Διαθέσιμη σε δύο mild hybrid εκδόσεις και στο τέλος του 2022 και σε plug-in hybrid
.
.
Other

Πέραν αυτής καθεαυτής της παρουσίας της Tonale, του νέου μοντέλου της Alfa
Romeo στη χώρα μας, το γεγονός ότι ήρθε ο lead exterior designer του μοντέλου, o Αλέξανδρος Λιώκης, που επιμελήθηκε, με την ομάδα του, τη σχεδίαση του μοντέλου, ήταν ιδιαίτερα σημαντικό.

Η Tonale ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας, η οποία εισέρχεται
στην πιο καυτή, από πλευράς ανταγωνισμού κατηγορίας των premium C-SUV, που έχει να επιδείξει πλειάδα μοντέλων.

Η Tonale, με το δικό της ταπεραμέντο, με κομψή εμφάνιση, υβριδική τεχνολογία,
ξεχωριστή διάταξη στην ανάρτηση και κοφτερό σύστημα διεύθυνσης, διαθέτει τα
εχέγγυα να πάρει το μερίδιο που της αναλογεί, στοχεύοντας κυρίως στις εταιρικές
πωλήσεις, που έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων σε αυτή τη κατηγορία.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Λιώκη, η Tonale χαρακτηρίζεται από τη λιτότητα στις
γραμμές, τις αρμονικές αναλογίες, αλλά και τα ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία,
πολλά εκ των οποίων, όπως τα 3+3 full-LED φωτιστικά σώματα και το τριγωνικού
σχήματος πίσω παρμπρίζ, έχουν τις ρίζες τους στην ιστορία της μάρκας. Με
έμπνευση από την πλούσια παράδοση της μάρκας, αλλά χωρίς ίχνος ρετρό αίσθησης, η Tonale αξιοποιεί τη φιλοσοφία που εκφράζει η ρωμαϊκή τέχνη και ο
αρχαιοελληνικός πολιτισμός.

Στο εσωτερικό, η Tonale συνδυάζει τις μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία (12,3’’ TFT πίνακας οργάνων και 10,25’’ οθόνη αφής), με μια οδηγοκεντρική και
εργονομική σχεδίαση που ορίζει ο πίνακας «Cannochialle» («κιάλια») με την
χαρακτηριστική επιλογή «Heritage» που απεικονίζει τον πίνακα οργάνων της Giulia από τη δεκαετία του 1960. Το τιμόνι με το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και τα paddles από αλουμίνιο ολοκληρώνουν τη μοναδική αίσθηση του εσωτερικού.

.
.
Other

Σε επίπεδο κινητηρίων συνόλων, η Tonale αποτελεί το πρώτο εξηλεκτρισμένο
μοντέλο της Alfa Romeo. Χάρη στο νέο υβριδικό σύνολο των 48V προσφέρει
εξαιρετική αποδοτικότητα, αλλά και αυξημένες για το είδος του συστήματος
δυνατότητες κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά. Ο κινητήρας 1.5 Turbo αποδίδει 130 ή 160 ίππους στην έκδοση με στροβυλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση επιπλέον 20 ίππων. Τόσο οι εκδόσεις με το σύνολο Hybrid 48V και πετρελαίου MTJ 130hp, όσο και η Plug-in Hybrid Q4 275hp που αναμένεται να είναι διαθέσιμη πριν το τέλος της χρονιάς, εφοδιάζονται αποκλειστικά με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων που προσφέρουν και «χειροκίνητη» επιλογή.

Η Alfa Romeo υποστηρίζει ότι το μοντέλο διαθέτει το πιο γρήγορο σύστημα
διεύθυνσης στην κατηγορία, κι απομένει να το διαπιστώσουμε στην πράξη,
οδηγώντας το. Επίσης, διαθέτει αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency-Selective-Damping) και σύστημα πέδησης IBS, με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo,προσφέροντας υψηλό επίπεδο άνεσης, ευρυχωρίας, και ασφάλειας, στοιχείο που πιστοποιήθηκε και στις πρόσφατες δοκιμές του EuroNCAP, όπου το μοντέλο απέσπασε τη μέγιστη διάκριση με 5 αστέρια.

Στην αγορά θα προσφέρεται με τέσσερις εκδόσεις: Super, Sprint, Ti και Veloce,
καθώς και με μια ειδική έκδοση EDIZIONE SPECIALE. Η Alfa Romeo Tonale είναι διαθέσιμη και μέσω του ευέλικτου προγράμματος χρηματοδότησης “Drive Now” με 274 ευρώ/μήνα, ενώ το σύνολο των εκδόσεων της καλύπτονται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000χλμ.

Η Tonale βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων
της Alfa Romeo σε όλη την Ελλάδα, 37.300 ευρώ.