Από 18.700 ευρώ το νέο COLT στην Ελλάδα

Η 7η γενιά του supermini της Mitsubishi με δύο κινητήρες και υβριδικό.
MITSUBISHI

Έπειτα από αρκετά χρόνια η Mitsubishi αφού φαίνεται ότι λύνει τα θέματα με τη συμμαχία που έχει με τη Renault και τη Nissan, παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο και μάλιστα στην πιο δημοφιλή εμπορικά κατηγορία, τα supermini.

Το ολοκαίνουργιο Colt είναι γεγονός, ένα μοντέλο που σε έξι γενιές, από το 1978, έχει πουλήσει πάνω από 1,2 εκατ. μονάδες.

Τώρα, στην 7η γενιά του, με πιο δυναμική σχεδίαση, από φώτα τεχνολογίας LED, προηγμένα υλικά στην καμπίνα, συνδεσιμότητα χάρη στο Apple CarPlay και το Android Auto, ψηφιακό περιβάλλον με multi-touch οθόνη 7 ή 9,3 ιντσών και 3 εκδόσεις εξοπλισμού, το νέο Colt ήρθε να δώσε τη δική του «μάχη» στην πιο ανταγωνιστική κατηγορίας.

Μια σειρά από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) προσφέρουν αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και σιγουριά. Μεταξύ αυτών είναι: Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Around View Monitor, Automatic High Beam, Blind Spot Warning, Forward Collision Mitigation system, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist, Easy Park Assist, Rear Cross Traffic Alert και Traffic Sign Recognition.

MITSUBISHI

Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες: ατμοσφαιρικό 1.0lt με 67 ίππους και ροπή 95 Nm που συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει 5,2-5,4 λίτρα/100χλμ, turbo 1.0lt με ισχύ 91 ίππους και 160Nm ροπή, που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και έχει κατανάλωση 5,1-5,5 λίτρα/100χλμ.

Επίσης, το νέο Colt ήρθε με ένα εξηλεκτρισμένο, πλήρως υβριδικό (HEV) σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6lt ικανό να παράγει ισχύ 143 ίππους και ροπή 148Nm (ICE) και 205Nm (e-motor). Η συγκεκριμένη μονάδα συνεργάζεται με ένα προηγμένο multi-mode αυτόματο κιβώτιο.

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια υψηλής τάσης τοποθετημένη κάτω από το καπό, καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh ενσωματωμένη στο πίσω μέρος. Με την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, η αποδοτικότητα βελτιώνεται. Το σύστημα αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά του σε περιβάλλον της πόλης, όπου έως και το 80% του χρόνου οδήγησης πραγματοποιείται με τον ηλεκτροκινητήρα ενεργό. Ως αποτέλεσμα, η αυτονομία αγγίζει τα 900 χλμ., οι εκπομπές CΟ2 μειώνονται στα 94-102 γρ./χλμ., και οι τιμές κατανάλωσης κυμαίνονται μεταξύ 4,2-4,5 λίτρα/100χλμ.

Στα προηγμένα συστήματα κίνησης έρχονται να προστεθούν τεχνολογίες πλαισίου που διατίθενται μέσω της πλατφόρμας CMF-B της Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance. Ο συνδυασμός μιας διάταξης ψευδο-MacPherson εμπρός και ενός ημιάκαμπτου άξονα με αμορτισέρ πίσω προσφέρει ένα επίπεδο εκλεπτυσμένης συμπεριφοράς που ταιριάζει στο αστικό περιβάλλον, αλλά και την απαραίτητη απόδοση και άνεση ακόμα και για μεγαλύτερα ταξίδια.

Οι τιμές ξεκινούν από τις 18.700 ευρώ και καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών/100.000χλμ., η μπαταρία του συστήματος κίνησης έχει εγγύηση 8 ετών/160.000 χλμ. και παρέχεται οδική βοήθεια 5 ετών (Mitsubishi Motors Assistance Package).

Δημοφιλή