pilates

Η διαφορά μπορεί να είναι και 2 εκατοστά.
145 δωρεάν εκδηλώσεις στον Εθνικό Κήπο, Άλσος Παγκρατίου, Άλσος Προμπονά και Πάρκο Ελευθερίας για 30 ημέρες.
Επαγγελματίες και ερασιτέχνες αθλητές του γκολφ, του μπέηζμπολ, του πατινάζ και βέβαια οι χορευτές όλων των επιπέδων σημειώνουν σημαντική βελτίωση στην απόδοσή τους εξαιτίας της προπόνησής τους με την μέθοδο Pilates. Επίσης καίριας σημασίας είναι η συμβολή της στην επαναφορά τους στο άθλημά τους μετά από τραυματισμούς.
Ο δήμος Αθηναίων ανοίγει τον Εθνικό Κήπο στον πολίτη και τον Πολιτισμό. Το εμβληματικό τοπόσημο της Αθήνας από τον Ιούνιο
Η ιδιαιτερότητα ενός προγράμματος άσκησης στα άτομα με σκολίωση έγκειται στο γεγονός ότι οι ασκήσεις δεν εκτελούνται ετερόπλευρα πάντα και δεν έχουν τον ίδιο ρυθμό και την ίδια ένταση και στις δύο πλευρές. Το γεγονός αυτό συμβάλλει στη σταδιακή και έως ένα βαθμό επαναφορά του σώματος σε μία μυϊκή ισορροπία και κυρίως σε μία βελτιωμένη λειτουργική κατάσταση. Επιπρόσθετα, μειώνονται σταδιακά πιθανοί μυϊκοί πόνοι, πιασίματα και ενοχλήσεις, αφού το σώμα αποκτά καλύτερη ευλυγισία, δύναμη και ικανότητα να φέρει σε πέρας τις καθημερινές του απαιτήσεις.
Στην τρίτη ηλικία συμπεριλαμβάνονται τα άτομα άνω των 65 ετών. Είναι μία ιδιαίτερη και ευαίσθητη περίοδος της ζωής των ατόμων, αφού εμφανίζονται μορφολογικές και λειτουργικές μεταβολές και αλλοιώσεις, οι οποίες οφείλονται για τη γενικότερη εικόνα σταδιακής εκφύλισης των συστημάτων του οργανισμού. Πολλές από αυτές τις μεταβολές είναι αναμενόμενες, δεν πρέπει να χαρακτηρίζονται ως παθολογικές, αντιθέτως αρκετές από αυτές περιγράφουν καταστάσεις προσαρμογής.
Επειδή από παιδιά συνηθίζουμε να γινόμαστε αμυντικοί απέναντι σε λέξεις όπως «μη», «σταμάτα», «ποτέ μην κάνεις το τάδε» κλπ, υπάρχει περίπτωση σε μία οδηγία όπως «Μη σφίγγεις τον αυχένα σου» ο άλλος να σφιχτεί περισσότερο, έστω και για λίγο. Είναι λοιπόν προτιμότερο να πούμε κάτι σαν «Χαλάρωσε τον αυχένα σου» ώστε να έχουμε γρηγορότερα αποτελέσματα. Μόλις οι ασκούμενοι συνηθίσουν τις οδηγίες το μόνο που θα χρειάζεται να πούμε είναι «Αυχένας!» και θα ξέρουν τι εννοούμε.
Πραγματικά υπάρχουν πολλές σχολές στις οποίες μπορεί ένας δάσκαλος Pilates να εκπαιδευτεί. Οι σχολές όμως αυτές δεν έχουν ουσιαστκές διαφορές μεταξύ τους. Όλες βασίζονται στην μεθοδολογία και τις αρχές του εμπνευστή της μεθόδου, J. Pilates. Επομένως, το ασκησιολόγιο, η μεθοδολογία και η προπονητική προσέγγιση είναι σε γενικές γραμμές κοινή σε όλες. Μπορεί βέβαια να παρατηρήσει κανείς μικρές διαφορές από σύστημα σε σύστημα, εντοπίζοντας έτσι και το ιδιαίτερο στοιχείο και χαρακτηριστικό γνώρισμα της κάθε σχολής.
Η διάταση είναι ένας γενικός όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει οποιαδήποτε χειρισμό για την επιμήκυνση μαλακών ιστών, με σκοπό να αυξήσει το εύρος κίνησης. Οι βασικοί στόχοι των μυϊκών διατάσεων είναι η ανάκτηση του φυσιολογικού εύρους κίνησης, η αύξηση της ευλυγισίας του σώματος ή μίας πάσχουσας περιοχής και η ελαχιστοποίηση πιθανών τραυματισμών. Υπάρχουν αρκετά είδη διατάσεων που μπορεί να εφαρμόσει κανείς, ανάλογα με το βαθμό της βράχυνσης - κάκωσης, την εμπειρία του ατόμου που την εφαρμόζει, το είδος της άσκησης ή του σπορ που εφαρμόζει και το χρόνο που επιθυμεί να αφιερώσει.
O πόνος στη μέση - οσφυαλγία- είναι ένα από τα συχνότερα μυοσκελετικά προβλήματα του σύγχρονου ανθρώπου, με συχνότερη εμφάνιση στις γυναίκες από τους άντρες. Εκδηλώνεται με άλγος στην περιοχή της μέσης, που συνοδεύεται από μυϊκό σπασμό στην περιοχή και περιορισμό της κινητικότητας. Σε πολλές περιπτώσεις συνυπάρχει με μούδιασμα ή πόνο στο κάτω άκρο, κατά μήκος της πορείας κάποιας ρίζας του ισχιακού, δυσχεραίνοντας τη λειτουργική κατάσταση του ατόμου, ακόμη και σε επίπεδο απλών καθημερινών δραστηριοτήτων. Έχει παρατηρηθεί ότι το 60 - 80% των ανθρώπων έχουν τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους εμπειρία πόνου στη μέση.
Οι γυναίκες και οι άντρες είναι το ίδιο ικανοί να αποδώσουν σωματικά, αλλά το γεγονός οτι οι γυναίκες έχουν περίοδο κάθε μήνα τις καθιστά διαφορετικές στο πώς θα πρέπει να αντιμετωπίζουν το σώμα τους και τη γυμναστική ανάλογα με το που βρίσκονται στον κύκλο τους. Ας ξεκαθαρίσουμε βέβαια κάτι. Γυναίκες αθλήτριες έχουν καταφέρει και καταφέρνουν να αθλούνται, να αγωνίζονται, και να κατακτούν τίτλους σε όλες τις φάσεις του κύκλου τους. Παρόλ' αυτά για τον μέσο όρο των γυναικών που γυμνάζονται καλό είναι να ξέρουν πώς να προστατευθούν από τη μία και από την άλλη πώς να εκμεταλλευτούν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητές τους.
Φανταστείτε μία μέθοδο γυναστικής που χρησιμοποιεί ειδικό εξοπλισμό με περίεργα ελατήρια και τροχαλίες που μοιάζουν με κρεβάτια, με καρέκλες, ακόμα και με γκιλοτίνα. Οι χορευτές την λατρεύουν ως συμπληρωματική προπόνηση και ο δημιουργός της πολύ συχνά διδάσκει ημίγυμνος με το μποξεράκι του. Μετά γίνεται κάπως γνωστή και αρχίζει να απομακρύνεται από τον ειδικό εξοπλισμό, και ξαφνικά μοιάζει λίγο με γιόγκα, λίγο με Φέλντενκράις, ή με φυσιοθεραπεία. Όλοι νομίζουν οτι αυτό το είδος γυμναστικής είναι κάποιου είδους αργοκίνητων διατάσεων για γυναίκες, που εστιάζει στην «πυελική χώρα». Αυτή ήταν η κατάσταση πριν γίνει το Πιλάτες όσο διαδεδομένο είναι σήμερα.
Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να κρατηθούν σε καλή φυσική κατάσταση και υγεία με περισσότερη πνευματική και λιγότερο σκληρή γυμναστική, όπως είναι οι μέθοδοι Pilates και Yoga. Οι παραπάνω μέθοδοι άσκησης «σώματος - πνεύματος» επιφέρουν αξιοσημείωτα αποτελέσματα τόσο στη φυσική κατάσταση, όσο και στην κατάσταση υγείας του ατόμου, ενώ παράλληλα είναι εύκολες και ευχάριστες στην εφαρμογή. Η κοινή τους φιλοσοφία και η ξεχωριστή προσέγγιση στην άσκηση είναι τα στοιχεία που τα συνθέτουν και που επιτρέπουν την συσχέτιση μεταξύ τους και την παράλληλη εφαρμογή τους.
Εάν σας πούμε την φράση «άντρας κάνει γυμναστική», ποια είναι η εικόνα που σας έρχεται στο μυαλό; Μάλλον, θα φανταστείτε
Σύγχρονες μελέτες εστιάζουν στο ρόλο της άσκησης κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης στην πρόληψη χρόνιων νοσημάτων, όπως είναι ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπέρταση, η παχυσαρκία, ψυχικά νοσήματα και βέβαια μυοσκελετικά προβλήματα. Έχει παρατηρηθεί ότι το 70% των εγκύων παρουσιάζει πόνο στη μέση και στις αρθρώσεις των ισχίων. Η αύξηση του σωματικού βάρους, η αύξηση της οσφυϊκής λόρδωσης και οι ορμονικές διαταραχές που συντελούνται ευθύνονται για την εμφάνιση των πόνων στη μέση και την πλάτη. Το προσαρμοσμένο πρόγραμμα γυμναστικής που θα ακολουθήσει μία έγκυος προσφέρει οφέλη τόσο στην κατάσταση του σώματός της, όσο και στην ψυχολογία της.
Στη διοργάνωση αυτή μετά από τρία χρόνια ένα πράγμα είναι σίγουρο, πως δεν ξεχωρίζεις διοργανωτές και συμμετέχοντες, γινόμαστε όλοι μια μεγάλη οικογένεια. Μια μεγάλη ελληνική παραδοσιακή οικογένεια, με ήθη, έθιμα και παραδόσεις και πάνω απ΄όλα την αγάπη για τον αθλητισμό, την αγάπη για ζωή, και βέβαια... την καλοπέραση, διότι δεν είναι καθόλου κακό που οι Έλληνες ξέρουμε να περνάμε καλά την κάθε μας στιγμή.
Αθλητικό μπουστάκι Rad 24 ευρώ Κολάν Nike 31,92 ευρώ Φόρμα κάπρι Target 11,50 ευρώ Μπλουζάκι Bodyaction 16 ευρώ Όταν ξεκινάει
Το Pilates είναι πλέον μια διαδεδομένη μορφή άσκησης, που ταιριάζει στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Αποτελεί μια εξελιγμένη
Σε συνέντευξή της στη HuffPost Greece, η κ. Παπακωνσταντοπούλου είχε περιγράψει την pilates ως μια μέθοδο «εκγύμνασης του
Υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος λόγος που επιλέξατε την Τήνο για αυτό σας το εγχείρημα; Στα τρία μου χρόνια επισκέφθηκα με την