Ακόμα πιο ισχυρό το Seat MÓ 125 σε έκδοση Performance

Με πιο αποδοτικό ηλεκτρομοτέρ, λειτουργία eBoost και νέα, πλήρως ρυθμιζόμενηανάρτηση
.
.
MARC ENSENYAT

Στην ενισχυμένη έκδοση Performance του MÓ 125 προχώρησε η SEAT, αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες του ηλεκτρικού σκούτερ.

Η έκδοση SEAT MÓ 125 Performance διαθέτει ενισχυμένο κινητήρα, premium ανάρτηση, αναβαθμισμένη τεχνολογία πέδησης, ανώτερης ποιότητας καθίσματα για τον αναβάτη και τον επιβάτη και ανανεωμένα σχεδιαστικά στοιχεία.

Το μοντέλο έχει υποβληθεί σε απαιτητικές δοκιμασίες με ποιο εντυπωσακή το πρόγραμμα δοκιμών στο Zuera International Circuit, όπου και κατέκτησε ένα διπλό Παγκόσμιο Ρεκόρ Guinness: την μεγαλύτερη απόσταση με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες από μια ομάδα σκυταλοδρομίας στις 6 Οκτωβρίου, όταν διένυσε συνολικά 1.430 χλμ., ενώ πέτυχε και τη μεγαλύτερη απόσταση σε ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες ατομικά, διανύοντας 1.158 χλμ.

Το eScooter διαθέτει ένα προηγμένο ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει ισχύ 7,5 kW (11,5 kW μέγιστης ισχύος) ενσωματωμένο στον πίσω τροχό. Τώρα η έκδοση Performance προσφέρει ένα εντελώς νέο στοιχείο στην εμπειρία. Η λειτουργία eBoost δίνει στο SEAT MÓ 125 Performance μία επιπλέον ώθηση στην επιτάχυνση (2,9 δευτ. από 3,9 δευτ. στα 0-50 χλμ./ώρα), ενώ παρέχει αυξημένη τελική ταχύτητα στα 105 χλμ./ώρα (από τυπικά 95 χλμ./ώρα του SEAT MÓ 125) για 30 δευτερόλεπτα. Το σύστημα που παρέχει την ώθηση μπορεί στη συνέχεια να ενεργοποιηθεί ξανά μετά από δύο λεπτά.

.
.
SEAT

Η αύξηση της απόδοσης συνδυάζεται με την αυξημένη ικανότητα πέδησης με την ενσωμάτωση δίσκων GALFER, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Επίσης, το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης φέρει πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ ÖHLINS, και επιτρέπει στους χρήστες να συντονίζουν πλήρως την ανάρτηση στο στυλ οδήγησης τους τόσο με ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς του αμορτισέρ όσο και με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

Η αγωνιστική τεχνολογία της πίσω ανάρτησης μεγιστοποιεί τον χειρισμό σε κάθε διαδρομή και λειτουργεί σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη μπροστινή διάταξη που αναπτύχθηκε μαζί με την Andreani.

Κι ακόμη, το διπλό κάθισμα Alcantara, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη SHAD τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, είναι σε μαύρο χρώμα και προσφέρει αυξημένη άνεση, ενώ μία γυαλιστερή μαύρη επιγραφή έχει τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά στο πίσω μέρος (σε σύγκριση με το αρχικό αυτοκόλλητο MÓ στο μπροστινό μέρος της στάνταρ έκδοσης), βελτιώνοντας το συνολικό φινίρισμα του eScooter.

Η μπαταρία των 5,6 kWh ζυγίζει λίγο περισσότερο από 40 κιλά και παρέχει αυτονομία έως και 137 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί ενώ βρίσκεται πάνω στο eScooter αλλά μπορεί επίσης να αφαιρεθεί και να συνδεθεί σε μία οικιακή πρίζα ρεύματος. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μόλις 6-8 ώρες από οικιακή παροχή.

Οι παραδόσεις του SEAT MÓ 125 Performance Pack πρόκειται να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Πήγαινε στην αρχική σελίδα