ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
28/01/2015 02:07 EET

Axia Hospitality: Έξυπνα tips για να γίνεις επιτυχημένος ξενοδόχος

HuffPost Greece

Τη στιγμή που αρκετά ξενοδοχεία στην Ελλάδα του 2014... δεν έχουν καν ιστοσελίδα, έρχεται μια καινοτόμα επιχείρηση να αναλάβει ένα δύσκολο έργο: να κάνει τα ξενοδοχεία στη χώρα μας πιο σύγχρονα στον τρόπο που λειτουργούν και προωθούν τις υπηρεσίες τους. Με συγκεκριμένες προτάσεις, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ίντερνετ.

Η Axia Hospitality δείχνει να κερδίζει το στοίχημα. Ο πρόεδρος της εταιρίας, Γιάννης Κυρίτσης, σε συνέντευξη που παραχωρεί στη HuffPost Greece, μιλά για το ποια λάθη κάνουν οι Έλληνες ξενοδόχοι, τι tips θα τους έδινε ο ίδιος, ενώ απαντά και στην ερώτηση για το ποιο μοντέλο χώρας του εξωτερικού θα έπρεπε να ακολουθήσει η Ελλάδα, αναφορικά με την αξιοποίηση του τουρισμού.

Κατά την γνώμη σας, η Ελλάδα αξιοποιεί τον τουρισμό όσο θα έπρεπε; Το ρωτώ διότι έχουν ακουστεί πολλές απόψεις πάνω στο θέμα

Τα τελευταία χρόνια σίγουρα έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς την περαιτέρω αξιοποίηση του τουρισμού, όμως θεωρώ ότι η πολιτική ρευστότητα, σε συνδυασμό με τη σημαντική έλλειψη υποδομών, όπως αεροδρόμια, λιμάνια και οδικό δίκτυο, φρενάρουν την περαιτέρω εξέλιξη του τουρισμού στη χώρα μας.

Τι ακριβώς είναι η Axia Hospitality;

Η Axia Hospitality είναι μια καινοτόμος εταιρία που προσφέρει στους ξενοδόχους τα εργαλεία των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων, με αιχμή του δόρατος τη διαχείριση πωλήσεων και κρατήσεων. Η διαχείριση πωλήσεων προσφέρει σε κάθε ιδιοκτήτη τουριστικού καταλύματος τη δυνατότητα επαγγελματικής προώθησης των δωματίων του στα κανάλια πώλησης, όπως τους Online Travel Agents (OTA's), τα τουριστικά γραφεία χονδρικής (bedbanks) και τους tour operators.

Πείτε μας μερικά tips τα οποία θα δίνατε σε επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο

Η εξωστρέφεια των ξενοδοχείων με την όσο μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεσή τους στο ίντερνετ, με παρουσία στους κατάλληλους OTA's, όπως και η φροντίδα του περιεχομένου, αλλά και των τιμών τους, είναι ίσως τα σημαντικότερα tips που έρχονται στο μυαλό μου. Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα αρκετοί επαγγελματίες που δεν αντιμετωπίζουν το ίντερνετ ως συνεργάτη/ευκαιρία και πολλές φορές προσκολλούνται σε μια πολύ βασική ιντερνετική παρουσία. Το ίντερνετ για τα ξενοδοχεία του σήμερα είναι χρηματιστήριο και η φροντίδα της παρουσίας (φωτογραφικό υλικό, κείμενα, τιμές) κάθε καταλύματος είναι επιτακτική.

axia

Ο Πρόεδρος της Axia Hospitality, Γιάννης Κυρίτσης

Με πόσα ξενοδοχεία συνεργάζεται αυτή τη στιγμή η Axia Hospitality και ποια είναι τα σχέδια σας για το προσεχές μέλλον;

Ξεκινώντας τη νέα σεζόν, συνεργαζόμαστε με 31 καταλύματα, σε 16 διαφορετικούς προορισμούς στην Ελλάδα, ενώ στα άμεσα σχέδιά μας, πέραν της αύξησης του αριθμού των εγχώριων συνεργατών, είναι η διάδοση της τεχνογνωσίας μας σε γειτονικές χώρες, όπως η Τουρκία, η Κύπρος, η Ιταλία και άλλες.

Πως αντιμετώπισαν οι ξενοδόχοι αυτή την καινοτόμα προσπάθεια σας;

Την εκκίνηση της εταιρίας μας ακολούθησαν 10 ξενοδοχεία και συγκροτήματα με πολυτελείς βίλες. Κρίνοντας τη θέση που βρισκόμαστε 2 χρόνια μετά, μάλλον οι ξενοδόχοι βρήκαν τη βοήθεια που καιρό αναζητούσαν.

Ποια είναι τα λάθη που ενδεχομένως κάνουν οι Έλληνες ξενοδόχοι;

Αναφέρθηκα και προηγουμένως συνοπτικά ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι δεν έχουν αντιληφθεί τη δυναμική και τις απεριόριστες δυνατότητες που τους δίνει το ίντερνετ και οι ιντερνετικές κρατήσεις. Σε όλους εμάς στην Axia Hospitality κυριαρχεί η αντίληψη ότι το ίντερνετ είναι πλέον η ναυαρχίδα των πωλήσεων, ταυτόχρονα όμως και η εικόνα του ξενοδοχείου μας προς τον κόσμο. Μια καλή φωτογράφιση, μια εμπορική ιστοσελίδα και καταχώριση/διαχείριση των κατάλληλων OTA's μπορεί να κάνει τη διαφορά. Προσοχή όμως πρέπει να δείξουμε και στις σελίδες αξιολόγησης των πελατών, όπου η πραγματική εικόνα του ξενοδοχείου μας φτάνει σε εκατομμύρια οθόνες Η/Υ και κινητών συσκευών. Αυτό το σημείο αποτελεί ακόμα ένα λάθος που μερικοί ξενοδόχοι εξακολουθούν να κάνουν εν έτη 2015.

Θα ήθελα να μου πείτε μια, κατά την άποψη σας, χώρα- μοντέλο του εξωτερικού που αξιοποιεί σωστά τον τουρισμό της και στην οποία θα έπρεπε… να μοιάσει η Ελλάδα

Οι τουριστική βιομηχανία της γειτονικής Ιταλίας και ακόμη περισσότερο αυτή της Ισπανίας δίνουν καθημερινά παραδείγματα που χώρες σαν τη δική μας οφείλουν να ακολουθήσουν. Έχοντας ήδη κάνει εκτενή αναφορά στη διαχείριση πωλήσεων και ειδικότερα το ίντερνετ, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, όταν η ιντερνετική αγορά για τα ξενοδοχεία της Ισπανίας αγγίζει το 48% των κρατήσεων και στην Ιταλία φτάνει ήδη το 24%.

Αντιθέτως στην Ελλάδα έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να μετατρέψουμε το δικό μας 10% σε κάτι πραγματικά κερδοφόρο. Καθημερινά όλο και περισσότεροι τουρίστες επιλέγουν το ίντερνετ για να κλείσουν τις διακοπές ή το επαγγελματικό τους ταξίδι. Οι ανταγωνιστές μας στη Μεσόγειο έχουν καταλάβει καλά τους νέους όρους του παιχνιδιού και τους εκμεταλλεύονται στο έπακρο. Εμείς στην Axia Hospitality πιστεύουμε ότι η αγορά του ίντερνετ δεν είναι κάτι νέο, είναι μια αγορά που μετεξελίχθηκε και ακολούθησε το ρυθμό των καιρών μας.

Sponsored Post