LIFE
14/01/2015 05:47 EET | Updated 15/01/2015 14:14 EET

55 συμβουλές για να χάσετε τα περιττά κιλά μια για πάντα

Shutterstock / Brian Goodman

Η νέα χρονιά μπορεί να σας έχει βρει με μερικά περιττά κιλά, τα οποία θέλετε να ξεφορτωθείτε μια και καλή αποφεύγοντας το σύστημα «σταμάτα-ξεκίνα» που κάνετε μέχρι τώρα. Ακολουθήστε τις παρακάτω 55 συμβουλές σχετικά με την ψυχολογία, τη διατροφή, την άσκηση και τον τρόπο ζωής σας και πείτε αντίο στα περιττά κιλά.

1. Θέστε έναν μικρό και συγκεκριμένο στόχο, γράψτε τον σε ένα χαρτί και κολλήστε το στην πόρτα του ψυγείου.

2. Αντιμετωπίστε τη ζυγαριά ως ένα μέσο για να βλέπετε την πρόοδό σας και όχι για να νιώσετε άσχημα.

3. Βγάλτε φωτογραφίες, πριν και μετά, ώστε να έχετε και απτές αποδείξεις για την αλλαγή σας.

4. Αγοράστε ένα νέο ρούχο που θέλετε να φορέσετε μόλις χάσετε τα περιττά κιλά.

5. Επικεντρωθείτε στο να χάσετε πρώτα τα 2 παραπάνω κιλά και μην έχετε στο μυαλό σας ότι πρέπει να χάσετε 10. Ένα βήμα τη φορά.

6. Δοκιμάστε τα τζιν σας μία φορά την εβδομάδα για να βλέπετε την πρόοδό σας.

7. Φροντίστε να έχετε γύρω σας ανθρώπου που υποστηρίζουν την προσπάθειά σας.

8. Κάντε μια λίστα με τα πράγματα που πιστεύετε ότι θα ενισχύσουν την προσπάθειά σας.

9. Οραματιστείτε πως θα είστε αφού χάσετε τα περιττά κιλά.

10. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για κάθε μικρή σας νίκη.

11. Απομακρύνετε τις αρνητικές σκέψεις και αντικαταστήστε τις με πιο θετικές και λειτουργικές.

12. Βρείτε κάποιον για να κάνετε μαζί αυτή την προσπάθεια.

13. Μην είστε σκληροί με τον εαυτό σας επειδή μία μέρα δεν προλάβατε να πάτε γυμναστήριο ή κάνατε μία παρασπονδία. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Άσκηση

14. Δοκιμάστε πολλά διαφορετικά είδη γυμναστικής ώστε να μην βαρεθείτε.

15. Κάντε ασκήσεις ενδυνάμωσης και επικεντρωθείτε σε διαφορετική μυϊκή ομάδα κάθε φορά.

16. Κρατήστε ημερολόγιο από τη γυμναστική σας.

17. Μην ξεχνάτε να κάνετε ζέσταμα για να αποφύγετε τους τραυματισμούς.

18. Γυμναστείτε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

19. Δοκιμάστε γυμναστική στο σπίτι με κάποιο DVD γυμναστικής για εκείνες τις μέρες που βαριέστε να βγείτε από το σπίτι.

20. Κατεβάστε στο κινητό σας εφαρμογές με γυμναστική.

21. Μην ξεχνάτε να ξεκουράζεστε.

22. Κάντε ασκήσεις με βάρη.

23. Μην ξεχνάτε τις διατάσεις και την αποθεραπεία μετά από κάθε προπόνηση.

24. Γραφτείτε για να τρέξετε τον πρώτο σας αγώνα 5 χλμ.

25. Κάντε κοιλιακούς.

26. Βρείτε μικρές προπονήσεις 10 λεπτών για όταν δεν έχετε πολύ χρόνο.

27. Χρησιμοποιήστε λάστιχα για αντίσταση.

28. Μην ξεχνάτε να αναπνέετε σωστά κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

29. Προγραμματίστε την προπόνησή σας, όπως προγραμματίζετε τα επαγγελματικά σας ραντεβού.

30. Κάντε δραστηριότητες με την οικογένειά σας.

31. Βάλτε ένταση στις προπονήσεις σας. Αν βαριέστε και το κάνετε με το ζόρι, θα έχετε λιγότερα αποτελέσματα.

32. Βάλτε μία μικρή κλίση στον διάδρομο.

33. Παρακολουθήστε μία ομαδική προπόνηση στο γυμναστήριό σας.

Διατροφή

34. Τρώτε φαγητά πλούσια σε φυτικές ίνες. Όπως φασολάκια, μπρόκολο, αβοκάντο, σπανάκι, καρότα κλπ.

35. Προσοχή στις μερίδες.

36. Κρατήστε ένα ημερολόγιο φαγητού.

37. Προτιμήστε τροφές που δεν είναι επεξεργασμένες.

38. Αποφύγετε τα τηγανιτά.

39. Μην πίνετε ανθρακούχα ποτά.

40. Προγραμματίστε παρασπονδίες.

41. Στα ψώνια σας, μειώστε τις ποσότητες των συσκευασμένων τροφίμων που αγοράζετε.

42. Πείτε ναι στα καλά λιπαρά, όπως αυτά που έχει το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο.

43. Αφιερώστε μία ημέρα για να ετοιμάσετε τα λαχανικά και τις σαλάτες της εβδομάδας.

44. Πίνετε πολύ νερό.

45. Βάλτε περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σας.

46. Δοκιμάστε πιο υγιεινές συνταγές για επιδόρπια.

47. Δημιουργήστε ένα ασφαλές περιβάλλον και ξεφορτωθείτε όλα τα φαγητά που μπορεί να σας βάλουν σε πειρασμό.

Τρόπος ζωής

48. Χρησιμοποιήστε την αγαπημένη σας μουσική για να σας ανεβάσει τη διάθεση και να σας δώσει κίνητρο.

49. Κοιμηθείτε 7-8 ώρες κάθε βράδυ.

50. Αποφύγετε την καθιστική ζωή.

51. Προσπαθήστε να είστε ήρεμοι.

52. Μην αντιμετωπίζετε αυτή την αλλαγή ως δίαιτα αλλά ως αλλαγή τρόπου ζωής.

53. Μην αμελείτε να κάνετε τις καθιερωμένες σας εξετάσεις.

54. Περάστε χρόνο στη φύση.

55. Αφού περνάτε αρκετό από τον χρόνο σας στα social media προτιμήστε να κάνετε follow ανθρώπους που σας εμπνέουν και θα σας δώσουν κίνητρο να συνεχίσετε.


Αυτό το άρθρο/blog βασίστηκε στο κείμενο 55 Tips to Lose Weight for Good που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post Αμερικής.

Sponsored Post