ΔΙΕΘΝΕΣ
04/03/2021 10:42 EET | Updated 04/03/2021 14:39 EET

Η Amazon άλλαξε το λογότυπο στο app γιατί έμοιαζε με το μουστάκι του Χίτλερ

«Ηταν μια ατυχής επιλογή».

Η Amazon με συνοπτικές διαδικασίες άλλαξε το λογότυπο στο app για τις αγορές ύστερα από καταγγελίες καταναλωτών ότι έμοιαζε με το μουστάκι του Αδόλφου Χίτλερ.

Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο και απεικόνιζε ένα κομμάτι από μπλε ταινία πάνω από το κλασσικό λογότυπο της εταιρείας. 

Ωστόσο, πολλοί ήταν αυτοί που είπαν πως το οδοντοτό κάτω μέρος της ταινίας παρέπεμπε στο μουστάκι του δικτάτορα των Ναζί.

FotoJet

Όπως σχολίασε και η Βίκι Μπούλεν, διευθύνων σύμβουλος της Coley Porter Bell, «Δυστυχώς για την Amazon, ο συγκεριμένος συσχετισμός δεν είναι και ότι καλύτερο για το προϊόν της. Ήταν μια ατυχής επιλογή».

Το νέο λογότυπο απεικονίζει αυτή την φορά την μπλε ταινία να είναι διπλωμένη.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Amazon αναφέρει ότι, «Σχεδιάσαμε το καινούργιο λογότυπο έτσι ώστε ο καταναλωτής να αισθάνεται χαρούμενος και να νιώθει μια προσμονή κάθε φορά που κάνει μία αγορά από το τηλεφωνό του. Την ίδια που  νιώθει όταν το δέμα παραδίδεται στα χέρια του».

Πηγή: BBC