ekpaideetiko-sestema

Τι φταίει και το ποσοστό των πτυχιούχων μένει σταθερό εδώ και μια δεκαετία και κάτω του μέσου όρου των πλούσιων χωρών.
Σε μια εποχή όπου όλα υποτίθεται ότι αξιολογούνται;
Με το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση οι υποψήφιοι θα κάνουν μια πρώτη επιλογή τμημάτων (Α΄ δήλωση), η
Περίπου ένα στα πέντε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Βρετανία βρίσκεται στον αέρα, αφού οι τοπικές Αρχές δεν
Τράπεζα βαθμών έχει ιδρύσει λύκειο στην ανατολική Κίνα, η οποία βοηθά τους μαθητές να περνάνε την βάση σε συγκεκριμένα διαγωνίσματα
Αυτή την κουβέντα είχα προσφάτως με μια μαμά που μου έλεγε πως άλλαξαν το ωράριο στο σχολείο του παιδιού της και αντί για 2 σχολάει 1:15. Πώς να δουλέψει μια γυναίκα πες μου! Τι να προλάβει; Πώς να φροντίσει την καθημερινότητα του παιδιού της; Υπάρχει το ολοήμερο θα μου απαντήσει κάποιος... ναι αυτό όμως είναι κανονικότατο «πάρκινγκ παιδιών»... καμία δημιουργική δραστηριότητα! Στην Ισπανία που ξεκίνησε η κόρη μου σχολείο, το εκπαιδευτικό σύστημα πέραν του να επιμορφώσει τα παιδιά προσπαθούσε να διευκολύνει τους γονείς οι οποίοι στην πλειοψηφία τους εργάζονται!
Διαμαρτύρονται και θίγονται οι αγαπητοί Φιλόλογοι επειδή αποσύρονται από την Ιστορία της Α' Λυκείου τα κεφάλαια του Φιλίππου του Β', καθώς και του Οικουμενικού Κράτους του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Αναρωτήθηκαν, αν πράγματι, όσοι έως τώρα τα διδαχτήκαμε, τα έχουμε όντως αφομοιώσει; Αναλογίστηκε ο κύριος Φίλης, μήπως τελικά ριζοσπαστισμός δεν είναι να αντικαθιστούμε τα φύλλα, αλλά τον κορμό; Επεχείρησε ποτέ κανείς να εξηγήσει γιατί ο μέσος Έλληνας απόφοιτος Λυκείου δε γνωρίζει τον Ταχτσή, τον Λουντέμη, τον Σουρούνη, τον Σκαρίμπα; Και τέλος, αναγνώρισε κάποιος - ειδήμων ή και μη - πως διανύουμε περιόδους γλωσσικών μετασχηματισμών και όχι λεξιπενίας;
Tο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Ταμείου Ασύλου
Σύμφωνα με το ισχύον αναχρονιστικό σύστημα, για την εισαγωγή στην Γ/βάθμια εκπαίδευση το μόνο που απαιτείται είναι η επιτυχία του υποψηφίου σε τρίωρες εξετάσεις μαθημάτων τα οποία είναι πολλές φορές άσχετα με το αντικείμενο των επικείμενων σπουδών του. Επιπλέον, αν ένας υποψήφιας π.χ. για το Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. αφιερώσει ένα εξάμηνο πρακτικής εργασίας σε μια εφημερίδα, αυτό δεν συνυπολογίζεται, ενώ αντιθέτως έχουν τεράστια αξία για το μέλλον του ως δημοσιογράφος τα αποτελέσματα των εξετάσεων του στη φυσική και τη χημεία (!) Η τρίωρη εξέταση του, με το αφόρητο άγχος και τα προβληματικά πολλές φορές θέματα, είναι δυστυχώς ικανή για να τον κρίνει και να τον καταδικάσει.
Υπογράφηκαν από τον Γιώργο Ιωαννίδη, ειδικό γραμματέα Διαχείρισης Τομεακών επιχειρησιακών προγραμμάτων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού