Πώς η βασίλισσα της ποπ σκηνής δημιούργησε το Beyonce Effect

H διάσημη τραγουδίστρια Μπιγιονσέ κατάφερε να ενώσει με τον καλύτερο τρόπο τη μουσική με τη μόδα και η «Levi Strauss & Co» απέδειξε ότι είναι δυνατή στο εμπορικό παιχνίδι.
James Devaney via Getty Images

Μια από τις μεγαλύτερες τάσεις, το απόλυτο ντένιμ, διαχρονικό και παράλληλα τόσο μοντέρνο, απογείωσε με τον δικό της τρόπο η βασίλισσα της ποπ σκηνής Μπιγιονσέ στο νέο της άλμπουμ «Act II: Cowboy Carter». Η παγκοσμίου φήμης τραγουδίστρια επέλεξε την εταιρεία Levis κι όχι μόνο φόρεσε το διάσημο τζιν, αλλά ονόμασε κι ένα μελωδικό κάουντρι κομμάτι «Levii’s Jeans», το οποίο και εκτέλεσε σε ντουέτο με τον γνωστό ράπερ Ποστ Μαλόν.

Αποτέλεσμα; Η Μπιγιονσέ έγινε είδωλο του καουμπόικου στυλ, το τραγούδι έχει γίνει τεράστια επιτυχία, οι μετοχές της εταιρείας «Levi Strauss & Co» εκτοξεύθηκαν και παράλληλα οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο του έτους.

I
Scott Dudelson via Getty Images
I

Το απόλυτο ντένιμ που μετονομάστηκε σε «Beyonce Effect»

Για τις ανάγκες του άλμπουμ «Cowboy Carter» η μεγάλη σταρ της μουσικής σκηνής δεν θα μπορούσε παρά να υιοθετήσει ένα καουμπόικο στυλ. Επέλεξε ένα τζιν παντελόνι σε ίσια γραμμή, το συνδύασε με ντένιμ πουκάμισο ίδιας απόχρωσης και από πάνω της έριξε ένα καρό μακρύ παλτό που παραπέμπει στα κάντρι στυλ πουκάμισα των ΄70ς. Φυσικά, η εμφάνιση της δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς τα αξεσουάρ. Φόρεσε καφέ καουμπόικες μπότες, καφέ ζώνη και συμπλήρωσε με ένα καουμπόικο καπέλο, επίσης από ντένιμ ύφασμα.

Έτσι απλά, η Μπιγιονσέ κατάφερε να ενώσει με τον καλύτερο τρόπο τη μουσική με τη μόδα αποδεικνύοντας την τεράστια επιρροή που έχει στο κοινό της. Από την άλλη πλευρά, η διοίκηση της «Levi Strauss & Co» κινήθηκε έξυπνα. Η εταιρεία που γέννησε το πρώτο μπλε τζιν το 1873 και έντυσε με τα εφαρμοστά καλοραμμένα παντελόνια της γενιές και γενιές, πέρασε ένα διάστημα καμπής, καθώς εμφανίστηκαν στην παγκόσμια αγορά κι άλλες εταιρείες (μικρές και μεγάλες) με αντικείμενο το ντένιμ. Μάλιστα και στην ελληνική αγορά η εταιρεία, ενώ είχε δυναμική παρουσία έως και στις αρχές της κρίσης του 2009, μετά αποχώρησε.

Edward Berthelot via Getty Images

Η συνεργασία με την Μπιγιονσέ δείχνει ότι οι υπεύθυνοι της Levis αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης και επικοινωνίας, πολύ πιο άμεσους και αποτελεσματικούς όπως αποδεικνύεται. Η δυναμική πλέον παρουσία της δεν αφορά μόνο την ξένη αγορά, αλλά και την ελληνική. Ήδη εδώ κι έναν χρόνο η «Levi Strauss & Co», μέσω του ομίλου Φάις, επέστρεψε και επένδυσε στη δημιουργία δύο καταστημάτων σε Γλυφάδα και Κηφισιά κι όπως ακούγεται... έπεται συνέχεια.