Η MINDHAUS συνεχίζει τη συνεργασία με την European Travel Commission

Αντικείμενο της έρευνας η πρόθεση για ταξίδια (travel sentiment) εντός Ευρώπης.
Mindhaus

Η MINDHAUS, εταιρεία marketing και στρατηγικής τουρισμού και μέλος της V+O Greece, επιλέχθηκε εκ νέου από την ETC ως Ανάδοχος στο μεγαλύτερο έργο έρευνας και αξιολόγησης της πρόθεσης των Ευρωπαίων καταναλωτών για ταξίδια (travel sentiment) εντός Ευρώπης, αναδείχθηκε και πάλι από την European Travel Commission η ελληνική εταιρεία MINDHAUS.

Στο έργο, που ξεκίνησε το 2020 και θα συνεχίζεται τουλάχιστον έως το 2026 και το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η MINDHAUS (εταιρεία marketing και στρατηγικής τουρισμού - μέλος της V+O Greece), είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή της έρευνας αγοράς και την ανάλυση δεδομένων από ταξιδιώτες 10 μεγάλων δεξαμενών τουριστών (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Πολωνία) σε τακτικούς κύκλους έρευνας. Παράλληλα, η MINDHAUS έχει επιφορτισθεί με την ερμηνεία των αποτελεσμάτων και τη στρατηγική συμβουλευτική προς την ETC και τα μέλη της αλλά και τις τουριστικές επιχειρήσεις στο πώς να πλοηγηθούν αποτελεσματικά σε ένα τόσο σύνθετο περιβάλλον.

Από τα δεδομένα που συγκεντρώνονται, εξάγονται εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα και εντοπίζονται νέες τάσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών (trendspotting & consumer insights) τα οποία θα παρουσιάζονται σε ειδικά webinar. Στο πλαίσιο αυτό, επιβεβαιώθηκαν τα ερευνητικά δεδομένα και οι προβλέψεις της European Travel Commission για τη στροφή των ταξιδιωτών σε λιγότερο πολυσύχναστους και δημοφιλείς προορισμούς, την αύξηση της ζήτησης για περιόδους εκτός αιχμής, αλλά και οι πρώτες ενδείξεις για την επίπτωση της κλιματικής κρίσης στη συμπεριφορά των Ευρωπαίων ταξιδιωτών.

«Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον το να μπορείς να προβλέψεις τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών είναι ανεκτίμητο. Είναι τιμή και απόδειξη υψηλής τεχνογνωσίας για τη MINDHAUS να συνεχίζει να υποστηρίζει την European Travel Commission και τους 35 Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού, μέλη της. Παράλληλα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να εμβαθύνουμε συνεχώς σε ατόφια γνώση για επίκαιρες προκλήσεις όπως η κλιματική κρίση, οι συνεχιζόμενες συρράξεις, καθώς και η τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη», δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της MINDHAUS.

Δημοφιλή