Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική λόγω απεργίας

Οι οδηγοί ταξί συνεχίζουν τις διαμαρτυρίες για το φορολογικό νομοσχέδιο. «Ο κλάδος κινείται με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή», λέει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ.
.
.
Eurokinissi

Σε 48ωρη απεργία προχωρούν οι οδηγοί ταξί σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη στην Αττική διαμαρτυρόμενοι για το φορολογικό νομοσχέδιο.

Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των οδηγών ταξί και αγοραίων έχουν ξεκινήσει από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων αποφάσισε να προχωρήσει από την Δευτέρα 4/12/23 και ώρα 5:00 και μέχρι και την Παρασκευή στις 5:00 το πρωί σε δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις.

«Η Ομοσπονδία καλεί όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία της χώρας να προβούν σε οποιαδήποτε κινητοποίηση κρίνουν απαραίτητη, πλέον της απεργίας. Κανένα ταξί στο δρόμο, πρέπει να καταλάβει η κυβέρνηση ότι ο κλάδος μας καταστρέφεται».

Από την πλευρά του το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, ανακοίνωσε ότι με ομόφωνη απόφαση όλων των παρατάξεων, προέκρινε την κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων, στις 5 και 6 Δεκεμβρίου πραγματοποιώντας 48ωρη απεργία εκφράζοντας την οργή και την αγανάκτηση χιλιάδων αυτοκινητιστών για την φοροληστρική επίθεση της κυβέρνησης.

«Εγκλημα που διαλύει μια κοινωνία», λέει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ

«Θα ήθελα να ζητήσω μία χάρη εκ μέρους των μικρομεσαίων και ειδικά των ιδιοκτητών ταξί να κάνουμε μία εκπομπή για να καταλάβει ο κόσμος πού πηγαίνει αυτός ο κλάδος, ποιες είναι οι προοπτικές του, ποιοι τον πολεμάνε, γιατί δεν τον θέλουν στην αγορά, γιατί θέλουν να βάλουν τις πολυεθνικές και να χάσουν την ιδιοκτησία τους», είπε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος.

«Σήμερα, μαζί με όλους τους μικρομεσαίους στο Σύνταγμα στη μία η ώρα, δίνουμε ένα τόνο στο να ξυπνήσει η κοινωνία. Μέσα από τα σχέδια Πισσαρίδη και μέσα από την παγκοσμιοποίηση και από το κυρίαρχο σλόγκαν του Χατζηδάκη και γενικότερα των οικονομικών παραγόντων ότι η αυτορρύθμιση της αγοράς είναι κανόνας για μας τους μικρομεσαίους, για την κοινωνία, είναι το έγκλημα που διαλύει μία ολόκληρη κοινωνία».

Απαντώντας στα στοιχεία της ΑΑΔΕ, ότι το μέσο έσοδο που είχε ένας ταξιτζής το 2022 ήταν 307 ευρώ τον μήνα κι αν υποκρύπτεται κάποια φοροδιαφυγή, είπε ότι τα εκατομμύρια φεύγουν στο εξωτερικό από τις μεγάλες εταιρείες και τις πολυεθνικές.

«Άλλοι δουλεύουν περισσότερο, άλλοι δουλεύουν λιγότερο, άλλοι το έχουνε το ταξί έτσι, γιατί έχουν φτάσει σε μία ηλικία με πολλές αρρώστιες και δουλεύουν πολύ λίγο», είπε. «Τα στοιχεία που έχετε δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τα έξοδα σε σχέση με τα έσοδα είναι διαφορετικά».

«Ο κλάδος κινείται με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή»

«Οι μελέτες οι δικές μας λένε ότι για να έχει καθαρό κέρδος ένας ταξιτζής 10.000 ευρώ τον χρόνο πρέπει να κάνει τζίρο 49.000 ευρώ. Εάν ο κύριος Πιτσιλής μπορεί να λέει ως τεχνοκράτης κάποια πράγματα αποδεκτά τεχνοκρατικά, θέλουμε να κάνουμε μία δημόσια συζήτηση, για να ξεκαθαριστεί το θέμα και να πάψουν να μας λένε φοροκλέπτες.

Γιατί μας λένε φοροκλέπτες και μας προσβάλλουν κατά τέτοιον τρόπο ενώ δεν λένε τι κάνουν στην οικογένειά τους οι υπουργοί, πόσα δηλώνουν οι γυναίκες τους ή πόσα δηλώνουν τα κανάλια, ο ΑΝΤ1,ο Alpha, το Mega που δηλώνουν κάθε χρόνο παθητικό και δεν ρωτάνε πώς βγαίνουν αυτά αλλά ρωτάνε πώς βγαίνει ο ταξιτζής με 300 ευρώ.

Εμείς θέλουμε, από τη στιγμή που μας υποχρέωσαν μετά από τεκμαρτούς προσδιορισμούς να πάμε στο λογιστικό προσδιορισμό, να δουλέψει αυτό το σύστημα όπως σε άλλες προηγμένες χώρες:

  • ο πελάτης να είναι υποχρεωμένος να παίρνει απόδειξη όπως σε όλους τους τομείς έτσι και σε εμάς και
  • το έξοδο για ταξί να δηλώνεται στη φορολογική του δήλωση και να εκπίπτει

Αυτή τη στιγμή ο κλάδος κινείται με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή και στα χέρια πολυεθνικών», κατέληξε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ.

(Πηγή: ΕΡΤ)

Δημοφιλή