elektroniko-emporio

Ας μην ξεχνάμε ότι η λέξη “κρίση” στο κινέζικο αλφάβητο απαρτίζεται από δύο σύμβολα: αυτά του κινδύνου και της ευκαιρίας.
Στο 1% επί των πωλήσεων και σε ομίλους όπως η Amazon για να υπάρξει ένα ”δίκαιο” πλαίσιο για τα παραδοσιακά καταστήματα.
Η αγορά στο πέρασμα των χρόνων μέχρι την εποχή της πανδημίας και οι διαφαινόμενες κοινωνικές «μεταλλάξεις».
Οι κίνδυνοι που κρύβονται στην αύξηση της χρήσης τραπεζικών καρτών και την χρήση ηλεκτρονικού χρήματος.
Πωλούν 1 εκατομμύριο τεμάχια ετησίως και απευθύνονται κυρίως σε 15 αγορές ανά τον πλανήτη.
Αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθούν οι καταναλωτές για να μην πέσουν θύματα απάτης κατά τις διαδικτυακές τους αγορές.
Το 2019 έκλεισε για την εταιρεία με έσοδα κοντά στα 20 εκατ. ευρώ.
Μήπως τελικά το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πώληση υπηρεσιών και όχι προϊόντων;
Το καταναλωτικό κοινό ζητά λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ένας στους δύο χρήστες του διαδικτύου πλέον αγοράζει συστηματικά online (ήταν ένας στους πέντε το 2019). Σχεδόν δεκαπλαστιάστηκε η πελατεία των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ.