα ρολό με μπέικον ή ένα μάφιν.

Συγκεκριμένα, ακουγόταν μια φωνή να λέει: «Α, εδώ έχει ευκαιρία τα αβοκάντο. Βέβαια θα είναι σκληρά τις πρώτες 18 μέρες, 3 ώρες και 20 λεπτά. Μετά, για τα επόμενα δέκα λεπτά θα είναι ιδανικά για κατανάλωση και έπειτα θα χαλάσουν».

Παρόλο που το διαφημιστικό προκάλεσε μόνο δύο παράπονα ακροατών, εν τούτοις η Ρυθμιστική Αρχή Διαφημίσεων των ΗΠΑ αποφάσισε να ερευνήσει το θέμα, όπως γράφει η Huff Post Uk.

Η  Costa Coffee κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις, όπου επεσήμανε ότι η διαφήμιση έθεσε «ατυχώς το ζήτημα της ωρίμανσης» του αβοκάντο και ισχυρίστηκε ότι δεν πρότεινε στους ακροατές να κάνουν επιλογή μεταξύ αβοκάντο και μάφιν για πρωινό, αλλά απλώς ενημέρωνε για τις πιθανές επιλογές.

Η Ρυθμιστική Αρχή Διαφημίσεων δεν πείστηκε από τις εξηγήσεις και αποφάσισε να απαγορεύσει την μετάδοση της διαφήμισης, με το σκεπτικό ότι αποθάρρυνε τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα υγιεινό πρωινό. «Είπαμε στην Costa να διασφαλίσει ότι οι μελλοντικές διαφημίσεις τους δεν θα πρέπει εγκρίνουν ή ενθαρρύνουν τις κακές διατροφικές συνήθειες και δεν θα πρέπει υποτιμούν την υγιεινή διατροφή».

 

(Με πληροφορίες από τη huffingtonpost.co.uk)