LIFE
05/06/2015 07:06 EEST | Updated 05/06/2015 08:37 EEST

Γρήγοροι τρόποι για να γίνει το σπίτι σας το απόλυτο ησυχαστήριο

Woman Meditating in her Bedroom
Flying Colours Ltd via Getty Images
Woman Meditating in her Bedroom

Τα οφέλη του διαλογισμού είναι γνωστά σε όλους. Βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα να γίνει πιο ισχυρό και απαλύνει τα συμπτώματα του άγχους και της κατάθλιψης. Ακόμα κι αν ο διαλογισμός σας αφήνει ασυγκίνητους, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να φτιάξετε το σπίτι σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να σας ηρεμεί και να σας χαλαρώνει. Πέντε, απλές κινήσεις αρκούν για να κάνετε το σπίτι σας, τόσο ζεν ώστε να γίνει το ησυχαστήριό σας.

“meditation

(Damon Dahlen/Huffington Post)

1. Δοκιμάστε χρώματα που σας ηρεμούν. Ψυχρά και ουδέτερα χρώματα, όπως είναι το μπλε, το πράσινο, το ανοιχτό μοβ, ακόμα και το απαλό ροζ μπορεί να έχουν αυτό το αποτέλεσμα στην ψυχολογία του ατόμου.

2. Προσθέστε κεριά. Το φυσικό είναι το ιδανικό για να χαλαρώσει κανείς, ακόμα και για να διαλογιστεί, αλλά αν κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό, μπορείτε να ανάψετε μερικά κεριά.

3. Ενσωματώστε στον χώρο σας αντικείμενα που είναι σημαντικά για εσάς. Μπορεί να πρόκειται για να αντικείμενα που έχετε βρει στη φύση, έχετε φτιάξει μόνοι σας ή μερικές φωτογραφίες με τους αγαπημένους σας ανθρώπους. Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα αντικείμενα θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε και να συνδεθείτε συναισθηματικά και πνευματικά με τον χώρο σας.

4. Αγοράστε αναπαυτικά μαξιλάρια. Η άνεση είναι το κλειδί της χαλάρωσης. Μερικά μαξιλάρια στο πάτωμα θα σας βοηθήσουν να καθίσετε αναπαυτικά και να ηρεμήσετε.

5. Διακοσμήστε σωστά το τραπέζι σας. Φροντίστε να έχετε πάνω στο τραπέζι του σαλονιού σας ή στο κομοδίνο σας μόνο τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα και σημαντικά και όχι καταλόγους από delivery, πεταμένα χαρτιά και σκουπίδια.