ΔΙΕΘΝΕΣ
06/07/2017 08:19 EEST | Updated 06/07/2017 08:22 EEST

Νέο σκάνδαλο με την United: Ανάγκασε δίχρονο να παραδώσει θέση 1000(!) δολαρίων σε άλλον επιβάτη

General view of an United Airlines plane taking off at Heathrow Airport
PA Archive/PA Images
General view of an United Airlines plane taking off at Heathrow Airport

H αμερικανική αεροπορική εταιρεία United Airlines έχει δεχτεί για μια ακόμα φορά κριτική για τον τρόπο που χειρίζεται τους πελάτες της. Αυτή την φορά, αφορμή στάθηκε ένα λάθος του ανθρώπου που σκάναρε τα εισιτήρια, με αποτέλεσμα να πάρει την θέση ενός δίχρονου αγοριού ένας άνδρας.

Η καθηγήτρια Σίρλεϊ Γιαμαούτσι ταξίδευε από την Χαβάη στην Βοστόνη για ένα επαγγελματικό συνέδριο, ενώ μαζί της είχε φέρει και τον δίχρονο γιο της, Ταίζο. Ο νόμος προβλέπει ότι τα παιδιά δύο ετών πρέπει να έχουν την δική τους θέση στο αεροπλάνο, όχι μόνο για να μην επιβαρύνονται οι γονείς με το βάρος τους, αλλά και για λόγους ασφαλείας. Η γυναίκα είχε πληρώσει δύο εισιτήρια αξίας 1.000 δολαρίων το καθένα(!) έναν μήνα πριν το ταξίδι για ένα ταξίδι τριών ωρών και φανταζόταν αυτό που θα ακολουθούσε.

Η Γιαμαούτσι και ο γιος της πέρασαν τον έλεγχο των εισιτηρίων και χειραποσκευών, επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο και κάθισαν στις θέσεις τους. Σύντομα, ένας άνδρας εισήλθε έχοντας ένα εισιτήριο με τον ίδιο αριθμό θέσης με τον γιο, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να φωνάξουν μία αεροσυνοδό. Η τελευταία τότε ανάγκασε την μητέρα να κρατήσει το παιδί στα πόδια της για να κάτσει ο άνδρας στην θέση για την οποία είχε χρεωθεί 1.000 δολάρια. Εκείνη, αντέδρασε και η αεροσυνοδός αρκέστηκε στο να της πει ότι «το αεροπλάνο είναι γεμάτο». Φοβούμενη μην έχει την τύχη άλλων επιβατών που αντέδρασαν σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν προκάλεσε μεγάλο ζήτημα, περιμένοντας να παραπονεθεί μόλις φτάσει στο έδαφος.

Η καθηγήτρια αναγκάστηκε να έχει στα πόδια της τον γιο της -που ζυγίζει 10 κιλά- κατά την διάρκεια της τρίωρης πτήσης. «Δεν ένιωθα τα πόδια μου», κατήγγειλε αργότερα. Όπως διαπιστώθηκε, ο άνδρας που καθόταν δίπλα της δεν είχε κλείσει κάποιο εισιτήριο, παρά μόνο ρώτησε το προσωπικό της αεροπορικής εάν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις στην συγκεκριμένη πτήση. Το προσωπικό τότε του παρέδωσε εισιτήριο με τον ίδιο αριθμό θέσης του παιδιού για μόλις 75 δολάρια, πιστεύοντας ότι αυτή ήταν κενή. Ο ελεγκτής των εισιτηρίων δεν είχε σκανάρει σωστά το εισιτήριο του δίχρονου, με αποτέλεσμα να φαίνεται στους υπολογιστές πως η πτήση δεν ήταν πλήρης.

Το λάθος αυτό το πλήρωσε όμως η άτυχη καθηγήτρια, με το προσωπικό να αρνείται αρχικά να βρει μια λύση. Μόλις η είδηση γνωστοποιήθηκε, η αεροπορική ζήτησε συγγνώμη από την Γιαμαούτσι, της έδωσε πίσω τα χρήματα για το ένα εισιτήριο και της χάρισε εκπτωτικά κουπόνια.