«Κόψτε μας τον καφέ, όχι το Ίντερνετ»: Ένας στους δύο Ευρωπαίους προτιμά να στερηθεί τον καφέ παρά το Ίντερνετ στο κινητό

«Κόψτε μας τον καφέ, όχι το Ίντερνετ»: Ένας στους δύο Ευρωπαίους προτιμά να στερηθεί τον καφέ παρά το Ίντερνετ στο κινητό
15325
15325
Ulf Bodin/Flickr

Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι χαριτολογώντας λένε ότι πλέον προτιμά κανείς να του κόψουν το φαγητό ή το οξυγόνο παρά την πρόσβαση στο Ίντερνετ. Αν και τα συγκεκριμένα «αξιώματα» είναι μάλλον ακραία, ίσως τελικά να μην απέχουν τόσο πολύ από την πραγματικότητα, καθώς, σύμφωνα με νέα έρευνα, ένας στους δύο Ευρωπαίους δηλώνει ότι προτιμά να στερηθεί για μια εβδομάδα τον καφέ, τις ταινίες ή το γυμναστήριο παρά το Ίντερνετ στο κινητό τηλέφωνο.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, νέα μελέτη της Boston Consulting Group (BCG) διαπιστώνει πως για τους Ευρωπαίους καταναλωτές, η πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το κινητό τηλέφωνο είναι πιο απαραίτητη από ποτέ.

Ποσοστό 77% μεταξύ των Ευρωπαίων δηλώνει ότι θα άντεχε να κόψει για μία εβδομάδα το fast food, το 68% τη σοκολάτα, το 58% το αλκοόλ και το 49% τον καφέ, αλλά όχι να χάσει τη mobile internet σύνδεση του.

Την εξάρτηση του Ευρωπαίου καταναλωτή από το smartphone και την πρόσβαση στο Ίντερνετ από το κινητό υπογραμμίζει η διαπίστωση ότι σε ποσοστό 22% οι συμμετέχοντες δηλώνουν ότι θα μπορούσαν να ζήσουν για μία εβδομάδα χωρίς αυτοκίνητο, αλλά όχι χωρίς mobile internet.

Από μια τέτοια τέτοια έρευνα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει φυσικά και το ερώτημα για το σεξ: το 17% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα δεχόταν να στερηθεί το σεξ από το να μην έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το κινητό, ενώ ένα 9% απαντά ότι θα ήταν πρόθυμο να ξεχάσει το πρωινό ντους προκειμένου να μπορεί να «σερφάρει» στο Διαδίκτυο από το κινητό του.

Τον ρόλο των smartphones στη ζωή του σύγχρονου καταναλωτή επιβεβαιώνει ευρύτερη έρευνα της BCG, που διενεργήθηκε σε δείγμα 7.500 καταναλωτών σε έξι χώρες του κόσμου: ΗΠΑ, Γερμανία, Νότιος Κορέα, Βραζιλία, Κίνα και Ινδία. Από την έρευνα προκύπτει ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων θα ήταν διατεθειμένη να στερηθεί τις διακοπές ή τις εξόδους για φαγητό για έναν ολόκληρο χρόνο από το να χάσει το smartphone του.Σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας έρευνας, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε Κίνα και Νότιο Κορέα δηλώνει ότι, αν έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο να χάσει την ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο που διατηρεί στο σπίτι και να βγει έξω χωρίς κινητό, θα επέλεγε το πρώτο.

Δημοφιλή