ΕΙΔΗΣΕΙΣ
27/04/2016 07:53 EEST

Αυτά τρώει καθημερινά «Το Βουνό» από το Game of Thrones για να παραμένει σε φόρμα

HBO

Εάν θέλετε να αποκτήσετε το εκτόπισμα που έχει ο Hafþór Júlíus Björnsson, ο ηθοποιός που υποδύεται «Το Βουνό» στη σειρά Game of Thrones, τότε θα πρέπει να αρχίσετε να τρώτε.

Και, μάλιστα, να τρώτε πολύ.

Ο Björnsson, ο οποίος συμμετέχει στον αγώνα για τον πιο δυνατό άντρα στον κόσμο καταναλώνει πάρα πολλές θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας για να κρατά τον εαυτό τους φόρμα.

Τι τρώει; Αβγά, πολλά αβγά!

People been asking me a lot about my diet and what I eat! Here's my diet plan for my preparation for World's Strongest Man 2016! Yes this is a lot & I don't recommend YOU to try this!! 6:50 Morning workout! Cardio + CORE for 30min Bcca, Glutamine + handful of almonds 7:30 8 eggs + 200gr Oats + blueberries & strawberries + avocado 9:30 400gr Beef, 400gr Sweet potatoes, handful of spinach & greens 11:50 Bcca, glutamine, 12:00 400gr Chicken + 400gr potatoes, greens + some fruits 14:00 Blender = 150gr oats or sweet potatoes, 2 bananas150gr kelloggs rice krispies, frozen berries, handful almonds, peanut butter and glutamine 14:30 Training strongman, Bcca, glutamine, Vitargo 17:30 60gr protein + 2 banans 18:00 500gr beef + potatoes, greens 20:30 500gr salmon + 500gr sweet potatoes 22:30 50gr casein protein or 6 eggs + avacado + 30gr almonds + 50gr peanut butter Drink a lot of water throughout the day + Juices to get more calories!! middle of the night 50gr casaine protein or raw eggs

A photo posted by Hafþór Júlíus Björnsson (@thorbjornsson) on


Αυτό είναι το αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής και σωματικής άσκησης που ακολουθεί:

6:50 Πρωινή άσκηση: Cardio + Κορμός για 30 λεπτά Bcca, Glutamine και μια χούφτα αμύγδαλα

7:30 8 αβγά + 200γρ. βρώμη + μύρτιλα & φράουλες + αβοκάντο

9:30 400γρ. μοσχάρι, 400γρ. γλυκοπατάτες, σπανάκι και πράσινα λαχανικά

11:50 Bcca, glutamine,

12:00 400γρ. κοτόπουλο + 400γρ. πατάτες, πράσινα λαχανικά + μερικά φρούτα

14:00 Στο μπλέντερ = 150γρ. Βρώμη or γλυκοπατάτες, 2 μπανάνες 150γρ. Kelloggs Rice Krispies, παγωμένα μούρα, αμύγδαλα, φιστικοβούτυρο και γλουταμίνη

14:30 Άσκηση, Bcca, glutamine, Vitargo

17:30 60γρ. πρωτεΐνη + 2 μπανάνες

18:00 500γρ. μοσχάρι + πατάτες και πράσινα λαχανικά

20:30 500γρ. σολομό+ 500γρ. γλυκοπατάτες

22:30 50γρ. πρωτεΐνη ή 6 αβγά + αβοκάντο + 30γρ. αμύγδαλα + 50γρ. φιστικοβούτυρο

Πιείτε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας + χυμούς για περισσότερες θερμίδες!!

Στη μέση της νύχτας 50γρ. πρωτεΐνη ή ωμά αβγά.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.