The Blog

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: To Vouliwatch ερευνά την ευτυχία των Ελληνίδων

Στα ερωτηματολόγια απάντησαν 403 γυναίκες, 18 έως 55 ετών, από όλη την Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές, μόλις μία στις 10 (11,4 %) είναι «απολύτως» ικανοποιημένη από τη ζωή, λιγότερο από τις μισές (44,9%) «αρκετά», ενώ το 33,3% «λίγο» και το 9,5% «καθόλου». Περισσότερο ευχαριστημένες αυτοπροσδιορίζονται οι νεαρότερες, 18-24 ετών, ενώ οι άνω των 45 ετών (53,9%) και οι άνεργες (40%) δηλώνουν μη ικανοποιημένες.
Αυτή η δημοσίευση αναρτήθηκε στην κλειστή πλέον Πλατφόρμα Αρθρογράφου Huffpost. Οι συνεργάτες αρθρογράφοι έχουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και αναρτούσαν δημοσιεύσεις ελεύθερα στον ιστότοπό μας. Εάν θεωρείτε πως πρέπει να επισημάνετε αυτήν την καταχώριση ως καταχρηστική, στείλτε μας ένα e-mail.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας*, σήμερα, 8 Μαρτίου, το Vouliwatch, σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών About People, σας παρουσιάζει έρευνα που διεξήγαγε αναζητώντας να μάθει πόσο ικανοποιημένες είναι από τη ζωή τους σήμερα οι Ελληνίδες αλλά και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ευτυχία τους.

Στα ερωτηματολόγια απάντησαν 403 γυναίκες, 18 έως 55 ετών, από όλη την Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές, μόλις μία στις 10 (11,4 %) είναι «απολύτως» ικανοποιημένη από τη ζωή, λιγότερο από τις μισές (44,9%) «αρκετά», ενώ το 33,3% «λίγο» και το 9,5% «καθόλου». Περισσότερο ευχαριστημένες αυτοπροσδιορίζονται οι νεαρότερες, 18-24 ετών, ενώ οι άνω των 45 ετών (53,9%) και οι άνεργες (40%) δηλώνουν μη ικανοποιημένες.

Στο «συντριβάνι των ευχών», πάντως, όλες οι σύγχρονες Ελληνίδες ανεξαιρέτως θα ζητούσαν βελτίωση των οικονομικών τους, καθώς το βασικότερο παράπονό τους μοιάζει να είναι το βιοτικό επίπεδο με το συντριπτικό 70% να δηλώνουν ανικανοποίητες. Τη δεύτερη θέση στο ευχολόγιο, διεκδικούν η αναβάθμιση της εργασίας, κυρίως από όσες βρίσκονται στη λεγόμενη παραγωγική ηλικία και η βελτίωση της ερωτικής ζωής, κυρίως για τις μικρότερες (18-24) και μεγαλύτερες (45-55) κυρίες και όσες μένουν εκτός Αττικής.

Ειδικότερα, η έρευνα περιλαμβάνει ερωτήσεις που θα μπορούσαν να διακριθούν σε τρεις ομάδες κριτηρίων: προσωπική ζωή, επαγγελματική κατάσταση και εκλογική συμπεριφορά.

Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα και το δείτε το infographic που ετοίμασε το Vouliwatch εδώ.