Βραβείο ΕΜΜΥ για την αμφιλεγόμενη διαφήμιση της NIKE

Η καμπάνια με αφηγητή τον Κάπερνικ, κέρδισε τις Apple και Netflix στην κατηγορία «Καλύτερη Διαφήμιση».
Open Image Modal
ASSOCIATED PRESS
Η διαφήμιση της ΝIKE με αφηγητή τον Κόλιν Κάπερνικ, κέρδισε βραβείο ΕΜΜΥ.

Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Nike «Dream Crazy» («Ονειρέψου Τρελά»), μια επέκταση της καμπάνιας της δημοφιλούς μάρκας παπουτσιών «Just Do It» («απλά κάντο»), κέρδισε βραβείο EMMY Καλύτερης Διαφήμισης, κατά την διάρκεια της τελετής απονομής των Δημιουργικών Βραβείων ΕΜΜΥ (Creative Arts EMMY) χθες, Κυριακή.

Με αφήγηση από τον πρώην αθλητή του Αμερικανικού ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ, στην διαφήμιση πρωταγωνιστούν αθλητές όπως οι Σερένα Γουίλιαμς και ΛεΜπρον Τζέιμς οι οποίοι παρουσιάζουν τον τρόπο που οι αθλητές αψήφισαν τις προσδοκίες για να κάνουν τα πιο τρελά τους όνειρα, πραγματικότητα. «Να πιστεύετε σε κάτι, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να θυσιάσετε τα πάντα», λέει ο Κάπερνικ στην διαφήμιση. Ο αθλητής δεν στάθηκε όρθιος κατά την διάρκεια του εθνικού ύμνου των ΗΠΑ σε αγώνα όπως όλοι οι παίκτες, αλλά γονάτισε και έσκυψε το κεφάλι του. Αυτή η κίνηση αποτέλεσε μορφή διαμαρτυρίας για την παραβίαση των δικαιωμάτων των διαφορετικών εθνικοτήτων που ζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Κάπερνικ έθεσε σε κίνδυνο την καριέρα του και πυροδότησε συζήτηση για τον βαθμό καταλληλότητας του να μεταφέρετε η πολιτική στα γήπεδα. Ως αποτέλεσμα, το γονάτισμα του πρώην ποδοσφαιριστή χαρακτηρίστηκε προσβολή και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Λίγο μετά την πρεμιέρα της διαφήμισης της Nike τον Σεπτέμβριο του 2018, τα νούμερα στο Instagram σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο και από τότε η Nike έχει κυκλοφορήσει περισσότερες διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης και μιας για το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών.

Η διαφήμιση ήταν υποψήφια μαζί με διαφημίσεις από την Apple, το Netflix και τον οργανισμό κατά της βιας με όπλα «Sandy Hook Promise».

 

Πηγή: Deadline