Μ. Αναγνωστάκος: Η σύνδεση στο Διαδίκτυο είναι βασικό αγαθό

Η NOVA προσφέρει την καλύτερη δυνατή τεχνολογία, με την καλύτερη δυνατή τιμή και την καλύτερα δυνατή εμπειρία.
Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
/ Photo: Kostas Kaklis

Τι σημαίνει για καθέναν από εμάς η σύνδεση με το Διαδίκτυο; Γενική ερώτηση, γενικές απαντήσεις: Επαγγελματική ζωή, επικοινωνία με συνεργάτες, αλλά και με αγαπημένα μας πρόσωπα, οπουδήποτε και αν βρισκόμαστε ή ταξιδεύουμε. Καθημερινές τραπεζικές και εμπορικές συναλλαγές, κοινωνικότητα, ενημέρωση, ψυχαγωγία, εκπαίδευση, ελεύθερος χρόνος και χόμπι, παράθυρο στον κόσμο, νέες καταναλωτικές συνήθειες για εξοικονόμηση χρήματος και χρόνου. Ακόμα και παιχνίδι - ρωτήστε παιδιά και «μεγάλα παιδιά»... «Συμφωνείτε ότι η σύνδεση με το Ίντερνετ αποτελεί ένα σύγχρονο βασικό αγαθό;» ήταν η πρώτη ερώτηση που έκανα στον Μιχάλη Αναγνωστάκο, Chief Marketing Officer της NOVA, όταν με υποδέχθηκε στο νέο γραφείο του, 48 ώρες μετά από την μετακόμιση της νέας NOVA από την Κάντζα στη Λεωφόρο Αθηνών, σχεδόν στην καρδιά της πόλης.

Χρειάστηκε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο για να μου δώσει απάντηση: «Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο είναι πλέον εκ των ων ουκ άνευ», λέει και το επαναλαμβάνει σε μία από τις απαντήσεις του, σε αυτή την συνέντευξη.

Η αμέσως επόμενη ερώτηση ήταν αυτή που θα του έθετε οποιοσδήποτε στην Ελλάδα: Και τι κάνετε εσείς γι’ αυτό;

Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος σηκώθηκε από το γραφείο του, πήρε στα χέρια του ένα μαρκαδόρο και έγραψε δύο λέξεις στην ηλεκτρονική οθόνη: Data Jump.

Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
/ Photo: Kostas Kaklis

Α.Φ.: Γιορτάζετε τον έναν χρόνο της νέας Nova. Δύο εταιρείες - ηγέτες στις τηλεπικοινωνίες και στην τηλεοπτική ψυχαγωγία έγιναν ένα. Μπορείτε να χωρέσετε σε μερικές λέξεις, ή σε ένα τίτλο, αυτό που άλλαξε για τον πελάτη - καταναλωτή με τη νέα, μεγαλύτερη NOVA μέσα σε αυτό τον ένα χρόνο;

Μ.Α.: Πολύ απλά, θα έλεγα ότι ο πελάτης είναι στο επίκεντρο της προσοχής μας. Σίγουρα, δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες μιλάνε για πελατοκεντρική προσέγγιση, αλλά στη νέα Nova κάναμε τα λόγια μας πράξη.

Πριν από ένα χρόνο λανσάραμε τα νέα συμβόλαια κινητής, με εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, δημιουργώντας σημαντική στροφή από την καρτοκινητή προς τις συνδέσεις συμβολαίου. Επιπλέον, διαθέσαμε υπερυψηλές ταχύτητες 300 Mbps, 500 Mbps και 1Gbps σε προσιτές τιμές, μέσω του δικού μας δικτύου οπτικών ινών.

Ακόμη, εξαιρετικά σημαντικό για την αγορά και απόδειξη ότι όλοι οι πελάτες αποτελούν προτεραιότητα για εμάς είναι το γεγονός, ότι καταργήσαμε τη διάκριση παλαιών και νέων συνδρομητών, προσφέροντας σε όλους αδιάληπτη συνδεσιμότητα με τις ίδιες συμφέρουσες τιμές. Όλα αυτά με πλήρη διαφάνεια στην τιμολογιακή πολιτική, που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από τους συνδρομητές. Και συνεχίζουμε φέτος με το Data Jump και την αύξηση των data σε όλους τους νέους και υφιστάμενους πελάτες συμβολαίου, στο ίδιο κόστος.

Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
/ Photo: Kostas Kaklis

Παράλληλα, επεκτείναμε περαιτέρω την EON, την πιο δημοφιλή τηλεοπτική πλατφόρμα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο και πρωτοποριακή εμπειρία στον αθλητισμό και την ψυχαγωγία, με premium περιεχόμενο βραβευμένων ταινιών και σειρών από τα μεγαλύτερα στούντιο του Hollywood. Τα περασμένα Χριστούγεννα του 2023, προσφέραμε, χωρίς κόστος, την πλατφόρμα της EON σε 170.000 οικογένειες σε όλη την Ελλάδα, δίνοντάς τους πρόσβαση σε αποκλειστικό και premium περιεχόμενο.

Ταυτόχρονα, επενδύουμε στις υποδομές μας. Κατά τη διάρκεια του 2023, αυξήσαμε τον ρυθμό ανάπτυξης του δικτύου μας οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH) κατά 5 φορές και αναβαθμίσαμε την κάλυψη 5G κατά 22 ποσοστιαίες μονάδες, από 53% σε 75% στην επικράτεια, αγγίζοντας 99% κάλυψη στην Αθήνα. Το 2024, συνεχίζουμε το εκτεταμένο πρόγραμμα επενδύσεων, στοχεύοντας σε 85% πανελλαδική κάλυψη 5G και πάνω από μισό εκατομμύριο σπίτια που θα έχουν περάσει στο δίκτυο των οπτικών ινών μας.

“Αυτό λοιπόν είναι το Data Jump. Ενα «άλμα» όσον αφορά στα διαθέσιμα δεδομένα σε όλα τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας, τόσο για υπάρχοντες όσο και νέους συνδρομητές χωρίς κανένα επιπλέον κόστος και χωρίς χρονικό περιορισμό. Είναι για πάντα, δεν είναι μια προωθητική ενέργεια.”

- Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA

Α.Φ.: Το Data Jump, τι σημαίνει πρακτικά για τη ζωή μου; Τα ακόμα περισσότερα data είναι ένα καλοδεχούμενο δώρο. Όμως εμείς οι καταναλωτές, ξέρετε, έχουμε γίνει πολύ δύσπιστοι, γιατί σπάνια δεχόμαστε δώρα χωρίς ανταλλάγματα / ψιλά γράμματα.

Μ.Α.: Όπως ανέφερα και νωρίτερα ο πελάτης/άνθρωπος είναι στο επίκεντρο της προσοχής μας. Ποια είναι λοιπόν η ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή; Περισσότερα data στη καλύτερη δυνατή τιμή. Γιορτάζοντας λοιπόν τον 1ο χρόνο μας ως νέα Nova αποφασίσαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους στο νέο μας εγχείρημα αναβαθμίζοντας τα δεδομένα τους χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.

Αυτό λοιπόν είναι το Data Jump. Ενα «άλμα» όσον αφορά στα διαθέσιμα δεδομένα σε όλα τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας, τόσο για υπάρχοντες όσο και νέους συνδρομητές χωρίς κανένα επιπλέον κόστος και χωρίς χρονικό περιορισμό. Είναι για πάντα, δεν είναι μια προωθητική ενέργεια.

Πιο συγκεκριμένα , με το Data Jump, τα ανανεωμένα προγράμματα Unlimited Ομιλία&SMS προσφέρουν τώρα περισσότερα Data, αναβαθμίζοντας τα προγράμματα των 6GB και 15GB σε 10GB και 20GB αντίστοιχα, για πάντα, το τονίζω. Το δε πρόγραμμα Unlimited Αll περιλαμβάνει, χωρίς επιπλέον κόστος, απεριόριστα λεπτά ομιλίας προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για πάντα. Δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα, ούτε κρυφές χρεώσεις.

Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
/ Photo: Kostas Kaklis

Α.Φ.: Ο όρος «ψηφιακό άλμα» πρέπει να σημαίνει και ευκαιρίες, σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον όπου τα πάντα συνδέονται πλέον με την επικοινωνία - αν όχι και με την τεχνητή νοημοσύνη. Ευχαριστώ πολύ για τα data, λοιπόν. Αλλά σε τι ταχύτητες και σε ποιο δίκτυο;

Μ.Α.: Προφανώς και είναι σωστό αυτό που αναφέρετε. Στη Nova πιστεύουμε στη δυναμική που φέρνει η ψηφιακή εποχή, στην οποία οι επικοινωνίες έχουν κεντρικό ρόλο. Και στις τηλεπικοινωνίες, το δίκτυο αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για να λειτουργούν τα πάντα σωστά. Προφανώς, οι ταχύτητες αλλά και η ποιότητα των δικτυακών υποδομών είναι ιδιαίτερα σημαντικές για εμάς.

Οπότε, επιταχύναμε τον ρυθμό ανάπτυξης του δικτύου οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH) και αυτή την ποιοτική αναβάθμιση την απολαμβάνουν ήδη οι πελάτες μας. Το 2024 συνεχίζουμε, με στόχο 85% πανελλαδική κάλυψη 5G και 540.000 σπίτια που θα καλύπτονται από το ιδιόκτητο δίκτυο FTTH. Το πλάνο αυτό αντικατοπτρίζει τη δέσμευση μας να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή τεχνολογία, με την καλύτερη δυνατή τιμή και την καλύτερα δυνατή εμπειρία.

“Τα νέα προγράμματα κινητής είναι τα πιο προσιτά της αγοράς. Και με τις επενδύσεις σε υποδομές 5G, αλλά και FTTH δίνουμε τις κορυφαίες ταχύτητες, είτε μιλάμε για ενσύρματα, είτε για κινητά δίκτυα.”

- Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA

Α.Φ.: Αν συμφωνήσουμε ότι τα data είναι είδος πρώτης ανάγκης, εγώ θα ήθελα ακόμα περισσότερα - ακόμα φθηνότερα - ακόμα γρηγορότερα. Εσείς μπορείτε;

Μ.Α.: Νομίζω ότι αυτό ακριβώς κάνουμε. Η πανδημία ανέδειξε τη σύνδεση στο Διαδίκτυο ως είδος πρώτης ανάγκης, γεγονός που αποδεικνύει στην πράξη η σαρωτική διείσδυση του Internet ανά τον πλανήτη. Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο είναι πλέον εκ των ων ουκ άνευ. Σε όποιο μέρος του κόσμου και εάν βρίσκεσαι, το να παραμένεις συνδεδεμένος αποτελεί ουσιαστικό και πρακτικό μέρος της καθημερινότητας, είτε αναφερόμαστε σε νοικοκυριό, είτε σε επιχείρηση.

Τι έχουμε κάνει μέχρι τώρα; Με το Data Jump δώσαμε περισσότερα data στην κινητή. Τα νέα προγράμματα κινητής είναι τα πιο προσιτά της αγοράς. Και με τις επενδύσεις σε υποδομές 5G, αλλά και FTTH δίνουμε τις κορυφαίες ταχύτητες, είτε μιλάμε για ενσύρματα, είτε για κινητά δίκτυα.

“...γιατί στη Nova πιστεύουμε πως όταν οι άνθρωποι προσπαθούν, οι εταιρείες πρέπει να προσπαθούν περισσότερο. Εμείς το κάνουμε πράξη και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό και θα συνεχίσουμε.”

- Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA

Α.Φ.: Μιλάω πάντοτε ως καταναλωτής. Δεν μου αρέσει να μου προσφέρουν μόνο όταν ξοδεύω πολλά. Γιατί όταν ξοδεύω λιγότερα συνήθως δεν το κάνω από επιλογή, αλλά επειδή δεν διαθέτω περισσότερα. Θα ήθελα ο πάροχός μου να είναι ακόμα πιο κοντά μου, ειδικά όταν είμαι αυτό που αποκαλούμε «ευάλωτος» ή «μικρός πελάτης». Γίνεται;

Μ.Α.: Για εμάς όλοι οι πελάτες είναι ίδιοι και εξίσου σημαντικοί και τους προσφέρουμε ισότιμη πρόσβαση. Όταν προσφέρουμε συμβόλαια κινητής από 13 ευρώ το μήνα, χρέωση ανά δευτερόλεπτο στην καρτοκινητή και έως 1 Gbps από 26 ευρώ, είναι ξεκάθαρο ότι απευθυνόμαστε σε όλους, χωρίς ψιλά γράμματα. Αλλά δεν σταματάμε εκεί. Θέλουμε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας υπηρεσίες και λύσεις που καλύπτουν τις δικές τους ανάγκες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θέλουμε να χτίσουμε μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Για εμάς, είναι όλοι πελάτες που πρέπει να εξυπηρετήσουμε σωστά και να τους προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία. Όσο και αν πληρώνουν.

“Αν στο τέλος του 2024 έχουμε βοηθήσει ώστε περισσότεροι Έλληνες να έχουν την πεποίθηση ότι η τεχνολογία, όταν αξιοποιείται σωστά, έχει τη δύναμη να μας ανεβάσει και να μας ενώσει όλους, τότε, προσωπικά θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.”

- Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA

Α.Φ.: Σημείωσα ότι επιμένετε στις λέξεις «πελάτης» και «πελατοκεντρική» προσέγγιση. Γιατί; Μέχρι σήμερα δεν ήταν πελατοκεντρική η σκέψη και ο σχεδιασμός της NOVA;

Μ.Α.:

Θα έλεγα, ότι θα ήταν πιο σωστό να κάνουμε λόγο για ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ο πελάτης ήταν πάντα στο επίκεντρο της προσοχής της Nova και αυτό αποδεικνύεται και στις μελέτες ικανοποίησης πελατών, όπου βελτιωνόμαστε διαρκώς.

Η αυθεντικότητα, η διαφάνεια, η ανθρωποκεντρική στρατηγική, το εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα και η κοινωνική υπευθυνότητα είναι οι πυλώνες που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα της νέας Nova.

Και θέλω να αναφερθώ λίγο στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας και τις δράσεις μας εκεί. Για παράδειγμα, είμαστε απόλυτα δεσμευμένοι να στηρίξουμε τη χώρα μας μετά τις φυσικές καταστροφές του 2023, μέσω ενός προγράμματος εταιρικής ευθύνης, ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ. Επίσης, η Nova έχει ήδη αναλάβει ένα ευρείας κλίμακας έργο αποκατάστασης και ανάπλασης στο Εθνικό Πάρκο Δάσους Δαδιάς στον Έβρο και θα προχωρήσει σε αντίστοιχη πρωτοβουλία στο νησί της Ρόδου.

Το αναφέρω γιατί στη Nova πιστεύουμε πως όταν οι άνθρωποι προσπαθούν, οι εταιρείες πρέπει να προσπαθούν περισσότερο. Εμείς το κάνουμε πράξη και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό και θα συνεχίσουμε.

“Για εμάς είναι όλοι πελάτες που πρέπει να εξυπηρετήσουμε σωστά και να τους προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία.”

- Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA

Α.Φ.: Στο όνομα Nova χωράνε πολλά: Η πρώτη εταιρεία κινητής στην Ελλάδα, η πρώτη εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα και η πρώτη εταιρεία εναλλακτικός πάροχος σταθερής τηλεφωνίας. Πολλή ιστορία μαζεμένη σε ένα όνομα. Αναρωτιέμαι αν αυτή η νέα εταιρεία, η νέα Nova, εκτός από την ιστορία της είναι εδώ στην Ελλάδα για να μείνει.

Μ.Α.: Νιώθουμε τιμή, ευθύνη και χαρά για την ιστορία μας και τις πρωτιές μας, αλλά είμαστε εξίσου ενθουσιασμένοι και για το μέλλον.

Μετά τις εξαγορές της Nova και της Wind, η United Group ανακοίνωσε το επενδυτικό της σχέδιο ύψους 2 δισ. ευρώ για τη νέα Nova έως το 2027, εκ των οποίων 500 εκατ. ευρώ είχαν επενδυθεί ήδη μέχρι το τέλος του 2023. Τα μεγέθη μιλάνε από μόνα τους, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως ό,τι υποσχεθήκαμε το κάνουμε πράξη.

Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer NOVA
/ Photo: Kostas Kaklis

Α.Φ.: Υπάρχει κάτι που θα θέλατε να γιορτάσει η Νova στο τέλος του 2024;

Μ.Α.: Πλέον η Nova είναι ένας μεγαλύτερος, ισχυρότερος και πιο ανταγωνιστικός πάροχος. Κάθε χρονιά έχει το δικό της χρώμα και τις δικές της προκλήσεις. Ίσως ακουστεί κλισέ, αλλά θέλουμε να έρθουμε ακόμη πιο κοντά στους πολίτες της χώρας. Να προσφέρουμε προσιτή και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα για όλους. Βέλτιστη εμπειρία, υπερυψηλές ταχύτητες και σε προσιτές για όλους τιμές.

Αν στο τέλος του 2024 έχουμε βοηθήσει, ώστε περισσότεροι άνθρωποι στην Ελλάδα να έχουν την πεποίθηση ότι η τεχνολογία, όταν αξιοποιείται σωστά, έχει τη δύναμη να μας ανεβάσει και να μας ενώσει όλους, τότε, προσωπικά θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

Δημοφιλή