Συνεργασίες ΕΟΤ με Emirates και Mastercard

Νέες ευκαιρίες προβολής της χώρας μας με δύο νέες συμφωνίες.
ΕΟΤ

Στο περιθώριο της διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού ITB Berlin 2024, όπου συμμετέχει σύσσωμη η Ελλάδα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είχε την ευκαιρία να υπογράψει δύο σημαντικές συμφωνίες.

Η πρώτη ήταν με την Emirates, με στόχο την ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού και την προβολή της Ελλάδας σε σημαντικές αγορές.

Η Emirates έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας, ενισχύοντας την ροή του εισερχόμενου τουρισμού από κορυφαίες αγορές προς την χώρα μας, όπως οι ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αυστραλία, η Ινδία και η Κίνα, μέσω διαφημιστικών προγραμμάτων και ενεργειών δημοσίων σχέσεων.

Η νέα συμφωνία υπογραμμίζει τους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους της Emirates για την αγορά, καθώς συνεχίζει να εξυπηρετεί την ήδη ισχυρή διεθνή ταξιδιωτική ζήτηση προς την Ελλάδα.

Ο Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της Emirates. Μία εταιρεία παγκόσμιας εμβέλειας αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο προκειμένου να επεκταθούμε σε σημαντικές αγορές και να φέρουμε κοντά το κοινό που εκτιμά τον πλούτο του Ελληνικού πολιτισμού, την ποικιλία των τοπίων, τη ζεστή φιλοξενία και τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Είμαστε βέβαιοι ότι με τις κοινές πρωτοβουλίες που θα πάρουμε με την Emirates, θα προσελκύσουμε νέα κοινά και αγορές για τη χώρα μας».

Συμμετοχή της Ελλάδας στο Tourism Innovation Hub

Η δεύτερη συμφωνία του ΕΟΤ ενισχύει τη συνεργασία με την Mastercard με σκοπό να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, τα βήματα που γίνονται προς την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και την συμβολή του τουρισμού στην κοινωνική συνοχή.

ΕΟΤ

H Mastercard δημιούργησε το Tourism Innovation Hub, ένα διεθνές Κέντρο Καινοτομίας για τον Τουρισμό, με έδρα τη Μαδρίτη. Μόλις κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του έχει συνεργαστεί με κυβερνήσεις, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς από όλον τον κόσμο, όπως της Ισπανίας, της Κροατίας, της Κόστα Ρίκα και άλλων, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία αλλά και τα data insights της ίδιας της Mastercard, με στόχο την ανάπτυξη ενός νέου βιώσιμου επιχειρηματικού μοντέλου προς όφελος όλων των εμπλεκομένων στην τουριστική βιομηχανία.

Με τη συμφωνία αυτή και η Ελλάδα θα συμμετέχει στο Tourism Innovation Hub.

Δημοφιλή