Το Citroen C5 AIRCROSS διαθέσιμο και στην υβριδική έκδοση των 136 ίππων

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο, προσφέρει τα πλεονεκτήματα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικές περιοχές, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Citroen

Μια ακόμα επιλογή αγοράς του C5 Aircross δίνει η Citroen καθώς η εισαγωγική εταιρεία έφερε τη νέα υβριδική έκδοση που διαθέτει μπαταρία 48V που επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, έναν βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να φιλοξενήσει το νέο υβριδικό σύστημα, σε συνδυασμό με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW.

Εκπέμποντας 127 γρ./χλμ. CO2, το C5 Aircross Hybrid 136 εκπέμπει 9% λιγότερο CO2 από την μη εξηλεκτρισμένη βενζινοκίνητη έκδοση και αντίστοιχα 12% λιγότερο CO2 από την έκδοση diesel.

Το C5 Aircross Hybrid 136 έρχεται να συμπληρώσει την εξηλεκτρισμένη γκάμα του C5 Aircross, στην οποία εξέχουσα θέση έχει το Plug-in Hybrid των 225 ίππων!

Βάση του υβριδικού συστήματος αποτελεί ο νέας γενιάς 1.2 PureTech κινητήρας βενζίνης, που αποδίδει 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το σύστημα έχει προδιαγραφές ρύπων Euro 6,4. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm. Επιτρέπει στο C5 Aircross να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γεγονός που μειώνει ταυτόχρονα τη φθορά των φρένων.

Μια μίζα ιμάντα, που τροφοδοτείται από το ενσωματωμένο σύστημα 48V, επιτρέπει στον βενζινοκινητήρα να ξεκινά γρήγορα και με άμεση απόκριση.

Citroen

Το νέο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – e-DCS6 – έρχεται με εξατάχυτο σύστημα διπλού συμπλέκτη αδιάκοπης ροπής και είναι ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα. Οι αλλαγές ταχυτήτων είναι αισθητά πιο ομαλές και η οδήγηση είναι πιο άνετη. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και η ECU είναι όλα ενσωματωμένα σε ένα συμπαγές πακέτο, βελτιστοποιώντας το χώρο κάτω από το καπό.

Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με διαθέσιμη χωρητικότητα 432Wh, είναι εγκατεστημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει το μέγεθος του χώρου αποσκευών ή τον εσωτερικό χώρο στην καμπίνα των επιβατών.

Επιπλέον, χάρη σε έναν μετατροπέα τάσης, μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από το ηλεκτρικό σύστημα 48V μετατρέπεται σε ισχύ 12V για την τροφοδοσία του ενσωματωμένου εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, δύο ξεχωριστά ηλεκτρικά δίκτυα μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 φέρει ανάρτηση και καθίσματα Citroen Advanced Comfort, ψηφιακό πίνακα οργάνων poy έχει αναβαθμιστεί με μια ειδική οθόνη, όπου ο οδηγός έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την υβριδική οδήγηση, ακριβώς μπροστά στα μάτια του, και προσφέρεται σε αρκετές εκδόσεις εξοπλισμού με ειδικές εκπτώσεις, μέσω του προγράμματος CITROEN WINTER SALES. Επιπλέον, όπως και όλα τα μοντέλα της Citroën, το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Δημοφιλή