9 μαθήματα ζωής που μπορεί να σας διδάξει το τρέξιμο

Kenya's Raymond Bett approaches the finishing line to win the Athens Classic Marathon at the Panathinaiko Stadium in Athens on Sunday, Oct. 31, 2010. The race coincides with the 2,500th anniversary of the battle of Marathon, where Athenians and their allies repelled an invading army of Persians. A messenger ran to Athens after the battle and died after announcing the victory. (AP Photo/Dimitris Hatzimoisis)
Kenya's Raymond Bett approaches the finishing line to win the Athens Classic Marathon at the Panathinaiko Stadium in Athens on Sunday, Oct. 31, 2010. The race coincides with the 2,500th anniversary of the battle of Marathon, where Athenians and their allies repelled an invading army of Persians. A messenger ran to Athens after the battle and died after announcing the victory. (AP Photo/Dimitris Hatzimoisis)

Ο κλασσικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες στιγμές κάθε χρονιά. Χιλιάδες δρομείς δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους στην διαδρομή των 42 χιλιομέτρων ή και σε μικρότερες, όπως των 5 ή των 10 χιλιομέτρων. Έτσι, θα είναι τα πράγματα και φέτος στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας.

Θα έχετε ακούσει πολλές φορές ότι το τρέξιμο και οποιαδήποτε σωματική άσκηση είναι ευεργετική τόσο για το σώμα, όσο και για την ψυχολογία. Αυτό που, ίσως δεν έχετε σκεφτεί ποτέ είναι ότι το τρέξιμο μπορεί να προσφέρει στον καθένα από εμάς μερικά μικρά μαθήματα ζωής.

Η The Huffington post σκέφτηκε τα 9 αυτά μαθήματα και σας τα παρουσιάζουμε.

1. Είστε πιο δυνατοί από όσο νομίζετε

Το μυαλό και το σώμα είναι ικανά για σπουδαία πράγματα, είτε πρόκειται για τρέξιμο 42 χιλιομέτρων, είτε να βγει κανείς από μία μεγάλη σχέση. Σκεφτείτε το πιο δύσκολο πράγμα που έχει χρειαστεί να κάνετε ποτέ και μετά θυμηθείτε ότι καταφέρατε να το ξεπεράσετε. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

2. Εάν δεν τροφοδοτείτε σωστά τον εαυτό σας, θα «χτυπήσετε τοίχο»

Οι δρομείς χρησιμοποιούν την έκφραση «χτύπησα τοίχο», όταν συνήθως μετά το 30ο χιλιόμετρο ο οργανισμός τους έχει καταναλώσει όλην την ενέργεια και αρχίζει η κούραση. Αυτό είναι πιο πιθανό αν συμβεί όταν κάποιος δεν έχει προπονηθεί ή δεν έχει φάει σωστά. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στον καθένα στην ζωή του εάν δεν τον τροφοδοτεί σωστά. Εάν θέλετε να πετύχετε, μην ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας.

3. Η αποτυχία είναι 100% σίγουρη αν δεν είστε διατεθειμένοι να προσπαθήσετε

Εάν δεν δηλώσετε συμμετοχή στον Μαραθώνιο, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον ολοκληρώσετε ποτέ. Ο φόβος της αποτυχίας είναι ένας από τους πιο επικίνδυνους φόβους, αφού μπορεί να σας εγγυηθεί ότι θα εμποδίσει την επιτυχία σας.

4. Ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει

Ανηφόρες. Μπορεί να κάνουν τα πόδια σας να πονούν και να ενεργοποιούν τις φωνές που σας λένε να τα παρατήσετε, αλλά μην ξεχνάτε ότι έπειτα από κάθε ανηφόρα, υπάρχει κατηφόρα.

5. Σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός

Ναι, μόλις τερματίσετε θα νιώσετε υπέροχα, αλλά η διαδικασία είναι εξίσου σημαντική. Θα σας διδάξει πως να τα πάτε καλύτερα την επόμενη φορά, τι λάθη να αποφύγετε στο μέλλον και πως να αντιμετωπίσετε τις δύσκολες καταστάσεις.

6. Αν ήταν εύκολο θα το έκαναν όλοι

Και μόνο που έχετε πει «ναι» σε αυτή την πρόκληση είναι σπουδαίο.

7. Όλοι έχουμε κάτι κοινό

Όλοι οι δρομείς που θα σταθούν στην εκκίνηση στον Μαραθώνα στις 13 Νοεμβρίου μοιράζονται την ίδια επιθυμία να τρέξουν. Μπορεί ο καθένας να το κάνει για τους δικούς του λόγους, αλλά όλοι έχουν κάτι κοινό. Και είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι αυτό που νιώθουμε είναι το ίδιο με κάποιον συνάνθρωπό μας.

8. Η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός

O Faruja Singh έτρεξε τον τελευταίο του μαραθώνιο όταν ήταν 101 ετών και θα αφήσετε έναν αριθμό να καθορίσει τι μπορείτε και τι δεν μπορείτε να κάνετε.

9. Αναπνεύστε

Εισπνοή, εκπνοή. Αυτό σας δίνει ζωή.