Ναυάγιο «RAPTOR»: Στελέχη του Λιμενικού ζητούν να συνεχιστούν οι έρευνες

Το ύποπτο παρελθόν των “δραστηριοτήτων” του πλοίου περιλαμβάνει τη διακίνηση όπλων και σφαιρών.
ΕΞΙΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΖΩΝΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΑΓΙΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ "RAPTOR" ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ/EUROKINISSI)
ΕΞΙΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΖΩΝΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΑΓΙΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ "RAPTOR" ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ/EUROKINISSI)
Eurokinissi

Νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας για το ναυάγιο στη Λέσβο με το πλοίο “RAPTOR”, για το οποίο πληθαίνουν οι ενδείξεις για ύποπτο παρελθόν.

Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, διαπιστώθηκε πως το “RAPTOR” φέρεται να ανήκει σε μία εταιρεία με έδρα την Αθήνα και την Κωνσταντινούπολη, με το πεδίο των “δραστηριοτήτων” του να περιλαμβάνει τη διακίνηση όπλων και σφαιρών.

Πιο ειδικά, κατά τη διάρκεια της έρευνας, η εταιρεία φέρεται να συνήθιζε να παραδίδει προσωπικό για το πλοίο, ενώ το 2005 φέρεται να είχε συνδεθεί –με άλλα πλοία– με διακίνηση ναρκωτικών, σφαιρών από την Τουρκία προς τη Λιβύη και οπλισμού από την Ουκρανία προς τη Μέση Ανατολή.

Στελέχη του Λιμενικού Σώματος έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να συνεχιστούν οι έρευνες για να ελεγχθεί το φορτίο του “RAPTOR”, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε βάθος περίπου 200 μέτρων.

Ναυάγιο “RAPTOR”: Το χρονικό

Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το dikastiko.gr, το συγκεκριμένο πλοίο, φαίνεται πως είχε απασχολήσει διεθνείς αρχές ελέγχου πλοίων καθώς τον Αύγουστο κατά τη διάρκεια ελέγχου σε λιμάνι της Ρουμανία καταγράφηκαν τουλάχιστον 65 παραβάσεις ενώ μέλη του πληρώματος ανάμεσα στους οποίους και ο πλοίαρχος διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν το προβλεπόμενο πιστοποιητικό.

Επιπλέον, προέκυψε αναντιστοιχία των δηλωμένων καυσίμων και της κατανάλωσης καυσίμων κάτι που δείχνει πως είχε επάρκεια καυσίμων και για άλλα ταξίδια ενώ στο συγκεκριμένο ταξίδι είχε αποδειχθεί ότι έκανε και άλλες στάσεις και συναντούσε άλλα πλοία εν μέσω θαλάσσης.

Όταν ο πλοίαρχος ρωτήθηκε γι’ αυτές τις στάσεις και γιατί δεν έπιανε αμέσως λιμάνι στον προορισμό που δήλωνε, είχε απαντήσει ότι «δυστυχώς ο αγοραστής του ξηρού φορτίου αποσύρθηκε και ψάχναμε εν μέσω θαλάσσης άλλους αγοραστές».

Επιπροσθέτως στο «μικροσκόπιο» έχουν μπει τα όσα υποστηρίζει ο 40χρονος Αιγύπτιος ναύτης που διασώθηκε. Ο 40χρονος φέρεται να είπε ότι τελικός προορισμός του πλοίου δεν ήταν η Κωνσταντινούπολη όπως αρχικά είχε δηλωθεί αλλά η Ουκρανία και στην Τουρκία θα έκαναν στάση για ανεφοδιασμό λέγοντας επιπλέον πως δε γνωρίζει τι μετέφερε το πλοίο.

Πηγή: dikastiko

Δημοφιλή