ΕΙΔΗΣΕΙΣ
25/02/2015 11:11 EET

10 τρόποι για να σταματήσετε να έχετε εμμονή με το σώμα σας

Getty Images

Είναι εύκολο να βρει κανείς κάτι πάνω του που δεν του αρέσει. Για άλλους είναι η κοιλιά τους, τα πόδια τους και για άλλους το γεγονός ότι έχουν μικρές πλάτες ή κοντό λαιμό. Όλες αυτές οι σκέψεις όμως οδηγούν στο άγχος και τη μελαγχολία σχετικά με το σώμα μας.

Σίγουρα έχετε ακούσει την φράση «αγαπήστε τον εαυτό σας» και κρύβει μέσα της μια μεγάλη αλήθεια, αφού εάν δεν αγαπήσουμε πρώτα από όλα εμείς τους εαυτούς μας, πώς είναι δυνατόν να περιμένουμε να το κάνει κάποιος άλλος; Ακολουθήστε τα παρακάτω 10 βήματα και προσπαθήστε να μην αφήσετε την εμμονή με το σώμα σας να σας κάνει να νιώθετε δυσάρεστα.

Βγάλτε τον καθρέφτη από τη ντουλάπα σας

Μπορεί να νομίζετε ότι χρειάζεται να έχετε έναν καθρέφτη στο εσωτερικό φύλλο της ντουλάπας για να βλέπετε πως είστε και το καταλαβαίνουμε αλλά ο καθρέφτης δεν θα βρίσκεται εκεί μόνο τις φορές που έχετε αγοράσει ένα τέλειο ρούχο που σας πηγαίνει φοβερά αλλά και όταν έχετε ξυπνήσει χάλια και θέλετε απλά να ντυθείτε στα γρήγορα και να πάτε στη δουλειά.

Αντίο ζυγαριά

Μπορεί η φράση «είναι μόνο ένας αριθμός» να είναι κλισέ, όσον αφορά τον αριθμό της ζυγαριάς, αλλά είναι αλήθεια. Υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι τρόποι για να διαπιστώσετε εάν βρίσκεστε στο επιθυμητό σας βάρος, όπως το αν σας κάνουν τα ρούχα σας, οπότε μην αναλώνεστε στο να ανεβοκατεβαίνετε συνέχεια στη ζυγαριά.

Σταματήστε να πιάνετε την κοιλιά σας

Όταν έχουμε φάει πολύ ή είμαστε φουσκωμένοι, συνηθίζουμε να πιάνουμε την κοιλιά μας. Πρόκειται για μία κίνηση που θα σας χαλάσει σίγουρα τη μέρα και τη διάθεση και θα σας κάνει να νιώσετε άσχημα για το γεύμα που καταναλώσατε.

Μη μιλάτε συνέχεια γι' αυτό

Έχει συμβεί σε όλους, αλλά μιλώντας συνέχεια για το ότι έχετε παχύνει δεν σας βοηθά να προχωρήσετε και ενισχύει την εμμονή με το σώμα σας.

Μη φοράτε φαρδιά ρούχα για να καλύψετε το σώμα σας

Δεν χρειάζεται να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας ότι μπορεί να έχετε πάρει μερικά κιλά ή ότι δεν σας αρέσει το σώμα σας, φορώντας πολύ φαρδιά ρούχα που σίγουρα δεν σας κολακεύουν.

Κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη την ώρα που κάνετε γυμναστική

Μπορεί όταν μπαίνετε στο γυμναστήριο αν είστε θυμωμένοι, αλλά όταν γυμνάζεστε και ιδρώνετε για να χτίσετε ένα δυνατό σώμα, πρέπει να είστε περήφανοι, να χαίρεστε για τον εαυτό σας και να τον θαυμάζετε.

Μη σαμποτάρετε τον εαυτό σας

Όταν τρώτε κάθε βράδυ junk food, δεν γυμνάζεστε και καταναλώνετε ένα ταψί μπακλαβά κάθε μέρα, σίγουρα δεν βοηθάτε τον εαυτό σας να νιώσετε πιο άνετα με το σώμα σας. Υιοθετήστε συνήθειες και ρουτίνες, όπως το τρέξιμο, την κατανάλωση του νερού και την ισορροπημένη διατροφή και βοηθήστε τον εαυτό σας να νιώσει πιο υγιής.

Τι θα λέγατε στα παιδιά σας αν είχαν την ίδια στάση που έχετε εσείς απέναντι στο σώμα τους;

Αλήθεια, θα θέλατε ποτέ τα παιδιά σας να αισθάνονται τόσο άβολα μέσα στο ίδιο τους το σώμα και να ντρέπονται για το πως είναι; Εσείς γιατί κάνετε το ίδιο; Σκεφτείτε, άλλωστε, τι παράδειγμα δίνετε στα παιδιά σας.

Ξεπεράστε τα λάθη

Όλοι κάνουν λάθη, είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης. Οπότε, αντί να τυραννάτε τον εαυτό σας επειδή έκανε κάποιο λάθος και να εστιάσετε εκεί, αναλογιστείτε τι σας οδήγησε στο λάθος αυτό και στη συνέχεια συνεχίστε κανονικά με τη ζωή σας.

Καταπολεμήστε την εσωτερική σας φωνή που σας «μαλώνει» συνέχεια

Μπορεί να κάνατε λάθος αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να πανικοβάλεστε και να αρχίσετε να χτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο ή να σκέφτεστε ότι είστε «χαζοί»! Αντίθετα, κάντε ένα βήμα πίσω, πάρτε μια ανάσα και ηρεμήστε. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας πόσο καλά τα έχετε πάει μέχρι τώρα και πόσο σημαντικό είναι να νιώθετε καλά μέσα στο ίδιο σας το σώμα.


Αυτό το άρθρο/blog βασίστηκε στο κείμενο 10 Ways To Stop Obsessing About Our Bodies που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post Αμερικής.