ΔΙΕΘΝΕΣ
11/12/2016 12:42 EET | Updated 11/12/2016 12:42 EET

Οι μισοί πιλότοι στην Ευρώπη έχουν αποκοιμηθεί στο πιλοτήριο, επιβεβαιώνει έρευνα

Carsten Koall via Getty Images
COLOGNE, GERMANY - MAY 14: Pilots and airline personnel protest wearing sleeping masks against proposed new regulations outside the European Aviation Safety Agency (EASA) on May 14, 2012 in Cologne, Germany. The pilots argue the new regulations would create safety risks by exposing them to overly long work hours and that it would lead to fatigue. (Photo by Carsten Koall/Getty Images)

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει ο Economist σε άρθρο του, όπου επικαλείται στοιχεία του London School of Economics (LSE) για την ασφάλεια των αεροπορικών ταξιδιών.

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών δημοσίευσε έκθεση, σύμφωνα με την οποία δεν υπήρξε κανένας θάνατος επιβάτη σε αεροπορικό δυστύχημα το 2015. Η έκθεση δεν συμπεριέλαβε περιστατικά που συνδέονται με την τρομοκρατία ή αποτελούν αποτέλεσμα σαμποτάζ (όπως στην περίπτωση της Germanwings), ούτε τα δυστυχήματα που αφορούν ιδιωτικά αεροσκάφη.

Την ίδια στιγμή, παρόλο που η ασφάλεια των αεροσκαφών να έχει ενισχυθεί, δεν έχει δοθεί βαρύτητα σε αυτούς που κυβερνούν το αεροσκάφος. Σύμφωνα με έρευνα του LSE, η οποία εξέτασε 7.000 περιπτώσεις κυβερνητών αεροσκαφών στην Ευρώπη, το 60% των πιλότων αναγκάζονται να πετούν όντας κουρασμένοι και συχνά άυπνοι. Προηγούμενες έρευνες είχαν δείξει ότι σχεδόν οι μισοί πιλότοι στην Ευρώπη έχουν αποκοιμηθεί στο πιλοτήριο, με τα νέα στοιχεία να δείχνουν ότι το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται.

Με αφορμή τα νέα ευρήματα, ο Economist προτείνει να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στα παράπονα και τις απαιτήσεις των κυβερνητών αναφορικά με τις ώρες που περνούν μέσα στο πιλοτήριο. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι το 2012 οι πιλότοι είχαν διαμαρτυρηθεί για τις αλλαγές στα ωράρια εργασίας τους.

Sponsored Box