Ένας πελάτης άφησε μια αρνητική κριτική σε ένα εστιατόριο αλλά πήρε την πιο cool απάντηση από τον ιδιοκτήτη

«Απλώς δεν μας άρεσες», της έγραψε
Open Image Modal
JackF via Getty Images

Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου περιέγραψε έναν πελάτη που άφησε μια εκτενή αρνητική κριτική στο TripAdvisor ως ένα αγενέστατο τσογλ**ι.

Η πελάτισσα με την επωνυμία «Helen E» έγραψε για το εστιατόριο Hispi στο Μάντσεστερ μια κριτική ότι «Δεν χτίζουν πελατειακές σχέσεις», καθώς το προσωπικό δεν ικανοποίησε το αίτημά της για λεμονάδα.

Σύμφωνα με την Helen, αυτή και η παρέα της είχαν παραγγείλει ένα μπουκάλι σαμπάνιας και μια φιάλη κόκκινο κρασί (με την κάθε φιάλη στα €100 περίπου), αλλά απογοητεύτηκαν όταν πληροφορήθηκαν ότι είχαν μόνο σπιτική λεμονάδα για να τα ανακατέψουν.

Ένα άτομο της παρέας, πίνει το κόκκινο κρασί του ανακατεμένο με λεμονάδα, αλλά μόνο με την κανονική, του εμπορίου, όχι με σπιτική. Ζήτησαν από το προσωπικό να πάει να τους αγοράσει τη λεμονάδα, αλλά καθώς το προσωπικό αρνήθηκε, η παρέα αποχώρησε.

«Δεν υπήρχε διάθεση να λυθεί αυτό για χάρη μιας λεμονάδας του €1 και το εστιατόριο μας άφησε να φύγουμε», έγραψε χαρακτηριστικά. «Μάλλον δεν χρειάζονται τα χρήματα και την πελατεία μας. Βρίσκω πολύ δύσκολο να καταλάβω πως και δεν είχαν αναψυκτικά που χρησιμοποιεί ο κόσμος για ανακάτεμα».

Ο ιδιοκτήτης του Hispi, ο Gary Usher, ιδιοκτήτης πολλών ακόμη εστιατορίων, απάντησε στην ανάρτηση, «Ευχαρίστως θα πηγαίναμε στα μαγαζιά για να το απαίσιο κρασί-λεμονάδας σας. Απλώς δεν μας άρεσες. Μπράβο Ηispi».

Στη συνέχεια, έγραψε κι ένα δεύτερο tweet, «Συχνά πεταγόμαστε έξω αν το ζητήσει κάποιος πελάτης. Είναι ένδειξη φιλοξενίας. Απλώς δεν το κάνουμε για ένα αγενέστατο τσογλ**ι».

Φυσικά, υπήρχαν και πολλές αναρτήσεις για το ό,τι υπάρχει κάποιος που αναμειγνύει κρασί με λεμονάδα. Ένας αναρωτήθηκε «Από πότε η λεμονάδα είναι ένα ”συνηθισμένο ποτό για mix” με κόκκινο κρασί;», ενώ κάποιος άλλος έγραψε, «Γιατί να καταστρέψεις το κόκκινο κρασί με λεμονάδα;!»

Πηγή: Independent