ΤΟ BLOG
21/10/2016 07:31 EEST | Updated 22/10/2017 08:12 EEST

Μια ελληνική startup, κοιτάζει στα μάτια τους «Γολιάθ» της αγοράς αυτοκινήτου!

stefanos katsimpas

Πολλοί έχουμε προσπαθήσει να αγοράσουμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ασχέτως αν τελικά το καταφέραμε ή όχι, το πιο πιθανό είναι ότι ο αρχικός ενθουσιασμός μετατράπηκε σε μια άβολη εμπειρία. Αυτοκίνητα άγνωστης προελεύσεως, γυρισμένα χιλιόμετρα, η ελλιπής πληροφόρηση ή έλλειψη εμπιστοσύνης αποτελούν σοβαρό ρίσκο για την τσέπη μας αλλά και την ασφάλεια μας.

Η Spotawheel είναι η εταιρεία που έχει φέρει τη διαφάνεια, την ευκολία και έναν φρέσκο αέρα στο χώρο του μεταχειρισμένου και το κατάφερε από τους πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας της. Είναι ένα νέο μοντέλο εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασισμένο στην τεχνογνωσία, την τεχνολογία και την εμπιστοσύνη. Σε συνεργασία με τη Spotmechanic, την νο.1 υπηρεσία επιτόπιων ελέγχων μεταχειρισμένων, οι δύο εταιρίες καινοτομούν στην αγορά και δίνουν τέλος στην ανασφάλεια με 3 απλούς τρόπους:

1. Στη Spotawheel θα βρεις επιλεγμένα αυτοκίνητα ιδιωτών. Ένα προς ένα, κάθε αυτοκίνητο ελέγχεται από τη Spotmechanic ενώ ακολουθούν περαιτέρω έλεγχοι που απαιτούν ενέργεια και συνεργασία διαφόρων ομάδων για να πιστοποιηθεί η εξαιρετική του κατάσταση. Όπως μας είπε ο Χρήστος Ζης, τεχνικός υπεύθυνος της εταιρείας, «μόνο 1 στα 12 αυτοκίνητα περνά τους ελέγχους μας. Απορρίπτουμε τόσα πολλά λόγω κακής συντήρησης ή σοβαρών τρακαρισμάτων του παρελθόντος. Τα γυρισμένα χιλιόμετρα είναι επίσης ένας συχνός λόγος ενώ τα αυτοκίνητα εισαγωγής, που κατά κανόνα δεν βρίσκεις τίποτα για το ιστορικό τους, έχουν κατακλίσει την αγορά»!  

2. Προσφέρουν την καλύτερη τιμή, τόσο στους ιδιοκτήτες όσο και στους αγοραστές. Η Spotawheel δεν είναι μια ακόμα μάντρα με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Ο Χάρης Αρβανίτης, CEO, μας εξηγεί: «Δε βγάζουμε τις τιμές διαισθητικά, δεν τις υπολογίζουμε με κομπιουτεράκι και δεν προσπαθούμε να βγάλουμε το μέγιστο κέρδος. Αντιθέτως βασιζόμαστε σε δυναμική τιμολόγηση σύμφωνα με αναλύσεις της αγοράς και επενδύουμε σε τεχνολογία, δομημένες διαδικασίες και συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας ώστε να ελαχιστοποιούμε τα περιττά έξοδα, να γινόμαστε ολοένα πιο αποδοτικοί και τελικά να λειτουργούμε με μικρό κέρδος»!

3. Όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα και με διαφάνεια. Στο online showroom της Spotawheel υπάρχει όλη η πραγματική πληροφορία που θα χρειαστεί κάποιος για το αυτοκίνητο που θέλει ώστε να μην υπάρξουν θολά σημεία. «Δε μας φτάνει να εξαφανίσουμε το πρόβλημα. Θέλουμε να προσθέσουμε αξία στον πελάτη. Φτιάξαμε ένα site αξιόπιστο, πλήρες και ασφαλές - όπως τα αυτοκίνητα μας. Εύχρηστο τόσο από υπολογιστή όσο και από κινητές συσκευές που μπορεί κάποιος να δει τα πάντα σε λεπτομέρεια με φωτογραφίες, βίντεο και υποδείξεις για την παραμικρή γρατζουνιά. Γιατί η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι μια ευχάριστη εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος», μας λέει ο Κυριάκος Αγαδάκος, υπεύθυνος marketing της Spotawheel.

Και κάπως έτσι η Spotawheel έχει καταφέρει να κάνει το 20% των πωλήσεών της online! Μέσα σε 6 μήνες έχει στείλει αυτοκίνητα σε νησιά και διάφορα μέρη της Ελλάδας χωρίς καν να τα έχουν δει οι αγοραστές από κοντά! Φαντάζει αδιανόητο, αλλά η Spotawheel, το καταφέρνει με ένα πολύ δυνατό επιχείρημα: 7 ημέρες δικαίωμα επιστροφής!

Πολύ απλά μπορεί κάποιος να επιστρέψει το αυτοκίνητο και να πάρει πίσω τα χρήματά του για οποιονδήποτε λόγο! «Δίνουμε ένα τεράστιο test drive», μας είπαν οι 3 (προαναφερθέντες) ιδρυτές της Spotawheel συνεχίζοντας «είμαστε εδώ για να επαναπροσδιορίσουμε την αγορά αυτοκινήτου και στοχεύουμε μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο να είμαστε η νο.1 επιλογή αγοραπωλησίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων πανελλαδικά» και σε συνεργασία με μια κορυφαία ομάδα 36 ατόμων αυτή τη στιγμή και την πλήρη κάλυψη από τους επενδυτές τους, ήδη προγραμματίζουν την επέκτασή τους σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό στις αρχές του 2017.


Διαβάστε ακόμα: 19 Ελληνικές εταιρίες παρουσίασαν τo business plan τους σε 120 διεθνείς επενδυτές