Νέα καμπάνια του θρυλικού οίκου Givenchy με οικονομία προσώπων και αυτοδιαχείριση

Στο ντεμπούτο του, ο δημιουργικός διευθυντής, Μ. Γουίλιαμς αφουγκράστηκε την εποχή.

Σε γενικές γραμμές όταν ένας μεγάλος οίκος μόδας όπως ο οίκος Givenchy έκανε φωτογράφιση για λογαριασμό νέας καμπάνιας, τόνοι ανθρώπων έπαιρναν μέρος σ′ αυτήν: μακιγιέρ, κομμωτές, στιλίστες, μοντέλα , σχεδιαστές... η λίστα ατέλειωτη. Γι′ αυτό η νέα καμπάνια του δημιουργικού διευθυντή του γαλλικού οίκου, Μάθιου Γουίλιαμς, εισήγαγε κάτι διαφορετικό.

Στην πρώτη του επίσημη καμπάνια στο τιμόνι του οίκου, ο Γουίλιαμς ζήτησε από μοντέλα και μουσικούς - συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μόντελς Κένταλ Τζένερ και Μπέλα Χαντίντ - να καταθέσουν την δική τους στιλιστική σοφία. Μ′ άλλα λόγια, να γίνουν στιλίστες των εαυτών τους.

Η Κένταλ Τζένερ επέλεξε να ποζάρει μπροστά από ένα κατακόκκινο φόντο φορώντας ένας τοπ με ίδιου χρώματος παντελόνι, μια αλυσίδα στο λαιμό και σκουλαρίκια. Τα μαλλιά της είναι υγρά και το δέρμα της χωρίς ιδιαίτερο μακιγιάζ - τουλάχιστον εμφανές. Μεταξύ των ποδιών της σε πρώτο πλάνο, μια υπέροχη Givenchy τσάντα. Σε μια άλλη φωτογραφία, η Τζένερ φορά ένα υπερμεγέθες μπλέιζερ μπουφάν, απλό παντελόνι και τα διάσημα σανδάλια του οίκου συνδυασμένα με την κομψή CutOut τσάντα.

Η Μπέλα Χαντίντ φορά ένα μπεζ φόρεμα στο χρώμα του δέρματος με κοψίματα στον αγκώνα και την πλάτη με επίσης υγρό στιλιστικό λουκ μαλλιών και, εμπνευσμένα από τα ’90′s παπούτσια - πλατφόρμες.

Στην καμπάνια παίρνει μέρος επίσης ο Πλέιμποϊ Καρτί, ο οποίος φορά ένα τοπ κι ένα δερμάτινο μπουφάν με μια χοντρή χρυσή αλυσίδα, ενώ σε άλλη λήψη φορά μπεζ γυναικείο μπουφάν και τσάντα. Ολες οι φωτογραφίσεις έγιναν από την Χέτζι Σιν με έμπνευση από εντιτόριαλς την δεκαετία του ’90.

ΠΗΓΗ: teenvogue.com