Πώς ήταν η πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας σε ένα ινστιτούτο αισθητικής

Η συνιδιοκτήτρια του «Tormalina's beauty» μιλά στην HuffPost Greece για την επόμενη ημέρα στην επιχείρησή της.
Ινστιτούτο αισθητικής «Tormalina's beauty» στο Παλαιό Φάληρο
Tormalina's beauty/Facebook
Ινστιτούτο αισθητικής «Tormalina's beauty» στο Παλαιό Φάληρο

Τα κομμωτήρια και τα ινστιτούτα αισθητικής επαναλειτουργούν από χθες, Δευτέρα, μετά από το κλείσιμο λόγω των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό. Οπως αναμενόταν, ένας μεγάλος αριθμός πολιτών έσπευσε να επισκεφτεί τους χώρους και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες τους. Ηδη από την πρώτη μέρα, τα κομμωτήρια και τα κέντρα αισθητικής γέμισαν από πελάτες, οι οποίοι είχαν φροντίσει να κλείσουν ραντεβού μέρες ή και εβδομάδες πριν.

Η HuffPost Greece επικοινώνησε με το ινστιτούτο αισθητικής «Tormalina’s beauty» που μετρά δώδεκα χρόνια στο Παλαιό Φάληρο Αττικής και μίλησε με την συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης, Γιώτα Κουζούνη, για την πρώτη μέρα της επαναλειτουργίας και τα μέτρα που έλαβε η επιχείρηση για την ασφάλεια των πελατών.

Πλέξιγκλας, μάσκες και γάντια για το μανικούρ, χθες, Δευτέρα
HuffPost Greece
Πλέξιγκλας, μάσκες και γάντια για το μανικούρ, χθες, Δευτέρα

«Είμαστε έτοιμοι, ασφαλείς και πάνω από όλα υγιείς»

«Παρακολουθήσαμε με κάθε προσοχή όλες τις οδηγίες που έδιναν οι ειδικοί και η κυβέρνηση, για να είμαστε σίγουροι ότι είναι όλα νόμιμα ως προς τα τετραγωνικά, τις θέσεις κλπ. Λάβαμε όλα τα μέτρα προστασίας που θα μπορούσαμε να λάβουμε και σύμφωνα με όσα έλεγαν γιατροί-ειδικοί.

Επιπλέον, παρακολουθήσαμε ένα διαδικτυακό σεμινάριο του Συλλόγου Επαγγελματιών Αισθητικών Ελλάδος, τα μέλη των οποίων ήταν ενημερωμένα, για να μας δώσουν οδηγίες όσον αφορά τα εργαλεία, τις επιφάνειες, τα μηχανήματά μας, όλα αυτά που χρησιμοποιούμε δηλαδή στους χώρους μας. Νομίζουμε ότι είμαστε έτοιμοι, ασφαλείς και πάνω από όλα υγιείς εμείς που εργαζόμαστε εδώ».

«Θα ήθελα να φορούν και οι πελάτες μάσκα»

«Ζητάμε από τον κόσμο να μην έρχεται αν υπάρχει κάποιο σύμπτωμα ασθένειας, πρέπει να περιμένει μερικές ημέρες και κανονίζουμε άλλο ραντεβού. Παρόλο που η χρήση μάσκας έγινε μη υποχρεωτική αλλά συστήνεται ισχυρά, εγώ κατά κάποιο τρόπο θα προσπαθήσω να την επιβάλω στον πελάτη μου, με παράκληση, ας πούμε. Δεν μπορώ να τον υποχρεώσω, αλλά θα ήθελα να φορούν και οι πελάτες ώστε να παραμείνουμε όλοι υγιείς.

Γενικώς, για τους χώρους των ινστιτούτων αισθητικής που δούλευαν με αποστειρώσεις και απολυμάνσεις, δεν άλλαξαν πολλά πράγματα. Δηλαδή ουσιαστικά εμείς κάναμε μια επιπλέον απολύμανση, την οποία δεν θα κάναμε τώρα, αλλά σε μερικούς μήνες. Τοποθετήσαμε τα πλεξιγκλάς και διαμορφώσαμε λίγο τις αποστάσεις μεταξύ των θέσεων, ώστε να είναι αυτές που πρέπει. Βγάλαμε όλα τα περιοδικά, δυστυχώς δεν θα προσφέρουμε καφέ, χυμό και νερό. Και δεν θα μπορούμε να κουβεντιάζουμε για πολλή ώρα, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιους χώρους».

«Αν και έχω δικαίωμα ως χώρος να πουλήσω αντισηπτικά και μάσκες, δεν σκοπεύω να το κάνω σε πρώτη φάση. Ομως, λόγο της τιμής που έχει φτάσει η μάσκα, δεν μπορώ να την παρέχω. Αν ήταν στην παλιά της τιμή, φυσικά και θα την παρείχα, όπως γινόταν τόσο καιρό αν κάποια κυρία αντιμετώπιζε αναπνευστικό πρόβλημα από τις έντονες μυρωδιές. Τώρα την χρεώνω ακριβώς στο κόστος με την οποία την αγοράζω, δηλαδή στο ένα ευρώ».

Πεντικιούρ στο Tormalina's beauty, χθες, Δευτέρα
Tormalina's beauty
Πεντικιούρ στο Tormalina's beauty, χθες, Δευτέρα

Τα ραντεβού

«Η επικοινωνία των πελατών άρχισε περίπου από το Πάσχα και νομίζω ότι πρώτον έπαιξε ρόλο ο καλός καιρός και δεύτερον το ότι νιώσαμε ότι είναι Πάσχα, δεν πάμε πουθενά και αν πηγαίναμε, θα είχαμε περάσει από το ινστιτούτο να φτιάξουμε τα νύχια μας, να κάνουμε την περιποίησή μας. Από τότε άρχισε η επικοινωνία με μένα και κρατούσα τα ονόματά τους. Τότε φυσικά δεν μπορούσα να δώσω ημερομηνία και άρχισα να κλείνω τα ραντεβού, όταν ανακοινώθηκε η επίσημη, δηλαδή ουσιαστικά μια εβδομάδα πριν. Υπήρχε όμως ήδη μια λίστα τουλάχιστον εκατό ατόμων. Είχα κάνει εκτροπή στο τηλέφωνο και απαντούσα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

«Επειδή επικοινώνησαν μαζί μου κυρίως όσες είναι πολλά χρόνια πελάτισσες και μας γνωρίζουν καλά, ελάχιστες ρώτησαν αν έχουμε λάβει κάποια παραπάνω μέτρα. Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι ο κόσμος δεν φοβάται, όλοι φοβόμαστε, αλλά υποθέτω ότι γνωρίζοντάς μας τόσα χρόνια, ξέρουν ότι λάβαμε όσο το δυνατόν περισσότερα μέτρα, θα είμαστε και θα είναι ασφαλείς. Φρόντισα να τους πω στο τηλέφωνο όλες τις οδηγίες και για την τήρηση των ραντεβού που είναι κι αυτό σοβαρό γιατί πρέπει να είμαστε ακριβείς στην ώρα μας, ώστε να αποφεύγουμε συνωστισμό. Τα ραντεβού είναι πιο αραιά και όχι συνεχόμενα όπως πριν. Αφήνω διάστημα τουλάχιστον ένα τέταρτο ενδιάμεσα, βοηθάει και για να απολυμαίνουμε τον συγκεκριμένο χώρο που κάθεται η εκάστοτε κυρία».

Αντισηπτικό και μάσκες στην είσοδο του Ινστιτούτου Αισθητικής
HuffPost Greece
Αντισηπτικό και μάσκες στην είσοδο του Ινστιτούτου Αισθητικής

Ο αριθμός των ατόμων στον χώρο

«Συνολικά με τα τετραγωνικά του χώρου, μπορεί να είμαστε μέχρι οκτώ άτομα, επειδή όμως έχουμε δυο ορόφους, θα έχουμε έξι άτομα στο σύνολο. Γιατί είμαστε ήδη τρεις εμείς που εργαζόμαστε και τρεις θα είναι οι πελάτισσες, δεν μπορούμε να εξυπηρετούμε παραπάνω κόσμο ούτως ή άλλως, απλά πλέον δεν θα έρχεται κάποιος νωρίτερα να πιει τον καφέ του όπως κάναμε ή δεν θα κάθετε μετά το ραντεβού του όπως παλιά, για να κουβεντιάσουμε».

«Εχω δώδεκα χρόνια την επιχείρηση και νιώθω σήμερα σαν να είναι η πρώτη ημέρα που την ξανανοίγω. Εχω το άγχος εκείνης της πρώτης μέρας που ανοίξαμε, Μάϊoς ήταν και τότε. Γιατί θα ζήσουμε μια νέα πραγματικότητα. Οπως τότε δεν ήξερα τι με περιμένει, έτσι και τώρα. Ωστόσο, είμαι αισιόδοξη ότι όλα θα πάνε καλά γιατί θέλω να πιστεύω ότι θα είμαστε υπεύθυνοι όλοι μας και παντού, δεν μιλάω μόνο για τον χώρο μου, να διατηρήσουμε αυτό που έχουμε πετύχει μέχρι τώρα με θυσίες, οικονομικές αλλά και ψυχολογικές. Ο εγκλεισμός στο σπίτι δεν ήταν ευχάριστος για κανέναν φαντάζομαι, μπορεί να είχε και ευχάριστες στιγμές, αλλά σε γενικές γραμμές, έχει στοιχίσει. Προσωπικά αισιοδοξώ και αγωνιώ μαζί».