Θέλετε να δοκιμάσετε ένα Jane Walker; Είναι η γυναικεία εκδοχή του κλασσικού Johnnie

Η νέα καμπάνια του Johnnie Walker γιορτάζει τα δικαιώματα των γυναικών και περιλαμβάνει δωρεές σε γυναικείους οργανισμούς.

Για να συμπέσει με την ιστορική Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, η δημοφιλής ετικέτα ουίσκι Johnnie Walker έχει ανακοινώσει μια νέα αμερικανική καμπάνια περιορισμένης κυκλοφορίας, με μια πιο φεμινιστική στροφή για το εικονικό brand, που αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας να συγκεντρώσουν περισσότερες γυναίκες καταναλώτριες της συγκεκριμένης μάρκας ουίσκι.

Η Jane Walker βρίσκεται ήδη σε πολλά μπουκάλια, σε μια κίνηση που ο ιδιοκτήτης του ποτού Diageo Plc ελπίζει να επεκτείνει, ενώ γιορτάζει την Ημέρα των Γυναικών.

«Το ουίσκι ως κατηγορία εκλαμβάνεται με φόβο από τις γυναίκες. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να προσκαλέσουμε τις γυναίκες στην ετικέτα», είπε η πρόεδρος Stephanie Jacoby.

Το 2016, η εταιρεία εγκαινίασε την καμπάνια «Keep Walking America» - μια καμπάνια που σχεδιάστηκε για να επεκτείνει το κοινό και τα ηλικιακά γκρουπ ανθρώπων που προέρχονται από την Λατινική Αμερική, καθώς και οι βετεράνοι.

Η Jane Walker λειτουργεί ως μέρος της καμπάνιας και θα κοσμήσει 250.000 μπουκάλια στην Αμερική, ξεκινώντας από τον Μάρτιο.

Για κάθε μπουκάλι που θα παρασκευαστεί, ο Diageo θα δωρίσει ένα δολάριο σε οργανισμούς που προωθούν τις γυναίκες, συμπεριλαμβανομένων των κινημάτων Monumental Women και She Should Run.

Επιπλέον, τα γραφεία της εταιρείας στο Λονδίνο είπαν ότι κάνουν προσπάθειες να προωθήσουν και να αυξήσουν τη γυναικεία συμμετοχή, «καλώντας όλες τις διαφημιστικές εταιρείες να προτείνουν γυναίκες για τη σκηνοθεσία διαφημιστικών».

Το κείμενο αυτό αρχικά δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική έκδοση της HuffPost και αποδόθηκε στα ελληνικά.