Ο Ελληνικός Τουρισμός με σύγχρονη ματιά και εργαλεία προώθησης

Κορυφαία Ημερίδα «Destination Marketing - Making Tourism Stronger» του Marketing Club Greece στη Θεσσαλονίκη.
Ο Ελληνικός Τουρισμός με σύγχρονη ματιά και εργαλεία προώθησης
Ο Ελληνικός Τουρισμός με σύγχρονη ματιά και εργαλεία προώθησης
MARKETING CLUB GREECE

Παλιότερα, ένα πολιτικό σύνθημα έλεγε «η νίκη αρχίζει από τη Θεσσαλονίκη». Ισως αυτό το σύνθημα να είναι και τώρα επίκαιρο, όσον αφορά στον Ελληνικό Τουρισμό, καθώς η Θεσσαλονίκη έχει τεράστιες προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης και ευρύτερα η Κεντρική Μακεδονία, γεγονός που θα συνεισφέρει στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.

Το Marketing Club Greece, έχοντας επιδείξει σημαντική δραστηριότητα σε θέματα μάρκετινγκ, ακολουθώντας τις εξελίξεις και στον τομέα του Τουρισμού, παρουσιάζει την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου (18:00, στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace της Θεσσαλονίκης) Ημερίδα για τον Τουρισμό με θέμα: «DESTINATION MARKETING – Making Tourism Stronger». Η διοργάνωση γίνεται με την υποστήριξη του Thessaloniki Convention Bureau, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συλλόγου Αποφοίτων Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη» Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Alumni Association Master in Tourism and Local Development, AUTH).

Στην Ημερίδα θα εξεταστούν: η σύγχρονη ματιά του ανθρώπου του μάρκετινγκ στον Τουρισμό, ποιες αλλαγές έχει επιφέρει η πανδημία στην προσέγγιση του κοινού και στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών, ποιες νέες τάσεις αναζητούν οι επισκέπτες των προορισμών σε όλη τη χώρα και ποια τα νέα εργαλεία για να ανταποκριθούν οι επαγγελματίες του Τουρισμού.
Επαγγελματίες του Τουρισμού, εξειδικευμένα στελέχη μάρκετινγκ και εκπρόσωποι φορέων του χώρου, θα καταθέσουν τις απόψεις τους, θα ανταλλάξουν προβληματισμούς και θα συνομιλήσουν για το μέλλον του Τουρισμού στην Ελλάδα, όπως αυτό διαμορφώνεται μετά από μια δύσκολη περίοδο για την οικονομία και την κοινωνία.

Σημαίνοντα άτομα είναι ομιλητές της κεντρικής εκδήλωσης: Ιωάννα Δρέττα - διευθύνουσα Σύμβουλος Marketing Greece, Πρόδρομος Μοναστηρίδης - διευθυντής του Τμήματος Marketing και Χορηγιών στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Thessaloniki Convention Bureau, Γεωργία Δώδου - διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας του Hospitality and Gastronomy Division στον όμιλο Fais, Σύλβια – Ιωάννα Κουμεντάκη - Συν-ιδρύτρια Chef stories, Gastronomy Events’ specialist and Consultant, Αλεξία Παναγιωτοπούλου - επικεφαλής Στρατηγικού Σχεδιασμού στην Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και Χρήστος Τζούτης - Outdoor Photographer & Founder of Lamda3.

Την εκδήλωση θα έχω προσωπικά την ευκαιρία να παρουσιάσω και συντονίσω.

Δημοφιλή