LIFE
04/09/2018 13:53 EEST

Το “Τesla των σεσουάρ” κοστίζει 500 δολάρια και είναι περιζήτητο

AOL

Κυκλοφορεί εδώ και μία βδομάδα μόλις και ήδη είναι ανάρπαστο. Πρόκειται για το νέο, χρυσό πιστολάκι μαλλιών της Dyson, Supersonic, που κοστίζει 500 δολάρια και προς το παρόν διατίθεται αποκλειστικά μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρίας.
Γιατί όμως ένα σεσουάρ να κοστίζει 500 δολάρια; Μια εύκολη απάντηση είναι ότι οι πλούσιοι άνθρωποι θέλουν ακριβά πράγματα. Με μια προσεκτική ματιά, βλέπει κανείς ότι έχει τεχνολογικές καινοτομίες. Είναι πολύ πιο ελαφρύ και μικρό σε σχέση με τα γνωστά πιστολάκια, που σημαίνει ότι είναι πιο εύχρηστο, ενώ το κομμάτι στο οποίο πραγματικά ξεχωρίζει, είναι το ντιζάιν και το ότι ο κύλινδρος του είναι φτιαγμένος από χρυσάφι 24 καρατίων.
Υπάρχει και μη-χρυσή εκδοχή του, ακόμα και αυτή όμως απευθύνεται σε γερά πορτοφόλια, καθώς κοστίζει μόλις 100 δολάρια φτηνότερα από το χρυσό, στα 400 δολάρια.
Σε άρθρο του verge, το Supersonic έχει χαρακτηριστεί ως το “Tesla των σεσουάρ” λόγω της τεχνολογίας πολλαπλασιασμού του αέρα air-multiplier.
Στο σάιτ της, η Dyson εξηγεί στους πιθανούς αγοραστές ότι παρόλο που ο κύλινδρος του σεσουάρ έχει επικαλυφθεί με πέντε στρώσεις χρυσού, είναι πιθανό να ξεθωριάσει από τη χρήση και να εμφανιστεί κόκκινο χρώμα κατά τόπους, στο σημείο που αρχικά ήταν χρυσό. “Αυτό δεν είναι ελάττωμα, με τον πιθανό αποχρωματισμό κάθε Supersonic γίνεται μοναδικό” αναφέρει η εταιρία, δίχως ψήγμα απολογητικής διάθεσης.
Άλλωστε, η εταιρία έχει φροντίσει ώστε η προηγούμενη βερσιόν του σεσουάρ να έχει συνδεθεί με τις κορυφαίες influencers, όπως την Κιμ Καρντάσιαν και τη Ριάνα, οι οποίες το χρησιμοποίησαν προκειμένου να εμφανιστούν με αψεγάδιαστη κουάφ στο Met Gala.

 


Πιο πολύ όμως και από αυτές, ή την ίδια την κούκλα Μπάρμπι που το κουβαλάει μαζί της, το Supersonic έκανε τον γύρο των κοινωνικών δικτύων, χάρη σε ένα... κοτόπουλο. Μια περήφανη κάτοχος του σεσουάρ των 400 δολαρίων ενθουσιάστηκε όταν δοκίμασε να στεγνώσει ένα ωμό κοτόπουλο με το ακριβό απόκτημά της. Το γύρισε σε βίντεο και η συνέχεια ήταν... viral.