Καταστήματα Χριστουγεννιάτικων ειδών: Τηλεφωνικά ή διαδικτυακά οι παραγγελίες

Το οδοιπορικό της Eurokinissi είναι εύγλωττο της νέας πραγματικότητας που έχει δημιουργήσει στην ζωή μας ο κορονοϊός.
Open Image Modal
Eurokinissi/Γιάννης Παναγόπουλος
Τηλεφωνικά οι παραγγελίες στα καταστήματα με Χριστουγεννιάτικα είδη.

Μια πρωτόγνωρη εικόνα σε σχέση με αυτή που είχαν μέχρι σήμερα παρουσιάζουν τα καταστήματα εποχιακών ειδών. ΄Αδεια από κόσμο, ή με ελάχιστους ανθρώπους, βρίσκουν ιδιοκτήτες και υπαλλήλους να μιλούν στο τηλέφωνο ή να ελέγχουν τον υπολογιστή. Κι αυτό διότι τηλεφωνικά ή διαδικτυακά γίνονται οι περισσότερες παραγγελίες Χριστουγεννιάτικων ειδών, με αποτέλεσμα στους διαδρόμους να συνωστίζονται οι κούτες με τα ψώνια των πελατών που περιμένουν την ώρα τους για να παραδοθούν. 

Το οδοιπορικό της Eurokinissi και του Γιάννη Παναγόπουλου είναι εύγλωττο της νέας πραγματικότητας που έχει δημιουργήσει στην ζωή μας η πανδημία του κορονοϊού τη φετινή γιορτινή περίοδο. 

Open Image Modal
Eurokinissi/ Γιάννης Παναγόπουλος
Τηλεφωνικά οι παραγγελίες στα καταστήματα με Χριστουγεννιάτικα είδη
Open Image Modal
Eurokinissi/Γιάννης Παναγόπουλος
Τηλεφωνικά ή διαδικτυακά οι παραγγελίες στα καταστήματα με Χριστουγεννιάτικα είδη
Open Image Modal
Eurokinissi/Γιάννης Παναγόπουλος
Τηλεφωνικά ή διαδικτυακά οι παραγγελίες στα καταστήματα με Χριστουγεννιάτικα
Open Image Modal
Eurokinissi/Γιάννης Παναγόπουλος
Τηλεφωνικά ή διαδικτυακά οι παραγγελίες στα καταστήματα με Χριστουγεννιάτικα