ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
21/03/2019 16:05 EET

All Digital Week 2019: Μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία στο κέντρο της Αθήνας

Μια σειρά από workshops με στόχο την ενημέρωση και ενίσχυση των ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των υποψήφιων.

Το AllDigitalWeek είναι μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία μέσα από την οποία περισσότεροι από 100.000 ευρωπαίοι πολίτες λαμβάνουν μέρος κάθε χρόνο σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, workshops και εκδηλώσεις προκειμένου να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η AddoDigital σε συνεργασία με την CareerinProgress και το AegeanCollege διοργανώνουν μια σειρά από workshops με στόχο την ενημέρωση και ενίσχυση των ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των υποψήφιων. Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 27 Μαρτίου, στους χώρους του AegeanCollege (Πανεπιστημίου 27), οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν εντελώς δωρεάν για τη δημιουργία και διαχείριση των διαφημίσεων μέσω GoogleAds και FacebookAds, να μάθουν για το νέο trend του GrowthHacking, τη διαμόρφωση της ψηφιακής στρατηγικής μιας επιχείρησης όπως επίσης και να γνωρίσουν τις νέες τάσεις στον πλέον αναπτυσσόμενο τομέα του InfluencerMarketing. Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο ακόλουθο linkhttps://aegeancollege.gr/all-digital-week-2019/

Παράλληλα, με τα workshops οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν εξατομικευμένη ενημέρωση για το βιογραφικό τους από τα στελέχη της CareerinProgress, καθώς και συμβουλές για την ενίσχυση του επαγγελματικού τους προφίλ.

«Αποτελεί πολύ μεγάλη τιμή για εμάς καθώς και για όλους τους συνεργάτες μας, η συμμετοχή στην εκστρατεία του AllDigitalWeek. Είμαστε βέβαιοι ότι μέσα από την εκδήλωση όλοι οι υποψήφιοι θα έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τις ευκαιρίες που προκύπτουν από το DigitalMarketing καθώς και τον τρόπο που θα προετοιμαστούν κατάλληλα για την ιδιαίτερα απαιτητική αγορά εργασίας» τόνισε η Μαρία Σκούντα, CEO της AddoDigital.

Το AllDigitalWeek διεξάγεται σε μια περίοδο όπου η ζήτηση για στελέχη στο DigitalMarketing είναι ιδιαίτερα αυξημένη ενώ παράλληλα η προσφορά των υποψηφίων με τις κατάλληλες ψηφιακές (digital) και κοινωνικές δεξιότητες (soft skills) δεν καλύπτει τη ζήτηση των εταιρειών. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 40% των εργοδοτών αδυνατεί να βρει το κατάλληλο προσωπικό ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας παραμένουν κενές σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.