CULTURE
22/02/2019 09:43 EET | Updated 22/02/2019 12:33 EET

Οσκαρ: Η τσάντα με τα δώρα 100.000 δολαρίων - και ταξίδι στην Χαλκιδική

Τι περιέχει η τσάντα με τα δώρα που θα πάρουν οι υποψήφιοι.

Είτε κερδίσουν, είτε όχι, οι 25 υποψήφιοι για τα Οσκαρ ηθοποιίας και σκηνοθεσίας θα φύγουν από την τελετή φορτωμένοι δώρα. Για την ακρίβεια, φορτωμένοι με την τσάντα «Everyone Wins», η οποία περιέχει δώρα συνολικής αξίας 100.000 δολαρίων. 

Την τσάντα προσφέρει εδώ και 17 χρόνια μία εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Ατζελες και σύμφωνα με την ιδιοκτήτριά της, η διαφορά της φετινής τσάντας από τις προηγούμενες είναι ότι περιέχει προϊόντα κάνναβης - η χρήση της οποίας είναι πλέον νόμιμη στην Καλιφόρνια. 

Ανάμεσα στα δώρα είναι και μία βδομάδα διακοπών στο Avaton Luxury Villas Resort της Χαλκιδικής - διότι και το Χόλιγουντ κατάλαβε ότι «σαν την Χαλκιδική δεν έχει».

Τι άλλο έχει η τσάντα των θαυμάτων; Μεταξύ άλλων:

Μία κρουαζιέρα πολυτελείας, αξίας 15-20.000 δολαρίων κατ′ άτομο, σε έναν από τους εξής προορισμούς: Ισλανδία, Γκαλαπάγκος, Αμαζόνιο, Κόστα Ρίκα ή Παναμά,

Ενα φορητό ψυγείο γεμάτο με τα μεξικάνικα αναψυκτικά Jarritos. 

Πριβέ θεραπείες από την ειδική στις φοβίες, Καλιόπε Μπάρλις.

Συνδρομή ενός χρόνου σε πριβέ κλαμπ κάνναβης στο Λος Ατζελες. 

Αψέντι A. Junod, υψηλής ποιότητος και γαλλικής παραγωγής. 

 

 

Δέκα μαθήματα με τον γυμναστή των διασημοτήτων Αλέξις Ζελέτσκι. 

Μία προσωπογραφία σε κρύσταλλο.

Ενα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού.

Τρίμηνη συνδρομή στην The Wall Street Journal.

Τα πιο «συνηθισμένα» δώρα που περιλαμβάνονται στο πακέτο είναι μία οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου, ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μία εξάδα με λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στυλό, μπισκότα και μία βούρτσα για την λεκάνη του μπάνιου σε μορφή emoji που φωσφορίζει στο σκοτάδι.

«Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία» εξηγεί η εταιρεία στην ιστοσελίδα της. «O κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιγνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές, τόσα περισσότερα κέρδη θα έχουν και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μία κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».

 Πηγή: Forbes

 

Sponsored Post